Camping De Wielewaalstersterstersterster

9.6Fenomenaal

• 9.8Staat v/h sanitair

Meer camping info
Tonen op kaart

Camping de Wielewaal in Baarle Nassau is een minicamping waar gastvrijheid centraal staat. De plekken zijn erg ruim en het sanitair is nieuw en zeer schoon. In 2017 is de Wielewaal bekroond met een Gouden Zoover Award. De Brabantse omgeving is perfect om te fietsen. Bij aankomst op de camping ontvang je een map met daarin de mooiste routes.

165 reviews over Camping De Wielewaal

• 9Herman en Truus van den Berg Nijmegen03-10-2017

Zeer goed!

Wij waren verrast door de ruimte voor iets meer privacy is er de mogelijkheid maar ook op de velden is er ruimte genoeg wij waren verrast door de hele opzet geweldig. Ook het sanitair zo vindt je het zeker niet overal, het is wel aan te raden om of te reserveren of te bellen. En zeker niet te vergeten de Zeer vriendelijke ontvangst,behulpzaamheid en een praatje op zijn tijd

• 10Anja03-10-2017

Klein maar fijn

Mooie camping, goed verzorgd. De eigenaren staan altijd voor je klaar. Omgeving leuk. Wij raden deze camping bij iedereen aan. Ga zo door familie Wouters.

Gereisd met partner in augustus 2017

• 9Hans Bootsma02-10-2017

we voelden ons erg op ons gemak

vriendelijke zorgzame bejegening.

Gereisd met partner in september 2017

• 9Paul en Diny ordelman02-10-2017

Heel goede camping met prima service.

Rustige camping, mooie, ruime plaatsen.

Gereisd met partner in juni 2017

• 9Arie en Arjanne01-10-2017

gastvrij,warm onthaal, mooie ruime plaatsen

Goed en schoon sanitair en n mooie fietsomgeving, ruime plaatsen en rustige camping. Iedere gast ontvangt een infomap te leen met alle activiteiten/fietsroutes in de omgeving en lekker dichtbij België !

Gereisd met vrienden in september 2017

• 10Johan en Tanja Kasse01-10-2017

Geweldige kleine camping in mooie omgeving

Mooi verzorgd terrein met zeer ruime plaatsen. Sanitaire ruimten keurig netjes en altijd schoon. Eigenaren zorgen voor een warm welkom en aangenaam verblijf. Zij máken de camping: letterlijk en figuurlijk. Omgeving van de camping biedt volop fietsmogelijkheden. Het dorp is vlakbij en biedt alle mogelijke winkel- en horecavoorzieningen. Geweldige tijd gehad. We komen zeker terug!

• 10Henny en Wout01-10-2017

Fantastische camping

Hele leuke ontvangst. Mooie ruime kampeerplaatsen. Schitterend sanitair. Mooie omgeving. Drie fantastische weken gehad.

• 9Chiel en Ria Kooiman30-09-2017

Het waren geweldige dagen.

Zeer schoon. Heel enthousiaste eigenaars en ook meedenkend. Wij kunnen geen negatieve dingen aanvoeren.

• 9Helly Schrurs30-09-2017

fantastisch, zeer vriendelijke eigenaren

Alles prima, geen minpunten

• 9Ben en Korrie van Oudenaarden30-09-2017

Fantastisch!

Wordt heel vriendelijk ontvangen en het plekje waar wij stonden was Super!

Gereisd met partner in juni 2017

5 tips over Camping De Wielewaal

• Fred en Ans, 19-10-2011

Zeker voor iemand die van rust houd een bezoek waard. Al op veel campings geweest maar deze had toch iets bijzonders.

Baarle-Nassau Baarle Hertog is een bezienswaardigheid opzich want deze anclave's zijn eenmalig op de wereld. Een stadswandeling is hier dan ook een aanrader. Fietsen over het Bels lijntje is ook hartstikke leuk fietspad van Tilburg naar Turnhout midden door de natuur.

• marlies mergelsberg, 04-05-2015

Restaurant La Providence in Baarle-Nassau. Een heerlijk en zeer culinair 3-gangen dagmenu. Dit heerlijk diner met wijnen en koffie toe. Een echte aanrader

• ckant_1, 31-07-2014

gebruik maken van het leuke arrangement eten bij la providence in Baarle Nassau

7 vragen over Camping De Wielewaal

• G v.d Meer , 12-07-2019

betaling

moet ik vooraf betalen of kan dit bij aankomst

• P. Smits, 05-02-2019

Kamperen

Hallo, Heeft u een aanbieding voor de maand juni? 3t/m30 juni . En zo ja wat is de kostprijs . Groetjes piet smits

• WillemVijf, 03-03-2016

Weekend na Pinksteren 2016

Om ons jaarlijks (1980 tot nu) uitje te continueren zoeken wij elk jaar 'n andere Camping. Is er dit jaar bij U plaats voor 3 caravans en 'n tentje naast elkaar(totaal 8 personen) in het weekend, vrijdag t/m maandag, na Pinksteren? Zo ja, wat zijn dan onze kosten bij U? Groet, Willem en Inge van Asperen Wezerhof 4 5463AK VEGHEL.

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig