Camping De Wielewaal

Nederland, Noord-Brabant, Baarle Nassau

9.8Fenomenaal

• 9.8Staat v/h sanitair

Meer camping info

Camping de Wielewaal in Baarle Nassau is een minicamping waar gastvrijheid centraal staat. De plekken zijn erg ruim en het sanitair is nieuw en zeer schoon. In 2017 is de Wielewaal bekroond met een Gouden Zoover Award. De Brabantse omgeving is perfect om te fietsen. Bij aankomst op de camping ontvang je een map met daarin de mooiste routes.

169 reviews over Camping De Wielewaal

• 2018
    10Fred en Carolien Voorhamm20-06-2018

fantastisch

De Wielewaal is een top camping. Els, Jacq en Jacquelien doen er alles aan om de gasten het naar het zin te maken. De plaatsen zijn zeer ruim en zeer verzorgd. De toilet gebouwen zijn zeer schoon en hygiënisch.
    Deze camping is een aanrader en wij komen zeker nog een keer terug.

• 10Linda18-06-2018

Geweldig!

De voorzieningen zijn ook voor tentkampeerders geweldig. Vooral de recreatieruimte bleek voor ons een prachtige aanvulling. Tel daar bij op dat de eigenaren heel vriendelijk zijn en aan al onze wensen konden voldoen!

Gereisd met partner in juni 2018

• 9Ron12-06-2018

uitstekend!

Prima, vriendelijke ontvangst, mooie camping.

Gereisd met partner in juni 2018

• 9Albert Goudberg10-06-2018

Aanrader.

Ik kwam na een dag fietsen vanaf Hulst met de tong op mijn schoenen in Baarle Nassau aan en was blij op deze minicamping te stuiten. Sanitair prima en met twee gebouwen altijd een nabij, staanplaats voor mijn tent prima, beetje in de luwte met wat heggetjes, persoonlijke benadering en een prima prijs. Kortom: een aanrader.

Alleen gereisd in juni 2018

• 2A.J. Hulshof08-06-2018

Wij zullen er niet meer naar toe gaan............

De lofuitingen? Ze zijn bijna allemaal waar. Daar hoeven we niets aan toe te voegen. En toch hebben we een stevige kater overgehouden aan ons verblijf op De Wielewaal. Door minder plezierige omstandigheden zijn we genoodzaakt ons geboekte en besproken verblijf voortijdig af te breken. Een domper op wat voor ons een fijn vakantieverblijf had moeten worden. Maar we hebben niet de indruk dat de eigenaresse de aard van deze omstandigheden serieus neemt. Bij het afrekenen aan de balie worden we geconfronteerd met een fikse "boete", waartegen we bezwaren uiten. De bazin blijf consistent en omdat we geen zijn hebben om stennis te maken, slikken we een keer en tikken af. Na een paar dagen (thuis) beginnen we ons toch af te vragen waarop deze "boete" is gebaseerd. Op de site vind je geen informatie. Voorwaarden hebben we niet gezien en zijn vooraf ook niet besproken. We worden pas echt chagrijnig als we vernemen dat de plek onmiddellijk na ons

Minicamping De Wielewaal, Eigenaar, 15-06-2018

We zijn blij dat u het eens bent met de bestaande recensies. Wat jammer dat u de nare omstandigheden in uw caravan afreageert op ons. We hebben voor uw plotse vertrek slechts een kleine tegemoetkoming voorgesteld voor de vele dagen die u nog gereserveerd had, terwijl het bij ons al hoogseizoen is. Hopelijk zijn uw problemen in de caravan snel opgelost.

• 10Annemarie en Bas van der Stelt26-05-2018

een camping om vaker naar toe te gaan!!

Wij waren hier de eerste 3 weken van mei 2018. De camping is super netjes en zeer ruim opgezet met alle voorzieningen die je als kampeerder kunt wensen, zoals eigen waterkraan, eigen afvoerpunt. Omdat er nog gewerkt werd aan de rondweg Baarle Nassau was soms het lawaai van de wegenbouwmachines storend, maar dat kan de beheerder natuurlijk ook niet helpen. Het beheerdersechtpaar en dochter waren zeer behulpzaam en vriendelijk. Bij aankomst een prachtig bijgewerkte map met allerlei info; o.a. diverse mooie fietsroutes.

• 9Corina De Visser10-03-2018

Geweldige camping

Hartelijk welkom, gezellige en vriendelijke eigenaren. Grote kampeerplaatsen, schoon sanitair. Rustige camping. Mooie omgeving met leuke fietsroutes. (Krijg je in een Informatiemappen)

Gereisd met partner in juli 2017

• 10Conny08-03-2018

Fantastich

deze camping is top op alles. Zeer vriendelijke en behulpzame uitbaters. Zeer propere staanplaatsen. De staanplaatsen zijn ruim en afgescheiden met groene hagen zodat men kan genieten van zijn prive. Het sanitair wordt dagelijks gepoetst door een vriendelijke dame. Een mooie omgeving veel wandel-en fietswegen. Een echte aanrader.

Gereisd met partner in oktober 2017

• Oude reviews

9Nathalie Maijs08-10-2017

Fantastische camping! Heel vriendelijke eigenaren.

Ik heb mijn ouders samen met mijn zusje bezocht op de camping. Hele fijne camping, erg schoon en enorm vriendelijke eigenaren! Ik heb me erg welkom gevoeld en kom volgend jaar zeker weer een bezoekje brengen!

Gereisd met vrienden in september 2017

• 9Fred Voorhamm08-10-2017

fantastische verzorgde camping en goed sanitair

En mooie verzorgde camping met ruime plaatsen en goed en zeer schoon sanitair.
    Het gezellige Baarle Nassau ligt op 1,5 kilometer. Vanuit de camping kan je zeer mooie fietstochten maken. Wij zijn 2 weken in juni geweest en 2 weken in augustus op camping de Wielewaal. Volgend jaar gaan wij 4 weken.

Gereisd met partner in juni 2017

Camping De Wielewaal info