Camping De Wielewaalstersterstersterster

9.6Fenomenaal

• 9.8Staat v/h sanitair

Meer camping info
Tonen op kaart

Camping de Wielewaal in Baarle Nassau is een minicamping waar gastvrijheid centraal staat. De plekken zijn erg ruim en het sanitair is nieuw en zeer schoon. In 2017 is de Wielewaal bekroond met een Gouden Zoover Award. De Brabantse omgeving is perfect om te fietsen. Bij aankomst op de camping ontvang je een map met daarin de mooiste routes.

165 reviews over Camping De Wielewaal

• 2018
    2A.J. Hulshof08-06-2018

Wij zullen er niet meer naar toe gaan............

De lofuitingen? Ze zijn bijna allemaal waar. Daar hoeven we niets aan toe te voegen. En toch hebben we een stevige kater overgehouden aan ons verblijf op De Wielewaal. Door minder plezierige omstandigheden zijn we genoodzaakt ons geboekte en besproken verblijf voortijdig af te breken. Een domper op wat voor ons een fijn vakantieverblijf had moeten worden. Maar we hebben niet de indruk dat de eigenaresse de aard van deze omstandigheden serieus neemt. Bij het afrekenen aan de balie worden we geconfronteerd met een fikse "boete", waartegen we bezwaren uiten. De bazin blijf consistent en omdat we geen zijn hebben om stennis te maken, slikken we een keer en tikken af. Na een paar dagen (thuis) beginnen we ons toch af te vragen waarop deze "boete" is gebaseerd. Op de site vind je geen informatie. Voorwaarden hebben we niet gezien en zijn vooraf ook niet besproken. We worden pas echt chagrijnig als we vernemen dat de plek onmiddellijk na ons

Minicamping De Wielewaal, Eigenaar, 15-06-2018

We zijn blij dat u het eens bent met de bestaande recensies. Wat jammer dat u de nare omstandigheden in uw caravan afreageert op ons. We hebben voor uw plotse vertrek slechts een kleine tegemoetkoming voorgesteld voor de vele dagen die u nog gereserveerd had, terwijl het bij ons al hoogseizoen is. Hopelijk zijn uw problemen in de caravan snel opgelost.

Gereisd met partner in mei 2018

• 10Annemarie en Bas van der Stelt26-05-2018

een camping om vaker naar toe te gaan!!

Wij waren hier de eerste 3 weken van mei 2018. De camping is super netjes en zeer ruim opgezet met alle voorzieningen die je als kampeerder kunt wensen, zoals eigen waterkraan, eigen afvoerpunt. Omdat er nog gewerkt werd aan de rondweg Baarle Nassau was soms het lawaai van de wegenbouwmachines storend, maar dat kan de beheerder natuurlijk ook niet helpen. Het beheerdersechtpaar en dochter waren zeer behulpzaam en vriendelijk. Bij aankomst een prachtig bijgewerkte map met allerlei info; o.a. diverse mooie fietsroutes.

Gereisd met partner in mei 2018

• 9Corina De Visser10-03-2018

Geweldige camping

Hartelijk welkom, gezellige en vriendelijke eigenaren. Grote kampeerplaatsen, schoon sanitair. Rustige camping. Mooie omgeving met leuke fietsroutes. (Krijg je in een Informatiemappen)

Gereisd met partner in juli 2017

• 10Conny08-03-2018

Fantastich

deze camping is top op alles. Zeer vriendelijke en behulpzame uitbaters. Zeer propere staanplaatsen. De staanplaatsen zijn ruim en afgescheiden met groene hagen zodat men kan genieten van zijn prive. Het sanitair wordt dagelijks gepoetst door een vriendelijke dame. Een mooie omgeving veel wandel-en fietswegen. Een echte aanrader.

Gereisd met partner in oktober 2017

• 2017
    9Nathalie Maijs08-10-2017

Fantastische camping! Heel vriendelijke eigenaren.

Ik heb mijn ouders samen met mijn zusje bezocht op de camping. Hele fijne camping, erg schoon en enorm vriendelijke eigenaren! Ik heb me erg welkom gevoeld en kom volgend jaar zeker weer een bezoekje brengen!

Gereisd met vrienden in september 2017

• 9Fred Voorhamm08-10-2017

fantastische verzorgde camping en goed sanitair

En mooie verzorgde camping met ruime plaatsen en goed en zeer schoon sanitair.
    Het gezellige Baarle Nassau ligt op 1,5 kilometer. Vanuit de camping kan je zeer mooie fietstochten maken. Wij zijn 2 weken in juni geweest en 2 weken in augustus op camping de Wielewaal. Volgend jaar gaan wij 4 weken.

Gereisd met partner in juni 2017

• 9Adrie en Mia Trihou05-10-2017

Prima camping en super verzorgd een aanrader.

Prima verzorgde camping ,netjes sanitair en fantastische mensen waar je met plezier naar terug kijkt.

Gereisd met partner in mei 2017

• 10Anne04-10-2017

Een camping om naar terug te verlangen!

Het is altijd weer thuiskomen op deze gastvrije en goed verzorgde camping. Tot in detail is alles in orde bij deze vriendelijke familie! Geen moeite is teveel en de prijzen zijn heel redelijk. Negatieve dingen hebben wij alle keren dat wij hier waren niet kunnen ontdekken. Zo wordt er drie keer per dag schoongemaakt en is er overal prima wifi-bereik. Het is een goede uitvalsbasis om mooie fietstochten te maken. De benodigde kaarten zitten in de informatiemap die iedereen bij aankomst krijgt.
    We hopen er nog vaak terug te komen.

Gereisd met partner in juli 2017

• 10leo en trijni03-10-2017

Fantastisch.

Geen enkele opmerking. Voor het eerst in najaar er op uit. We wisten eigenlijk niet dat dit bestond.

Gereisd met partner in september 2017

• 9fam wijtman03-10-2017

goede wijn behoeft geen krans

vriendelijk behulpzaam fantastisch sanitair mooie plaatsen een must voor ieder die van kamperen houdt

Gereisd met partner in mei 2017

5 tips over Camping De Wielewaal

• Fred en Ans, 19-10-2011

Zeker voor iemand die van rust houd een bezoek waard. Al op veel campings geweest maar deze had toch iets bijzonders.

Baarle-Nassau Baarle Hertog is een bezienswaardigheid opzich want deze anclave's zijn eenmalig op de wereld. Een stadswandeling is hier dan ook een aanrader. Fietsen over het Bels lijntje is ook hartstikke leuk fietspad van Tilburg naar Turnhout midden door de natuur.

• marlies mergelsberg, 04-05-2015

Restaurant La Providence in Baarle-Nassau. Een heerlijk en zeer culinair 3-gangen dagmenu. Dit heerlijk diner met wijnen en koffie toe. Een echte aanrader

• ckant_1, 31-07-2014

gebruik maken van het leuke arrangement eten bij la providence in Baarle Nassau

7 vragen over Camping De Wielewaal

• G v.d Meer , 12-07-2019

betaling

moet ik vooraf betalen of kan dit bij aankomst

• P. Smits, 05-02-2019

Kamperen

Hallo, Heeft u een aanbieding voor de maand juni? 3t/m30 juni . En zo ja wat is de kostprijs . Groetjes piet smits

• WillemVijf, 03-03-2016

Weekend na Pinksteren 2016

Om ons jaarlijks (1980 tot nu) uitje te continueren zoeken wij elk jaar 'n andere Camping. Is er dit jaar bij U plaats voor 3 caravans en 'n tentje naast elkaar(totaal 8 personen) in het weekend, vrijdag t/m maandag, na Pinksteren? Zo ja, wat zijn dan onze kosten bij U? Groet, Willem en Inge van Asperen Wezerhof 4 5463AK VEGHEL.

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig