Camping De Wielewaal

Nederland, Noord-Brabant, Baarle Nassau

9.8Fenomenaal

• 9.8Staat v/h sanitair

Meer camping info

Camping de Wielewaal in Baarle Nassau is een minicamping waar gastvrijheid centraal staat. De plekken zijn erg ruim en het sanitair is nieuw en zeer schoon. In 2017 is de Wielewaal bekroond met een Gouden Zoover Award. De Brabantse omgeving is perfect om te fietsen. Bij aankomst op de camping ontvang je een map met daarin de mooiste routes.

169 reviews over Camping De Wielewaal

• 2018
    10Wijnen22-09-2018

Subliem

De stek waar je moet zijn om te ontzorgen! Zowel de dorpen en bossen zijn binnen handbereik.

Gereisd met partner in september 2018

• 10Thieu vd Broek17-09-2018

Primadeluxe

Een puike camping met meestal grote plekken. Prachtig sanitair. Alles wordt prima onderhouden.
    Mama,papa en idochter (Els, Jack en Jacqueline) zijn vriendelijke en behulpzame mensen. Een doc.map met info over omgeving wordt overhandigd bij aankomst. Neem ook eens de trein vanuit Turnhout naar Antwerpen. Een aanrader.

Gereisd met vrienden in september 2018

• 9Rob Bons10-09-2018

Een verrassend mooie en plezierige mini camping.

De Wielewaal is een ruim opgezette en nette camping. De eigenaren zijn plezierige mensen. Het sanitair is uitermate netjes. De omgeving is prachtig en je kunt er heerlijk fietsen.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2018

• 9G v Dorp30-08-2018

fantastisch

fijne tijd gehad, alles tot in de puntjes verzorgt vooral het sanitair is blinkend schoon hebben daar een hele fijne tiijd gehad

• 9Staat v/h sanitair

• 10Dick Smeding17-08-2018

Een aanrader

Wij zijn van 7 Augustus tot 17 Augustus op de Wielewaal geweest een hele keurige en gezellige Camping fantastisch sanitair de eigenaren zijn altijd in voor een gezellig gesprek en zijn bereid om je altijd te helpen of het nou om de omgeving gaat of Camping maakt niet uit geweldige plaatsen kan geen min punt vinden complimenten van ons

Gereisd met partner in augustus 2018

• 10J. En R.11-08-2018

Geweldige camping, zeer "proper" en rustig!

Ruime plekken, sanitair héél netjes en vriendelijke beheerders. Aan echt alles is gedacht op deze camping, je krijgt bij aankomst een persoonlijke map met informatie over camping, omgeving, fiets-en wandelroutes enz. die je op de dag van vertrek weer inlevert. Je kunt deelnemen aan bridge en jeu de boules activiteiten. Je kunt extra stoelen in de schuur pakken, als je visite krijgt. Verder is het er heel rustig! Zo rustig dat het prettig is om af en toe kinderstemmen te horen. Kinderen horen er wat mij betreft bij, gelukkig is er ook leuk speelgoed voor de kinderen te vinden in de ruime schuur, waar ook onze fietsen konden staan. Terwijl we op deze camping stonden met onze vouwwagen, kwam er een einde aan de lange, zonnige, droge, mooie zomer. Maar de regen kon ons kampeerplezier op deze camping niet verpesten. Een zeer aangename plek om te vertoeven.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 10Herman Otten en Edith Zwagerman01-08-2018

Prima camping. Super schoon en hele aardige eigenaars. Heel bereidwillig en spontaan. Grote ruime plekken met voldoende zon en schaduw. Zeker een aanrader.

Gereisd met partner in juli 2018

• 10Robert06-07-2018

Het is hier fantastisch !

Op deze camping is niets meer te wensen. Het ontvangst bij aankomst is al heel vriendelijk en je wordt netjes door de eigenaar naar je hele grote camping plaats gebracht. Tot onze verbazing werd er even later ook nog een groot stuk gaatjes plastic afgegeven voor onder het grondzeil en dit werd vergezeld met een mooie informatiemap over de camping en de omgeving. Dit hebben we nog nergens mogen meemaken. De camping ziet er goed verzorgd uit en de twee sanitair locaties zijn super schoon. Tel hierbij de Belgische en Nederlandse enclaves op en iedereen weet dat we hier nog vaker terug komen.

• 10Wil Jansen30-06-2018

Een camping om regelmatig naar terug te gaan.

Camping met ruime plaatsen, erg schoon sanitair. De eigenaren zijn erg aardig en behulpzaam. We komen er al jaren en krijgen er geen genoeg van.

• 10Stef Goris24-06-2018

Veruit de netste camping.

Een zeer aangename camping voor degene die opzoek zijn naar rust. Een prachtige omgeving en een subliem hygienisch sanitair. Zeker een aanrader!

Gereisd met vrienden in juni 2018

Camping De Wielewaal info