Camping De Wielewaalstersterstersterster

9.6Fenomenaal

• 9.8Staat v/h sanitair

Meer camping info
Tonen op kaart

Camping de Wielewaal in Baarle Nassau is een minicamping waar gastvrijheid centraal staat. De plekken zijn erg ruim en het sanitair is nieuw en zeer schoon. In 2017 is de Wielewaal bekroond met een Gouden Zoover Award. De Brabantse omgeving is perfect om te fietsen. Bij aankomst op de camping ontvang je een map met daarin de mooiste routes.

165 reviews over Camping De Wielewaal

• 2018
    10Dick Smeding17-08-2018

Een aanrader

Wij zijn van 7 Augustus tot 17 Augustus op de Wielewaal geweest een hele keurige en gezellige Camping fantastisch sanitair de eigenaren zijn altijd in voor een gezellig gesprek en zijn bereid om je altijd te helpen of het nou om de omgeving gaat of Camping maakt niet uit geweldige plaatsen kan geen min punt vinden complimenten van ons

Gereisd met partner in augustus 2018

• 10J. En R.11-08-2018

Geweldige camping, zeer "proper" en rustig!

Ruime plekken, sanitair héél netjes en vriendelijke beheerders. Aan echt alles is gedacht op deze camping, je krijgt bij aankomst een persoonlijke map met informatie over camping, omgeving, fiets-en wandelroutes enz. die je op de dag van vertrek weer inlevert. Je kunt deelnemen aan bridge en jeu de boules activiteiten. Je kunt extra stoelen in de schuur pakken, als je visite krijgt. Verder is het er heel rustig! Zo rustig dat het prettig is om af en toe kinderstemmen te horen. Kinderen horen er wat mij betreft bij, gelukkig is er ook leuk speelgoed voor de kinderen te vinden in de ruime schuur, waar ook onze fietsen konden staan. Terwijl we op deze camping stonden met onze vouwwagen, kwam er een einde aan de lange, zonnige, droge, mooie zomer. Maar de regen kon ons kampeerplezier op deze camping niet verpesten. Een zeer aangename plek om te vertoeven.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 10Herman Otten en Edith Zwagerman01-08-2018

Prima camping. Super schoon en hele aardige eigenaars. Heel bereidwillig en spontaan. Grote ruime plekken met voldoende zon en schaduw. Zeker een aanrader.

Gereisd met partner in juli 2018

• 10Robert06-07-2018

Het is hier fantastisch !

Op deze camping is niets meer te wensen. Het ontvangst bij aankomst is al heel vriendelijk en je wordt netjes door de eigenaar naar je hele grote camping plaats gebracht. Tot onze verbazing werd er even later ook nog een groot stuk gaatjes plastic afgegeven voor onder het grondzeil en dit werd vergezeld met een mooie informatiemap over de camping en de omgeving. Dit hebben we nog nergens mogen meemaken. De camping ziet er goed verzorgd uit en de twee sanitair locaties zijn super schoon. Tel hierbij de Belgische en Nederlandse enclaves op en iedereen weet dat we hier nog vaker terug komen.

• 10Wil Jansen30-06-2018

Een camping om regelmatig naar terug te gaan.

Camping met ruime plaatsen, erg schoon sanitair. De eigenaren zijn erg aardig en behulpzaam. We komen er al jaren en krijgen er geen genoeg van.

• 10Stef Goris24-06-2018

Veruit de netste camping.

Een zeer aangename camping voor degene die opzoek zijn naar rust. Een prachtige omgeving en een subliem hygienisch sanitair. Zeker een aanrader!

Gereisd met vrienden in juni 2018

• 10Fred en Carolien Voorhamm20-06-2018

fantastisch

De Wielewaal is een top camping. Els, Jacq en Jacquelien doen er alles aan om de gasten het naar het zin te maken. De plaatsen zijn zeer ruim en zeer verzorgd. De toilet gebouwen zijn zeer schoon en hygiënisch.
    Deze camping is een aanrader en wij komen zeker nog een keer terug.

Gereisd met partner in mei 2018

• 10Linda18-06-2018

Geweldig!

De voorzieningen zijn ook voor tentkampeerders geweldig. Vooral de recreatieruimte bleek voor ons een prachtige aanvulling. Tel daar bij op dat de eigenaren heel vriendelijk zijn en aan al onze wensen konden voldoen!

• 9Ron12-06-2018

uitstekend!

Prima, vriendelijke ontvangst, mooie camping.

• 9Staat v/h sanitair

• 9Albert Goudberg10-06-2018

Aanrader.

Ik kwam na een dag fietsen vanaf Hulst met de tong op mijn schoenen in Baarle Nassau aan en was blij op deze minicamping te stuiten. Sanitair prima en met twee gebouwen altijd een nabij, staanplaats voor mijn tent prima, beetje in de luwte met wat heggetjes, persoonlijke benadering en een prima prijs. Kortom: een aanrader.

• 9Staat v/h sanitair

Alleen gereisd in juni 2018

5 tips over Camping De Wielewaal

• Fred en Ans, 19-10-2011

Zeker voor iemand die van rust houd een bezoek waard. Al op veel campings geweest maar deze had toch iets bijzonders.

Baarle-Nassau Baarle Hertog is een bezienswaardigheid opzich want deze anclave's zijn eenmalig op de wereld. Een stadswandeling is hier dan ook een aanrader. Fietsen over het Bels lijntje is ook hartstikke leuk fietspad van Tilburg naar Turnhout midden door de natuur.

• marlies mergelsberg, 04-05-2015

Restaurant La Providence in Baarle-Nassau. Een heerlijk en zeer culinair 3-gangen dagmenu. Dit heerlijk diner met wijnen en koffie toe. Een echte aanrader

• ckant_1, 31-07-2014

gebruik maken van het leuke arrangement eten bij la providence in Baarle Nassau

7 vragen over Camping De Wielewaal

• G v.d Meer , 12-07-2019

betaling

moet ik vooraf betalen of kan dit bij aankomst

• P. Smits, 05-02-2019

Kamperen

Hallo, Heeft u een aanbieding voor de maand juni? 3t/m30 juni . En zo ja wat is de kostprijs . Groetjes piet smits

• WillemVijf, 03-03-2016

Weekend na Pinksteren 2016

Om ons jaarlijks (1980 tot nu) uitje te continueren zoeken wij elk jaar 'n andere Camping. Is er dit jaar bij U plaats voor 3 caravans en 'n tentje naast elkaar(totaal 8 personen) in het weekend, vrijdag t/m maandag, na Pinksteren? Zo ja, wat zijn dan onze kosten bij U? Groet, Willem en Inge van Asperen Wezerhof 4 5463AK VEGHEL.

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig