Camping De Wielewaalstersterstersterster

9.6Fenomenaal

• 9.8Staat v/h sanitair

Meer camping info
Tonen op kaart

Camping de Wielewaal in Baarle Nassau is een minicamping waar gastvrijheid centraal staat. De plekken zijn erg ruim en het sanitair is nieuw en zeer schoon. In 2017 is de Wielewaal bekroond met een Gouden Zoover Award. De Brabantse omgeving is perfect om te fietsen. Bij aankomst op de camping ontvang je een map met daarin de mooiste routes.

165 reviews over Camping De Wielewaal

• 9Tineke en Hans van der Kolk11-07-2019

Fantastisch!

Echt super camping! Rustig, schoon, ruime plaatsen, prachtig en superschoon sanitair. En de rust....!!!! Prima fietsroutes in de omgeving. Wij voelden ons hier geweldig!

Gereisd met partner in juli 2019

• 10Anke08-07-2019

Geweldig

We hebben hier een week gestaan en het was super. Alles klopt op deze camping. De plaatsen, het sanitair, de bijzonder vriendelijke beheerders, Een ruime overdekte fietsenstalling, documap met alle informatie, een goede wifi, het gezellige Baarle lekker dichtbij , mooie fiets- en wandelroutes. Wij hebben hier genoten....

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Fam. Schreurs24-06-2019

Fantastisch, absoluut een aanrader!

Deze camping is een geweldige camping als basis voor fiets- of wandelvakantie. Ook als je van rust houdt is dit een ideale camping. Heel fijn dat dit een camping is zonder hele jonge kinderen! Alhoewel wij absoluut niets tegen kinderen hebben, vinden wij het een verademing om geen gillende en jengelende belhamels om ons heen te hebben (senioren).

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Aart en Lies Broersma26-05-2019

Geweldig gaan er zeker nog eens heen.

Het is een prachtige ruime camping met 40 plaatsen. Het zijn allemaal ruime plaatsen. Alles wordt bijzonder goed onderhouden. De twee toiletgebouwen zijn prachtig en worden goed schoon gehouden. De eigenaren zijn bijzonder gastvrij en vriendelijk. Er is een mooie fietsenstalling met volop oplaad mogelijkheden. Er is een huiskamer met groot tv scherm en boeken. Iedere campinggast krijgt een map met informatie en wandel- en fietsroutes. De camping is gelegen in een bijzonder mooie streek.

Gereisd met partner in mei 2019

• 9A. de Haan26-05-2019

Geweldig

Het is een prachtige, verzorgde camping met Ruime plaatsen, Schoon sanitair en een hele Mooie grasmat.

Gereisd met partner in mei 2019

• 2018
    10JohanJMB26-09-2018

Rustige, schone en zeer mooie (mini)camping

Alles was goed. We hebben niets aan te merken op de camping of eigenaren. Ruime plekken, super schoon en nieuw sanitair. WiFi gratis en snel. We hebben er meer gefietst dan met de auto gereden en dat zegt toch iets over de ruime mooie omgeving. Fietsroute: Bels lijntje. Dikke pluim !!!

• 10Wijnen22-09-2018

Subliem

De stek waar je moet zijn om te ontzorgen! Zowel de dorpen en bossen zijn binnen handbereik.

• 10Thieu vd Broek17-09-2018

Primadeluxe

Een puike camping met meestal grote plekken. Prachtig sanitair. Alles wordt prima onderhouden.
    Mama,papa en idochter (Els, Jack en Jacqueline) zijn vriendelijke en behulpzame mensen. Een doc.map met info over omgeving wordt overhandigd bij aankomst. Neem ook eens de trein vanuit Turnhout naar Antwerpen. Een aanrader.

Gereisd met vrienden in september 2018

• 9Rob Bons10-09-2018

Een verrassend mooie en plezierige mini camping.

De Wielewaal is een ruim opgezette en nette camping. De eigenaren zijn plezierige mensen. Het sanitair is uitermate netjes. De omgeving is prachtig en je kunt er heerlijk fietsen.

• 9G v Dorp30-08-2018

fantastisch

fijne tijd gehad, alles tot in de puntjes verzorgt vooral het sanitair is blinkend schoon hebben daar een hele fijne tiijd gehad

Gereisd met partner in juni 2018

5 tips over Camping De Wielewaal

• Fred en Ans, 19-10-2011

Zeker voor iemand die van rust houd een bezoek waard. Al op veel campings geweest maar deze had toch iets bijzonders.

Baarle-Nassau Baarle Hertog is een bezienswaardigheid opzich want deze anclave's zijn eenmalig op de wereld. Een stadswandeling is hier dan ook een aanrader. Fietsen over het Bels lijntje is ook hartstikke leuk fietspad van Tilburg naar Turnhout midden door de natuur.

• marlies mergelsberg, 04-05-2015

Restaurant La Providence in Baarle-Nassau. Een heerlijk en zeer culinair 3-gangen dagmenu. Dit heerlijk diner met wijnen en koffie toe. Een echte aanrader

• ckant_1, 31-07-2014

gebruik maken van het leuke arrangement eten bij la providence in Baarle Nassau

7 vragen over Camping De Wielewaal

• G v.d Meer , 12-07-2019

betaling

moet ik vooraf betalen of kan dit bij aankomst

• P. Smits, 05-02-2019

Kamperen

Hallo, Heeft u een aanbieding voor de maand juni? 3t/m30 juni . En zo ja wat is de kostprijs . Groetjes piet smits

• WillemVijf, 03-03-2016

Weekend na Pinksteren 2016

Om ons jaarlijks (1980 tot nu) uitje te continueren zoeken wij elk jaar 'n andere Camping. Is er dit jaar bij U plaats voor 3 caravans en 'n tentje naast elkaar(totaal 8 personen) in het weekend, vrijdag t/m maandag, na Pinksteren? Zo ja, wat zijn dan onze kosten bij U? Groet, Willem en Inge van Asperen Wezerhof 4 5463AK VEGHEL.

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig