5 tips over Camping De Wielewaal

• Fred en Ans, 19-10-2011

Zeker voor iemand die van rust houd een bezoek waard. Al op veel campings geweest maar deze had toch iets bijzonders.

Baarle-Nassau Baarle Hertog is een bezienswaardigheid opzich want deze anclave's zijn eenmalig op de wereld. Een stadswandeling is hier dan ook een aanrader. Fietsen over het Bels lijntje is ook hartstikke leuk fietspad van Tilburg naar Turnhout midden door de natuur.

• marlies mergelsberg, 04-05-2015

Restaurant La Providence in Baarle-Nassau. Een heerlijk en zeer culinair 3-gangen dagmenu. Dit heerlijk diner met wijnen en koffie toe. Een echte aanrader

• ckant_1, 31-07-2014

gebruik maken van het leuke arrangement eten bij la providence in Baarle Nassau

• Jaap & Frouwke, 05-08-2014

Fiets en wandel veel! O.a. de 'Dodendraadroute' en geniet van de rust!

• Ria, 24-07-2014

Bijzonder aan de plaats zijn de verschillende stukken België in het dorp. Mooi fietsgebied. Vanaf Turnhout (15 km ) op 3 kwartier afstand met de trein naar Antwerpen.