7 vragen over Camping De Wielewaal

• G v.d Meer , 12-07-2019

betaling

moet ik vooraf betalen of kan dit bij aankomst

• P. Smits, 05-02-2019

Kamperen

Hallo, Heeft u een aanbieding voor de maand juni? 3t/m30 juni . En zo ja wat is de kostprijs . Groetjes piet smits

• WillemVijf, 03-03-2016

Weekend na Pinksteren 2016

Om ons jaarlijks (1980 tot nu) uitje te continueren zoeken wij elk jaar 'n andere Camping. Is er dit jaar bij U plaats voor 3 caravans en 'n tentje naast elkaar(totaal 8 personen) in het weekend, vrijdag t/m maandag, na Pinksteren? Zo ja, wat zijn dan onze kosten bij U? Groet, Willem en Inge van Asperen Wezerhof 4 5463AK VEGHEL.

• van der lans Harry, 27-08-2014

hut voor september en oktober en misschien novembe

Kan u een scherpe prijs geven voor een 1 persoons hut voor deze maanden?

• van til, 30-07-2014

bezetting September

wij zoeken een leuke camping half September Zijner dan nog gasten?

coos en loes polak, 31-07-2014

De wielewaal is een echte aanrader

• H van der Gronden, 12-06-2014

tarieven

Wat zijn momenteel de tarieven, tevens als men langere tijd blijft staan.

Jos en Jet Buijs, 23-06-2014

Deze zijn telefonisch op te vragen bij de beheerder, Fam. Wouters. Mini camping De Wielewaal.

• C kock, 16-04-2013

Camper

Ontvangen jullie ook campers en wat is de prijs van een overnachting,enz graag een prijslijst aub

Ab eb Thea Jansen, 22-06-2013

Misschien is een telefoontje naar de door u uitverkorene handiger....ik ben niet de eigenaar van een camping.