Camping De Steppestersterster

5.7Voldoende

Nederland, Noord-Brabant, Baarle Nassau

Op vakantie geweest naar De Steppe?

5.7Voldoende

• 4.6Staat v/h sanitair

Meer camping info
    Tonen op kaart

23 reviews over Camping De Steppe

• 4fam.Amara29-07-2010

nooit meer te vies voor woorden

Je wordt belaagd dr vliegen en nieren.

wij hebben muggen beten aan overgehouden die de diameten hadden van 1 of 2 euro en jeuken. bedden kraken en er zitten deuken in dus je lag in een hol. De huizen dievan 12 pers. waren gehorig je kan de buren horen snurken en ander dingen doen wat niet voor kinderoren bestemd is. BAh dit was ook al was het goedkoop nooit meer doen ofaanbevelen.

• 2Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

• 8Familie Schrier29-05-2010

Een heerlijk ruim huis zonder frutsels!

Wij hebben vorig jaar 3 weken gelogeerd in een 12-persoonshuis en hebben een heerlijke vakantie gehad. Het huis was ruim, er stonden geen overbodige dingen in, maar er was bijv. wel genoeg kastruimte. De ligging van het huis was rustig met een grasveld voor de deur en achter het huis. De kinderen (tussen 16 en 7 jaar) hebben allemaal genoten van de diverse speeltoestellen, variërend van het speeltuintje tot het zwembad en het voetbalveld. De bedden waren goed evenals de bank, geen luxe, maar de prijs zeker waard! Dit jaar komen we weer!

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

• 6Sam de Visser24-05-2010

Matige camping

Wij stonden met Pinksteren op de Steppe en betaalden voor 3 nachten 93 euro. De plaatsen rondom de grasvelden zijn klein (auto paste niet naast de caravan van 4,70m). Voordeel is wel dat je een groot grasveld met een speeltoestel voor de deur hebt. Onze kleinzoon van 4 heeft zich daar prima vermaakt. Het sanitair wordt slecht onderhouden; wordt gewoon niet vaak genoeg schoongemaakt. Bovendien maait de eigenaar het gras met een cirkelmaaier die alles laat liggen. Dat blijft natuurlijk aan je schoenen plakken en loop je het toiletgebouw in. Er is géén invalidendouche (wel toilet) en dat kan dus niet. Kortom: geen echter topper.

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in mei 2010

• 4Erik20-05-2010

Matig en duur

Vreemd genoeg zijn de huisjes stukken goedkoper dan kampeerplekken. Huisjes zijn oud en ongezellig, op de camping is het sanitair niet verwarmd. Een luidruchtige groep kinderen op het 'Johnnieveld' (toepasselijk) maakte het feest compleet. Geen echte aanrader dus!

• 4Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in mei 2010

• 7Anja14-09-2009

1x per jaar vaste prik!

Prima prijs/kwalteit vehouding.

Als je ziet wat je betaald voor een huisje weet je wat je kan verwachten, vandaar dat wij altijd tevreden zijn. De beheerders zijn vriendelijk en behulpzaam, het huren van een fiets is aan te raden want de omgeving is prachtig!

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in augustus 2007

• 1Chayen06-08-2009

slecht, vies, vervallen

wij zijn vrijdags aangekomen, en 's maandagmorgen al vertrokken, terwijl de planning de hele week was. Het personeel was niet al te vriendelijk, na klacht dat het huisje vies was en de koelkast defect werd er totaal geen actie ondernomen..

Wij waren totaal niet veeleisend en hadden ons ingesteld op een simpel huisje, maar simpel betekend niet vies, stoffig en kapot...

• 1Staat v/h sanitair

• 10David Meijer29-07-2009

leuke camping

het is een leuke camping elke dag is het zwembad open het is er gezellig

• 10Staat v/h sanitair

• 7linda nieuwenhuis16-07-2009

als je van simpel vakantievieren houd

ik ben hier jaren geweest en het is volgens mij gewoon wat je er zelf van maakt. het is inderdaad simpel maar je betaald ook maar 200 euro per week in het hoogseizoen, dus verwacht dan ook geen center parcs!!! de beheerders zijn heel aardig en heel behulpzaam!!!!

• 6Staat v/h sanitair

• 5van den Broek02-09-2008

alleen de campingvelden tellen

Als je een huisje huurt op de Steppe ben je beroerd af. Geen ventilatie, na het douchen druipt overal het water vanaf. Verlichting werkt slecht of helemaal niet.Onderhoud wordt er niet gepleegd aan de huisjes. Inventaris is behelpen, Een broodplankje? Opscheplepels? Niet aanwezig. Staat ook niet op de inventarislijst dus dat hoort er allemaal gewoon niet bij. De eettafel voor 6 personen is eigenlijk maar voor 4 personen. Afstandbediening bij de televisie krijg je niet, want weet je wel hoeveel van die dingen er kwijt raken? En bovendien kom je om te camperen en niet om tv te kijken! Ja echt, vooral als het slecht weer is en er op de camping niks meer te dien is omdat volgens de beheerder het seizoen al om is. Ik spreek van 18 augustus. In oktober kan ik daar inkomen ja. De omgeving is schitterend en daar gaan we dan ook wel een keer opnieuw naar toe. Maar nooit meer naar de Steppe.

• 1Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2008

• 6sanne09-10-2007

toen wij er waren zag het er wel redelijk uit. alleen het afvoerputje in de gootsteen was verstopt ofzo en toen kwam al het voedsel uit de andere kamers bij ons omhoog in het goosteen. toen hadden we bijv: spagetti in de gootsteen terwijl we dat nieteens op hadden.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in september 2007