Camping De Paddock

15 reviews over Camping De Paddock in het Nederlands

Gewoon goed

Ad gulikx
20-9-2017

Rustige camping met voldoende ruimte goed sanitair en ideale uitvalsbasis voor fietsen en wandelen

Rust in de natuur

Fam. Reijnders
2-9-2017

Rustig park waar je zo de bossen inloopt en ook dicht bij het centrum waar van alles is te doen.

Mooi rustig park

Fam van Riel
25-7-2016

Mooie camping in prachtige omgeving! Het park is rustig en zeer geschikt voor mensen die de alledaagse drukte even willen vergeten. Prachtige fietsroutes en leuk centrum tussen België en Nederland. Zeker voor herhaling vatbaar.

Geweldig verblijf

Reijnders
25-6-2016

Goede accommodatie.

Beetje opdringend

Fijne rustige camping

Kees Oud Ammerveld
17-10-2015

Mooi gelegen camping met grote diversiteit aan huisjes caravans en kampeermogelijkhefen. Divers speeltuinen voor de kinderen geen zwembad maar binnenbad vrijwel om de hoek in Baarle

vreselijk

Gert
8-10-2015

Veel lawaai, Wordt gewoon doorgewerkt, Eigenaar is erg brutaal mensen worden uit het niets zomaar beschuldigd enz

Goed vertoeven

Wim en Riky Reijnders
30-9-2015

Mooie camping.

Wij staan er al 9 jaar

Goed vertoeven en heerlijk rusig.

slechte camping

Jan Willem Vogel
17-8-2015

Op de camping doet iedereen maar wat hij wil, klussen die geluidsoverlast veroorzaken zijn in de vakantieperiode verboden maar niemand die zich hier wat van aantrekt. Scooters zijn verboden op de camping maar je ziet ze de hele dag rijden. Voor kinderen in er ook niets te doen , dus ga er niet naar toe.

Unieke plek

Daniel and Janny van den Hooven
2-10-2014

Wij staan nu bijna een jaar op "De Paddock" en we zijn heel blij, dat we onze keuze op deze camping hebben laten vallen. De camping ligt midden in de natuur en is een geweldige plek om een wandeling of een fietstocht te starten. Wat de camping echt uniek maakt is de ligging vlakbij Baarle-Nassau. Toen wij vorig jaar op zoek waren naar een recreatiewoning wilden we ook graag bij een dorpje of stadje zitten. Vanaf onze plek zitten we nu in een kwartiertje op een gezellig terras in het centrum. Ook zijn de autotochtjes richting Belgie meer dan de moeite waard.

Camping de Paddock.

Reijnders
7-8-2013

Voor ons een fijne camping. Gelegen in de bossen. Genieten van de rust .

Zeer goed vertoeven

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Paddock in Baarle Nassau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Paddock zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Paddock scoort een 7.25 uit 10 op basis van 15 reviews.