Vakantiehuis De Droomfabriek

Vakantiehuis
Weer vandaag23°
Vakantiehuis De Droomfabriek

3 reviews over Vakantiehuis De Droomfabriek in het Nederlands

Fantastische plek, waar je heerlijk kan relaxen.

Jacqueline
19-6-2015

De Droomfabriek is echt een droom. Gelegen aan de dorpsstraat. Waar het logisch is dat je de kerkklokken hoort luiden, gezien de grote kerk vlakbij, wat ook weer wat heeft vinden wij , waar verkeer langs komt rijden omdat het de doorgaande weg is waar de droomfabriek aan gevestigd is. Waar wij alweer 15 jaar gebruik van maken. Waar vind je nu een plek waar alle voorzieningen prive zijn en waar je zeker niet te veel voor betaald. Vriendelijke mensen. Leuke omgeving. Mooi terras bij het huis. En handig de viskraam op woensdag even snel een visje halen en snel weer genieten van het zwembad, jacuzzi, stoomcabine, sauna. En handig er is een wasmachine en een droger aanwezig.

Gereisd Met partner in Mon Jun 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

mag er aub een raam open!

H.L.Wellens
15-9-2014

De droomfabriek is mooi van opzet, alles netjes en goed voorzien van alle gebruiksgemakken en je prive welness centre. Maar dat was het ook wel.Er kan geen raam open, dus gezien de binnen temp van de welness al gauw bedompt. Slaapkamers ook zo en levensgevaarlijke treden om de slaapkamers in en uit te komen. Omgeving druk tot zeer druk, rumoerig, kerkklok die zich heel vaak laat horen en woensdagmiddag markt met de viskraam tegen de haag van je tuin aan. gehele middag gebakken vislucht en af en aan rijdende auto's. Veel lokaal landbouwverkeer, begint al heel vroeg, uitslapen is hier niet bij, geen droomfabriek dus, eerder nachtmerrie.Lampjes die kapot zijn worden pas na enkele dagen vervangen of nooit! Ziet er leuk uit op de plaatjes, maar werkelijkheid is helaas een domper.

Gereisd Met partner in september 2014

P.A. Lommers
1-10-2010

Geheel nieuwe zeer luxe vakantiewoning, gereed sinds aug. 2010, voor iedereen aan te bevelen! Met 5 personen (waarvan 1 kind, 6 jaar) een weekend geweest en op een giga-manier van genoten. Binnenzwembad is perfect en ook afsluitbaar voor jonge kinderen. Met onze dochter was dit uiteraard 'verplicht' hele dagen zwemmen. Alle mogelijke luxe is verder aanwezig: bubbelbad, sauna, stoombad, zonnebank, meerdere douches, ligbad en een zeer moderne keuken. De inrichting van de woning is origineel met slaapkamer 'boven/naast' het zwembad en de glazen wanden. Wel was het nog een 'beetje gehorig', maar met wat meer aankleding in het verschiet zal dit ongetwijfeld verminderen. Kortom een zeer grote aanrader!

Gereisd Met jonge kinderen in september 2010

Vakantiehuis info

• Aantal personen7 tot 8

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis De Droomfabriek in Baarle Nassau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis De Droomfabriek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.