Hotel Bij Bruursstersterster

13 reviews over Hotel Bij Bruurs

• 2019
    9Rijmenants Helena16-04-2019

Top , meer van dat !

Top hotel voor sportieve mensen . Prachtige fitness , groot zwembad , sauna complex met buitenbad top . Zeer vriendelijk personeel , zeer goede keuken met heel lekker menuutjes aan democratische prijzen .We verbleven er ondertussen al vele malen , wij zijn fietsers en de streek is heel mooi . Hopelijk gaan we een mooie lange zomer tegemoet ....

Gereisd met partner in juni 2018

• Oude reviews

8Bob en Yvonne17-09-2017

Heerlijk combinatie van relexen en sporten

Sporthotel Bruurs biedt het gemak van een hotel in combinatie met een uitgebreide Welness, zwembad, fitness ruimte en tennishal. Zeer vriendelijk en behulpzaam personneel. Het ontbijt, de lunch en het 3-gangen diner in het hotel zijn van goede kwaliteit met versie producten.

In de omgeving kun je uitstekend fietsen en wandelen.

Baarle Nassau is een klein maar gezellig met een aantal uitstekende (wok)restaurants.

Gereisd met partner in september 2017

• 8Yvonne11-09-2017

Boven verwachting goed

We hadden arrangement met 3 gangen diner. We hadden niet verwacht dat het diner zo goed verzorgd en zo lekker zou zijn. De carpaccio zag er fantastisch uit en smaakte heerlijk. En beide hoofdgerechten (kabeljauw en biefstuk) zagen er mooi uit met verse groente en daarbij nog verse sla die ook zeer mooi werd opgediend. De Dame Blanche maakte het geheel in stijl af. Menig "normaal" restaurant kan hier niet aan tippen.

Nieuw is dat er een afgesloten en overdekte fietsenstalling is. Met name voor e-bikes handig.

MInpunt is dat de tijden voor vrij (banen)zwemmen beperkt zijn. Maar de Welness is maakt dat goed, want die is heel lang open.

Gereisd met partner in september 2017

• 8Fam van den Elzen09-08-2016

Veel faciliteiten, vriendelijke eigenaren!

Sinds de nieuwe eigenaren dit jaar al de nodige positieve veranderingen, Super!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 8helder05-10-2012

goede ligging en zeer klantvriendelijk

zeer goede ligging. net hotel met goede sportmogelijkheden vriendelijke prijzen aardig personeel goed ontbijt Nette kamer met goede badkamer parkeergelegenheid

Gereisd met partner in oktober 2012

• 6Johan21-09-2012

Tegen valler

Kamers klein maar netjes, personeel vriendelijk, ontbijt matig, oud brood en ook de koffie was oud. Wat op is word niet aangevuld, ca 8.15 uur , dus echt om 7 uur aanwezig zijn. Diner viel tegen , het toetje was wel erg goed. en dat vulde onze buiken.

Gereisd met partner in september 2012

• 2mevr. van weert18-09-2012

Dit nooit meer

Wij hadden als groep van 8 p. een weekendarrangement geboekt. 's Zondags na 13.00 uur werd alles hermetisch afgesloten en kon je alleen op de kleine slaapkamers terecht, waar zelfs het bed niet was opgemaakt enz..Hier is maar een beoordeling voor: SUPERSLECHT.

Gereisd met vrienden in januari 2012

• 8Evia03-09-2011

Goed hotel met zeer vriendelijk personeel

We werden aller hartelijkst ontvangen. De mensen die er werken zijn heel erg vriendelijk, bereidwillig en service gericht. Geen moeite is ze te veel! De kamer is goed. Prima bedden, schone lakens en handdoeken. Wij boekten een fietsarrangement ( welkomstdrankje, 2x overnachten, 2 x diner en een lunchpakket). Wat werden we in de watten gelegd ! Heerlijk gegeten en ontbeten. Het hotel wordt inderdaad grotendeels gerund door jonge mensen maar als alle "jongeren" zo zouden zijn dan zou de wereld er toch wel heel anders uitzien!

Gereisd met vrienden in augustus 2011

• 6peter23-05-2011

sportcomplex met enkele kamers erbij

-gaten in de lakens van het bed -handdoeken werden niet vervangen ook niet na vragen -bedden werden niet opgemaakt ook niet na vragen -het zwembad is publiek en slechts op enkele momenten toegankelijk voor de hotelgasten -bakkamer ruikt onfris en douche loopt over -hotel wordt gerund door jongeren, niet door ervaren horecapersoneel -goede huurfietsen -->dit is de ideale ligging als uitvalsbasis maar daar houdt het dan ook op

Gereisd met partner in januari 2011

• 9Ko Stols'26-04-2010

komen binnenkort terug

Gezellig goed hotel met veel faciliteiten op sport en sauna gebied. Mooie tuin en zwembad buiten en een serre waar ze vanzelf in gaat ontspannen.

Gereisd met partner in april 2010

1 tip over Hotel Bij Bruurs

• Mayke Herberts, 25-09-2019

Sporthotel Bij Bruurs is dé ideale uitvalsbasis voor o.m. wandel- en fietstochten in de bosrijke omgeving.

Fiets- en wandelkaarten liggen in het hotel ter beschikking, maar ook een fiets huren behoort tot de mogelijkheden. Smokkelaarsroute, Bels Lijntje of bijvoorbeeld de Enclaveroute?

0 vragen over Hotel Bij Bruurs

Hotel Bij Bruurs info