Camping Wetland

0Tonen op kaart

11 Reviews over Wetland

• 10Wil22-07-2020

Ideale camping

Had dit niet verwacht maar wat een leuke camping met leuke beheerder niks is teveel Moderne sanitaire voorzieningen in een luxe toilet gebouw echt top en zuiver

• 2Familie uitje25-06-2019

Nooit meer.

Het huisje moest nog schoongemaakt worden en dat werd gedaan vluchtig met een doekje. Er was één stekker bij een klein gebouwtje waar we met behulp van een provisorisch houten plaatje met 5 caravans middels een dunne draad verdeeld werden over deze ene aansluiting. Het sanitair was een groot drama. Voor een camping van dit kaliber verwacht je toch zeker 2 of 3 sanitair gebouwen. Maar wat schets onze verbazing. Er was één klein gebouwtje met 2 dames toiletten en één heren toilet en één urinoir. 2 douches voor de dames en twee voor de heren waarbij je om de twee á drie minuten een beetje warm water kreeg. Na een nachtje karaoke gehoord te hebben was de enige heren toilet geheel besmeurd met ontlasting. Ook de volgende dag was het sanitair nog steeds niet gezuiverd. Gelukkig hebben wij het gezellig gehad met onze familie.

• 1Staat v/h sanitair
  • 10Adrie van hees14-10-2018

Super fantastisch

Super mooie camperplaats/camping. Frans de eigenaar zeer vriendelijk en betrekt iedereen overal bij. Echt een topper. Een van de beste camperplaatsen die wij gehad hebben. Ook voor honden zeer gunstig. Ze maken nergens problemen over. Echt een aanrader. Wij gaan zeker terug. Ook de prijzen zeer gunstig Ga zo door Frans 👍👍

• 9Theo Pietersma25-09-2018

Voor mij meer dan voldoende

Goede ontvangst. Goede plaatsen en gezellige sfeer.

• 7Staat v/h sanitair
  • 10john ferdi02-07-2017

heerlijk ontspannen en een vakantie voor de honden

Frans is een super gezellige man en alles mag en kan. hij zorgt ervoor dat je niks te kort komt. simpele maar leuke Camping / Camperplaats die ook hondvriendelijk is.

• 9Familie Reinhoudt26-08-2016

Voor herhaling vatbaar

Wij hebben hier van maandag 22 augustus tot en met 26 augustus 2016 vakantie gevierd in een trekkershut. Papa, mama en onze dochter. Ruime plaats rondom het huisje, simpel doch doeltreffend keukentje, met simpel 2 pits gasstel en stromend water. Voor vier personen serviesgoed. Pannen en glazen. Beddengoed kan desgewenst gevraagd worden. Sanitair is goed verzorgd. Genoeg toiletten en genoeg douches ter beschikking. Goede ligging om te fietsen en genoeg te zien in de regio. Voor ons betreft zeker voor herhaling vatbaar. Een zeer leuke low budget vakantie bestemming. Je hebt snel contact met camperaars en kampeerders. Genoeg eetgelegenheden in de omgeving. Zoals in Neerkant, Asten en in Meijel. Een klein minpuntje, veel muggen in de avond, maar dat mocht onze pret niet drukken. Dat is Moeder Natuur. Grenst aan het natuurgebied. "de Groote Peel" Wij gaan deze camping in de toekomst vaker bezoeken met ons gezin. Eigenaar heeft nog genoeg plannen om het nog leuker en beter te maken.

• 8Staat v/h sanitair
  • 8Jeeke Gadellaa14-08-2016

Fijne camping

Fijne camping met prima en vooral schoon sanitair. Eindelijk eens een goedkope camping die goed is! Ruime plaatsen met heerlijke grasmat. Voor kinderen is er niks te doen, dus zelf speelgoed meenemen! Vriendelijke beheerders. We komen zeker terug!

• 10Anton van Lierop14-06-2016

gewoon geweldig

Het is een mooie camping waar je goed kan uitrusten. De campingbeheerder is ook erg aardig. Als ik een vraag had dan waren ze er in no-time. Erg klantvriendelijk. Ik heb in mijn hele leven nog nooit zo´n net sanitairgebouw gezien. alles was schoon tot in de hoekjes. De camping heeft een mooi terrein met een joules de boules baan. De dagen die ik op de camping was waren erg heet maar gelukkig hadden ze zelfs ijsjes te koop. de prijs van de camping is ook ultiem laag. Dat is natuurlijk wel handig als je niet op een dure camping kan staan. alles bij elkaar kostte net iets meer dan 10 euro. Ik denk nooit zoveel na voordat ik op vakantie ga dus ik had geen eten mee, maar gelukkig was er om de hoek een restaurant genaamd : ´De Buizerd´ ik zal deze camping u zeker aanraden goedkoop,mooie ligging,net sanitair, genoeg eetgelegenheden en heel erg kind- en klantvriendelijk.

• 9frans van hooff14-09-2015

echt fantastisch.

Het is een voorbeeld hoe een camping camperplaats moet zijn. Alles netjes schoon mooie fiets en wandel omgeving. Prima plaats om rustig te kamperen. En te camperen.

• 10mary23-06-2015

moet blijven!

Heerlijke stilte lekker uitgerust verder! Prima sanitair, mooie plekken!!! Zeker aanrader voor campers!!

Camping Wetland info

Veilig betalen met