Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Prinsenmeer

Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Prinsenmeer
6,3

• Activiteiten7,1
  • Onderkomen5,6

2103 reviews over Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Prinsenmeer in het Nederlands

Leuke week gehad

Anoniem
19-8-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen7

Matrassen zijn erg dun. Dit kan echt verbeterd worden. Er waren een paar kleine mankementen. Helaas is daar tijdens ons verblijf niets mee gedaan, terwijl dit wel gemeld is.

Het meer met de glijbanen is erg leuk. Zwembad is klein en zal bij slecht weer echt overvol zijn. Wel leuke glijbanen in het zwembad.

Al met al een leuke week gehad, mede door het mooie weer.

gewoon doen

debby winterkamp
17-8-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen7

wij komen al 10 jaar op dit park en hebben weer onwijs genoten.

wel zie je dat er veel achterstallig onderhoud is. en er nog een hoop dingen verbeterd kunnen worden maar wij hebben het weer super gehad en kijken uit naar volgend jaar.

Nooit maar dan ook nooit meer

Cynthia van braam
16-8-2018
  • Onderkomen5

Ontzettend slechte hygiëne van toilet en douche gebouw .

Ons hele gezin de hele week ziek geweest.

Buikpijn,ontzettend overgeven.

Bij de receptie zeiden ze moeten we maar hygiënische doekjes gaan kopen !

Eerder naar huis gegaan maar geen cent teruggekregen ,kregen een waardebon maar die is dus niet geldig in de schoolvakanties dus je hebt er helemaal niks aan!

Ook geen geld terug gekregen van de fietsen die we voor onze kinderen hadden gehuurd voor 2 dagen maar omdat we zo ziek waren maar 1 dag hebben gebruikt en eerder naar huis zijn gegaan.

Wij snappen niet dat ze al zo vaak in de publiciteit hebben gestaan (hart van nederland en omroep max) )en dan nu nog steeds niks ervan hebben geleerd onbegrijpelijk!!!

Ook andere mensen die vlak bij ons stonden en een straat verder ook allemaal ziek en zelfde symptomen.

Mensen die de schoonmaak doen gebruikten het zelfde doekje voor het toilet als voor de wasbak dus dat zegt ook al genoeg.

Never NOOIT MEER !

Henny
15-8-2018
  • Activiteiten6

Sanitair werdt slecht tot niet gepoetst! Wc' s enorm goor, ontlasting tegen de wanden , bloed op de grond, niet 1 dag .. maar gewoon bijna 2 weken ! Douches goor, vol met zand , haren. Prullenbakken overvol.

3 Mannen douches die het niet doen van de 4. Waardoor mannen bij de vrouwen gaan douchen. Onverantwoord! Gezien hier ook kinderen douchen. Meerdere malen gemeld . 5 zieke op ons veld. Maag Darm klachten. Wordt totaal geen reactie gegeven aan klagers.

Na de zoveelstw klacht wordt er 1 keer grondig in de nacht schoongemaakt. En daarna niets meer. Never nooit meer. Komen er al 4 jaar , dit hebben wij nog nooit meegemaakt !

Never nooit meer Prinsenmeer !!!

Niet voor herhaling vatbaar

Dijk
15-8-2018
  • Onderkomen1

Nooit meer weer, slechte huisje zeer verouderd, accomodatie zeer vies, wc en badkamer niet schoon, keuken inventaris incompleet, lekkage dak bij goede regenbui was op 5 plekken lek, bedden zeer oncomfortabel je ligt op een dun matras met een harde plank, of je rolt tegen een ander op omdat bed scheef is, je moet zelf wat van de vakantie maken en dat hebben we gedaan met onze kinderen, zwembad was erg klein, volwassen en kinderen mochten gewoon in het water springen en duwen ondanks dat er het super druk was, toezicht zegt er niks van, meer zelf was erg leuk om met de kinderen te spelen en te zwemmen

Nooit meer

Miep
14-8-2018
  • Onderkomen2

Het is opzich een leuke camping,als ze alles is goed onderhouden,veel speeltoestellen zijn kapot of aan vervanging toe,hygiëne is helemaal een drama,wc's zijn echt te smerig,de douchjes zitten verstopt,overal liggen haren😕,het park ligt vol met rommel,blikjes,plastick bekertjes,enz. En dan nog de hondestront,zou fijn als iedereen dat netjes opruimt.en dan de muziek, al draaien ze de dan voor ieder wat wils,nee alleen van die Hollandse rotzooi,tot half 2 s'nachs,en dan gaan ze terug naar hun verblijfplaats,en hoe,hard praten,vloekend,geen respect voor andere gasten, en dan komt de eigenaar voorbij rijden in een dikke porsche,hij zou beter is wat kunnen investeren in zijn parken.voor ons nooit meer.

Slechte service! Nooit meer!

Anouk
  • Onderkomen1

De mobile home was vies.. wc stonk naar urine, mokken stonden vies in kastje, beddengoed was vies, dekens met allemaal vlekken. Receptie deed weinig om er wat mee te doen behalve melden bij schoonmaak , en zeggen dat ze schoon beddengoed moeten brengen wat volgende dag smiddags nog niet was gebracht.. gemeld dat we eerder gingen hadden 3 nachten geboekt zijn 1 nacht geweest.. deed ze weinig kon even klacht geven op internet dat was het!

zeer leuk

peters
  • Activiteiten9
  • Onderkomen8

een zeer goede vakantie gehad en betaalbaar echt een aanrader

Nooit meer

Kris
  • Activiteiten3
  • Onderkomen1

Zeer slecht onderhoud. Alles is smerig!!!

Het zwembad het park de bediening duurt eeuwen dit kun je geen vakantie noemen. Vieze bedoeling wordt tijd voor een keuringsdienst.

Niet aan te raden.

Tessa Mol
  • Activiteiten5
  • Onderkomen1

Naar al de reviews te hebben gelezen gingen we al een beetje met moed in de schoenen naar dit park. Bij aankomst bleek dit gevoel ook uit te komen accommodatie had alleen doekje gezien voor het oog. Alles was gewoon nog ranzig. Kolones mieren die af en aan naar het aanrecht liepen. Banken nog vol met zand en andere bende. Koffiezetapparaat waar nog een filter in zat vol met schimmel. Pannen die nog vol zaten met etensresten.

Bedden zijn keihard. Na dag 2 heb je ongeveer overal last.

Wij hadden voor onze jongste een kinderbedje geboekt. Matras was veelste groot en te smal.

De douche hebben we niet gebruikt. Deze had al weet ik hoe lang geen schoonmaakmiddel of doekje gezien.

Het hele park is super slecht onderhouden erg jammer er is zoveel moois van te maken.

In totaal een week geboekt maar op de 4de ochtend naar huis gegaan.

Voor ons NOOIT meer opstappen!

Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Prinsenmeer 6.33 10 2102 .