Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Prinsenmeer

5,6

• Onderkomen5,0
  • Activiteiten6,7

Omschrijving
Brabantse gezelligheid op Oostappen Vakantiepark Prinsenmeer. Op de ruime veranda van je accommodatie geniet je van een vakantie aan het water. Al zijn de accommodaties niet ultramodern, de kinderen hebben hier zeker weten een topvakantie dankzij de indoor speelhal en het animatieteam. Asten staat bekend om haar klokken, zeker even bezoeken dus.

We hebben een aantal aanbieders voor Oostappen Recreatiepark Prinsenmeer voor je op een rij gezet:

Laatste review

Miserabel park.

M.J.van Dijk,
29-10-2018
  • Activiteiten5

Een catastrofe ! Onderandere 1/3 van de inventaris ontbrak in caravan braadpan en koekenpan waren niet schoon. De bedden zijn echt kei hard, banken kunnen wel een reiniging gebruiken en in het park zelf is erg veel zwerf vuil. Zwembad is meer een uit de krachten gegroeide badkuip, heeft wel 2 glijbanen en een kinderbadje maar daar houd het echt mee op. Personeel is vriendelijk en behulpzaam, maar voor ons nooit meer!

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Restaurant
Peuterbad
Speeltuin

2127 reviews over Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Prinsenmeer in het Nederlands

Miserabel park.

M.J.van Dijk,
29-10-2018
  • Activiteiten5

Park is toe aan een opknapbeurt

Simone,
28-10-2018
  • Activiteiten7

Wat een leuk park. Leuke indoor speeltuin. Leuk zwembad. Mooi meertje en omgeving is ook prima. Zo zonde dat alles vies, beschadigd en kapot is..

Huisje was niet schoon, bestek en aanrecht onder de etensresten. Geen welkomstpakket. W.c. zat los en de badkamer rook naar het riool. Op de veranda lag gebroken glas. Nu met dit koude weer misschien niet erg. Maar je moet er toch niet aan denken dat je kind daar met zijn of haar voetjes in stapt....

Zwembad was niet schoon. Volle prullenbakken overal. Indoorspeeltuin was veel kapot en dus niet veilig! Dit park is echt toe aan een opknapbeurt.

Drama

Anoniem,
27-10-2018
  • Activiteiten5

Een park met veel achterstallig onderhoud, slechte hygiëne (zwembad smerig met poeplucht bij kleedkamers), veel zwerfafval en hondenpoep. Mobile home niet schoongemaakt bij aankomst en geen tijdindicatie wanneer we wel in mobile home konden. Personeel bij receptie komt je niet tegemoet en heeft géén begrip voor situatie. Gezin met 3 Kinderen, waar moet je heen met je auto vol (koel)spullen na 1.5 uur rijden? Ja, 5 muntjes om voor max. 2 euro iets te halen. Maar bijna alle drankjes zijn duurder dan 2 euro. Speeltuintjes met hekken afgezet, zodat kinderen er niet bij kunnen. Gelukkig maar, want was levensgevaarlijk.

Veel seizoensarbeiders op het park.

Voor ons dus nooit weer. Ik raad het iedereen af. Wij zijn overigens niet moeilijk en best wat gewend. Maar dit sloeg alles. Gewoon niet doen

Weer een hele leuke midweek!

nathalie kaslander,
26-10-2018
  • Onderkomen6
  • Onderkomen6
  • Activiteiten9

Voor de 2e keer op dit park en wederom was het weer leuk! De start was iets minder onze stacaravan was nog niet schoon,dit aangegeven bij de receptie en we kregen muntjes om wat te drinken.aangezien ikzelf ook in de schoonmaak zit had ik hier wel begrip voor. De jongens waren alvast het zwembad ingegaan ideaal dat je de zwemkaartjes alvast kan halen. Er had een hond in gezeten en dat was nog wel een beetje te zien aan de bank,dekbedden en hoofdkussens .dit gemeld bij de receptie en na nog geen uur kregen we netjes alles nieuw en is de bank opnieuw gestofzuigd.

Vergeet niet dat wij niet de hoofdprijs hebben betaald en verwacht er dan ook niet te veel van!als je via veiling heb geboekt krijg je nou eenmaal niet de luxe stacaravan,en dat is te begrijpen. Inventaris was ik zowieso altijd af. We zijn ook deze keer niet van het park af geweest dus dat zegt genoeg! Doe niet moeilijk is tenslotte vakantie!

Super

Holkenborg,
25-10-2018
  • Activiteiten10

Het is een ontzettend leuk park. Veel entertainment voor de kinderen. Genoeg te doen dus.

Nooit weer

Daan,
22-10-2018
  • Activiteiten1
  • Activiteiten1

Het is hier verschrikkelijk. Huisje was zo zo vies. Dus na een half uur in de rij staan bij de receptie hebben ze nog een keer schoongemaakt. Beddengoed te weinig. Servies goed in de kast rond uit goor. Poets setjes zijn op...dus die hebben we niet gekregen. Dus koken en eten doen we hier niet. Te vies om aan te pakken. Iedereen die in de rij stond bij de receptie had klachten. De vieze luiers lagen voor op de stoep. Het is nog geen euro waard

Vieze bedoening

Donnely Mol,
22-10-2018
  • Onderkomen2
  • Onderkomen2
  • Activiteiten7

De caravan was vies...Veel hondenharen.

Geen welkomstpakket..

Geen raambekleding in de badkamer..je kon alles zien van buiten af..zo vervelend.

Kom je bij de receptie..ja sorry.mevrouw niks aan te doen.

Fantastisch. Tot snel weer!

Angelica,
19-10-2018
  • Onderkomen9
  • Onderkomen9
  • Activiteiten9

Het huisje was erg schoon. Mooie grote veranda en een prachtige ligging aan het water. De kinderen hebben een fantastische herfstvakantie gehad. Het animatie team was geweldig! Leuke activiteiten. Leuk zwembad. Iets aan de frisse kant maar daar was je zo doorheen. Het park werd goed schoongemaakt (denk aan de prullenbakken, onderhoud speeltuin) ik heb géén hondendrol zien liggen ondanks dat het een hondvriendelijk park is.

We kunnen niet wachten om terug te komen

Superweek gehad

Smits,
19-10-2018
  • Activiteiten9

Leuk park met kleine kinderen.veel te doen. Aardig personeel, goed eten.

Rustige week ondanks heefstvakantie

Bedankt

Mama28,
16-10-2018
  • Onderkomen10
  • Onderkomen10
  • Activiteiten10

Me dochter heb der goed vermaakt enege min puntje is erge dunne matrasje en de ongedierte.. Hulde aan de alimatie team!! Zij maken het geweldig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Prinsenmeer in Asten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Prinsenmeer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.