Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Prinsenmeer

6,6

Score uit 2024 reviews

• Activiteiten7,3
  • Onderkomen6,1

We hebben een aantal aanbieders voor Oostappen Recreatiepark Prinsenmeer voor je op een rij gezet:

2013 reviews over Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Prinsenmeer in het Nederlands

Leuk park, zeker voor kinderen!

Melissa, 21-5-2018
  • Onderkomen6

Super leuk park, zeker voor kinderen. Er is genoeg te doen. Leuke speeltuintjes. Je kan gratis waterfietsen en midgetgolven. Het Binnenzwembad is klein, maar het zwem-meer daarintegen wel groot. Leuke glijbanen.

Aan de huisjes kan wel het een en ander vernieuwd worden, is wat verouderd. Wij zaten in een peelchalet. Vriendelijk personeel. Onze kinderen hebben het enorm naar hun zin gehad! En daar doen we het voor!

Nooit meer in stacaravan

Familie Jansen, 19-5-2018
  • Onderkomen3

Wij hadden een 6 pers. Stacaravan/ chaletje.

Binnen is alles erg oud, de tv is erg klein en het beeld niet scherp te krijgen. De gordijnen verschillen in lengte en hingen deels los vd rail. In de slaapkamer was t gordijn kleiner dan het raam.

Er was geen waterkoker, er waren geen theeglazen, wel hele kleine koffiekopjes, geen WiFi. Ook geen Wi-Fi in het gebouw, er was storing.

Geen licht in de douchecabine. In de nacht koelde het enorm af. Na 2u gaskachel aan iets warmer.

Aan de eettafel passen max 4 pers.

Babybedje past eigenlijk nergens, woonkamer iets verbouwd om t bedje kwijt te kunnen. Veel blaffende honden. Vaste gasten "volkstypes". Muziek staat tijdens eten erg hard. Geen brandalarm in huisje.

Positief: zwemwater en glijbanen, binnen speeltuin erg leuk, vriendelijk personeel. Op het park veel te doen.

Leuk park! Caravan aan vernieuwing toe

van der Veen, 16-5-2018
  • Onderkomen6

Heel mooi vakantiepark met veel faciliteiten en dingen te doen.

Leuk voor jonge kinderen. Mooie ligging rondom het meer. We hadden een top plekje. We zaten in een 4persoons dennendijk caravan.

Caravans zijn aan vernieuwing toe. Bij aankomst geen tuinstoelen, badkamerlicht kapot, geen parasol,, en toen ik me omhoog wou tillen van de WC aan de daarvoor bestemde haak, voelde ik al dat die los zat... om ongelukken te voorkomen!!!!

Hout van de veranda is verrot, zak je zo doorheen en de dakgoten mogen ook wel vervangen worden. Binnen in het huisje was alles prima verder, alleen harde bedden maar dat is vaak zo. Het restaurant Dinertijd op het park zelf geen aanrader, het eten was koud terwijl het er net in lag!! Dinertijd Wok op nog 4 min afstand is wel een aanrader! top eten!

Zoals het nu is, Fantastisch.

van Bale, 14-5-2018
  • Onderkomen7

Camping is zeer netjes, wij zaten in een stacaravan die was netjes.

badkamer in caravan is klein, dus ging douchen in het toiletgebouw en dan was ook keurig en zeer schoon.

Sharona, 14-5-2018
  • Onderkomen9

Super goed Hemelvaart weekend gehad. Accommodatie was zeer goed! Alles heel schoon en netjes. Bedden ietsjes minder, maar het is nooit zoals thuis.

Volgend jaar zeker weer!

Nooit, maar dan ook nooit weer.

Laurens, 13-5-2018
  • Activiteiten5
  • Onderkomen1

Bij aankomst accommodatie vliegen en spinnen dood op de vloeren en ramen. Overal mieren en een lucht alsof er 3 jaar niemand geweest was...

Meer stinkt een uur in de wind. Douches in het binnenzwembad defect. Trage bediening. Inefficiënte manier van huren van fietsen en skelters. (omslachtig)

Nooit meer terug.

Fantastisch ga gauw hier weer naar terug

Sandra, 13-5-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen9

Heel groot park dus fiets of step is wel handig .

Super vriendelijk personeel en heel enthousiast en professioneel animatieteam voor alle jeugd

Mooie omgeving,prima huisjes en goede sfeer

Nooit meer

Groningen, 11-5-2018
  • Activiteiten5
  • Onderkomen4

Tjah, wat zal ik zeggen. Voor ons nooit weer!. Veel “typische” vaste gasten, niet ons type mens. Tokkies! Huispakken, tatoeages, grof taalgebruik, grote honden, peuken & brutale kinderen, openbaar drankgebruik. Kan me voorstellen dat je je geïntimideerd kan voelen. Geen prettige sfeer. Inderdaad harde Hollandse muziek tot laat. Caravan op zich wel oké en ruim. Wel hutje mutje op elkaar. Mensen lopen gerust over je veranda naar hun eigen kampeerplek. Onvriendelijke sfeer! Wij komen niet terug!

Leuke mid-week gehad

Esther, 8-5-2018
  • Onderkomen7

Wij kwamen rond Half 3 aan en er werd gezegd dat we echt het park pas in mochten (met de auto) om 15:00. Je kan al wel je tickets halen om met je auto naar binnen te komen maar er wordt echt gecontroleerd. In andere recensies lees ik dat het huisje smerig en plakkerig was, nou bij ons niet! Het huisje zag er goed uit best een lekkere bank alleen jammer van de bedden, maar dat zijn wij inmiddels gewend van oostappengroep. De kinderen waren direct naar het zwembad gegaan wat wel tegen viel qua grootte de glijbanen zijn leuk alleen de blauwe baan is erg stijl en de gele compleet donker. Helaas was het te koud om in het meer te zwemmen. De animatie proberen er alles aan te doen om een leuke middag te maken. De plaza is erg groot met best een grote winkel en een soort spelletjes hal. Er zit een winkel centrum ongeveer 7 minuten rijden weg. Verder een leuke camping en een geslaagde mid-week

Top service

Sandra, 7-5-2018
  • Onderkomen8

Via veiling een midweek in een kampeerbungalow op het Prinsenmeer geboekt. Helaas was de eerste nacht zo koud dat we bespraken weer naar huis te gaan. Nu konden we ons verblijf voortzetten in een chalet met een bijbetaling van 50 euro. Wat een top service is dit. Wij zijn zeer te spreken over het Prinsenmeer.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Prinsenmeer in Asten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Prinsenmeer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Prinsenmeer scoort een 6.57 uit 10 op basis van 2024 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: