Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Prinsenmeer

5.1Matig

• 6.2Activiteiten
  • 4.5Onderkomen
  • 5Eetgelegenheden

We hebben een aantal aanbieders voor Oostappen Recreatiepark Prinsenmeer voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

Brabantse gezelligheid op Oostappen Vakantiepark Prinsenmeer. Op de ruime veranda van je accommodatie geniet je van een vakantie aan het water. Al zijn de accommodaties niet ultramodern, de kinderen hebben hier zeker weten een topvakantie dankzij de indoor speelhal en het animatieteam. Asten staat bekend om haar klokken, zeker even bezoeken dus.

2301 reviews over Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Prinsenmeer

• 2019
    2De nettetjes stront oostappen groep17-11-2019

Verschikkelijk vies

Met de caravan Maar oh oh oh wat een stink zooi is dat daar zeg Wc gebouw kwam het strond van de berg af lopen zo je voor tent in Ik ben opgelicht door oostappen groep Ik moet veel geld betalen voor anuleren !! Ga hier niet heen geef gas en rij door als je het bortje prinsemeer ziet staan

• 3Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8Wolters10-11-2019

Fantastish

Een geweldige gezellige camping voor jong en oud . Top genieten met live muziek meerdere malen per week . Veel te doen voor kinderen en heerlijk zwemmen binnen zoals buiten met ook buiten veel speel plezier en glijbanen . Een top camping met vriendelijk hard werkend personeel . ZEKER EEN AANRADER . Wij hebben 3 weken met volle teug genoten . Gr fam wolters uit liessel

• 8Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 5Koen Hillaert04-11-2019

Teleurgesteld

De caravan is duidelijk aan vervanging toe! Vloer kapot, koelkast bijna overleden, schimmel in de douche. Veel stof in de slaapkamers en afvalresten gevonden. Tv met groen beeld en is 10j oud denk ik.

• 6Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in november 2019

• 6Eva01-11-2019

Eens maar niet weer....

We zijn hier voor het eerst geweest en dit doen we niet weer. De stacaravan was vies, oude meuk en stonk muf. De wc stonk naar urine en door de hele stacaravan slecht schoongemaakt. Overal vieze vingervlekjes, zoals op deurklinken en keukenkastjes en waar je trekt aan het lampentouwtje. En het ergste voor ons was dat het er zo vochtig was, je rook gewoon schimmel. Ik ging er verkouden heen en het werd er dus niet beter op. Zelfs het beddengoed dat op het bed lag, voelde vochtig aan. Het bed lag hard, de douche erg klein en dus niet comfortabel. En op de deur zat een sticker met "verboden te roken" maar je kon overduidelijk ruiken dat er gerookt was. Het park op zichzelf zag er wel leuk uit en genoeg leuks te doen voor kinderen. Alleen het zwembad was niet erg hygienisch en er dreven pleisters voorbij.... Het in en uitchecken ging ook erg makkelijk via de slagboom. We hoefden niet naar de receptie. Na de midweek kon het pasje in de bus.

• 6Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden

• 2Frans28-10-2019

NOOIT VAN MIJN LEVEN MEER!!! Wees gewaarschuwd..

Een huisje geboekt met vrienden voor een gezellig samenzijn. Nooit van mijn leven ga ik meer naar dit park!! Service 0,0!! Huisje 0,0!! Vriendelijkheid 0,0!! Was geen beddengoed geleverd, ipv helpen krijg je wind van voren, geen wc papier in huisje, vraag je een rol.. zeggen ze tijd maar naar Asten voor je wc papier.. matrassen vies, badkamer grote schimmel zooi, gordijnen weg, keuken inventaris vies, vloeren vies, stank, deuren die niet op slot kunnen en niemand op het park bereikbaar wanneer de receptie dicht is! Je krijgt geen informatie over wat dan ook!! Telefonisch in de avond gewoon niet bereikbaar!! wat een park!! Nooit van mijn leven boek ik nog bij oostappen!!!

• 1Onderkomen

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 5Anne-Marie26-10-2019

Niet aan te raden

Ze mogen aan de stacaravans en overal in het park wel meer onderhoud uitvoeren. Wel een mooie veranda, helaas regende het veel. Het meer zag er ook gaaf uit voor in de zomer. Het zwembad was wel leuk, alleen te weinig kleedhokjes en lockers. Het voelde ook allemaal onpersoonlijk aan. En het animatie team had duidelijk weinig ervaring met kinderen. Voor een weekend prima, maar zeker niet langer.

• 4Activiteiten
    • 4Eetgelegenheden

• 5Fam. Vriend25-10-2019

Leuk. En klein huisje

Wij zijn net terug van de vakantie. Verbleven er in de herfstvakantie. Je kon merken dat het park gericht is op Voorjaars seizoen en Zomerseizoen. Binnen in zwembad was een hoop stuk. Werd ook niet gemaakt. In de Indoorspeelparadijs(je) maakte ook groters gebruik van deze ruimte wat als gevolg bracht dat kleine kinderen of er niet meer van hen in mocht om te spelen of ongelukken veroorzaakten. Verder het huisje zelf voor 6 personen vooral de bedden zijn erg klein opgezet. Linnengoed moest je zelf halen bij de receptie dit werd je ook niet meegedeeld. Zoonlief heeft zich prima vermaakt verder. Maar genoeg voor 5 dagen. Glijbanen zwembad. Zijn geen glijbanen voor kinderen rond 5-6 jaar. 1 glijbaan gaat veels te hart en ander glijbaan is pikkendonker. Kortom voor een keer leuk. Niet voor nog een keer. De bedden is bv naar ons idee niets voor iemand die lang zijn of oudere mensen. Wij waren niet groot.

• 5Activiteiten
    • 5Eetgelegenheden
    • 5Onderkomen

• 7Met ons vieren20-10-2019

Genoten!

We gingen totaal blanco heen, wel met doekjes en allesreiniger mee in de auto...maar die waren totaal niet nodig! Het was een geweldig weekend! Genoten in t zwembad(daar kunnen wel wat dingen opgeknapt worden..) en de kids hebben heerlijk gespeeld in de binnenspeeltuin. En erg leuk wezen bowlen. En heerlijk gegeten by de buizerd in Asten, een aanrader! Wij hebben genoten !

• 8Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen

• 7Eline20-10-2019

Gezellig familiepark

Fijn park met genoeg te doen voor de kids. Erg leuke binnenspeeltuin en animatie. De hond mocht zelfs mee in de plaza. Ruim zwembad met alles erop en eraan. De chalet was groter als verwacht. Ja de hygiëne is niet alles, maar daar is de prijs ook naar. Snackbar maar ruime zit mogelijkheden en in het restaurantje kun je het bestelde eten ook meenemen. (Pizzeria doet zijn naam niet eer aan want ze komen gewoon uit de diepvries). In de chalets erg vochtig en vieze schimmelgeur. Bedlakens stinken behoorlijk. Maar we hebben 3 top nachtjes gehad.

• 9Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden
    • 6Onderkomen

• 2Aalten20-10-2019

Nooit meer

Viezigheid in het chalet, er lagen etensresten in de kast in de slaapkamer(!?)en onder de verwarming van de slaapkamer. Vieze plinten, gaten in de muur. Afval buiten in de bosjes, sigarettenpeuken overal. Blijkbaar trekt dit park mensen aan die niet weten hoe een prullenbak werkt. Keiharde muziek laat in de avond, rond 0.00u werd de muziek iets zachter gezet. Zwembad lijkt op de foto's groot, valt tegen in het echt. Erg weinig kleedhokjes, veel viezigheid op de grond, hele plukken haar in de doucheputjes en rond het zwembad zie je veel restanten voedsel liggen. Eigenaren zijn voor mijn idee vooral gericht op het draaien van productie( hoe krijg je zoveel mogelijk stacaravans en campingplekken binnen het terrein) en vergeet hierbij kwaliteit te leveren. Geen aanrader!

• 5Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden
    • 1Onderkomen

128 tips over Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Prinsenmeer

• stevi, 12-05-2012

als je boekt via vakantieveilingen lees dan de kleine letters, dat hadden veel mensen dus niet gedaan, waardoor de wachttijd alleen maar langer werd

• Corina, 09-06-2014

Plek rond het water is echt leuk

• Cindy, 19-05-2014

Voor 15 euro kun je je verblijf op de dag van vertrek verlengen tot 22:00u. Zeker een aanrader!

53 vragen over Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Prinsenmeer

• Carolien, 08-07-2018

Borg

Klopt het dat er vooraf 250 euro borg betaal moet worden voor een huuraccommodatie? Ik vind dit nogal wat!

Andre groothuis, 12-08-2018

Ze hebben mij niets gevraagd over borg dus heb ik ook niet betaald.

Wij zitten in een stacaravan

• Mia, 07-07-2018

Is er wifi?

Andre groothuis, 12-08-2018

Alleen wifi bij de plaza. Niet bij de huisjes

• Jacquelin , 14-06-2018

Is er wifi

Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Prinsenmeer info

• Aantal sterrensterstersterster
  • BBQToegestaan

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Verwarmd

• Privé strandAanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin

• KeukenKeuken