Vakantiepark
Kleine hotelsWeer vandaag19°8°
5,5

• Activiteiten6,6
  • Onderkomen4,9

Brabantse gezelligheid op Oostappen Vakantiepark Prinsenmeer. Op de ruime veranda van je accommodatie geniet je van een vakantie aan het water. Al zijn de accommodaties niet ultramodern, de kinderen hebben hier zeker weten een topvakantie dankzij de indoor speelhal en het animatieteam. Asten staat bekend om haar klokken, zeker even bezoeken dus.

We hebben een aantal aanbieders voor Oostappen Recreatiepark Prinsenmeer voor je op een rij gezet:

Suncamp Holidays

2131 reviews over Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Prinsenmeer in het Nederlands

Na 5 x...nooit weer

Sonja Voolstra,
21-4-2019
  • Onderkomen4
  • Onderkomen4

Een aantal jaren terug waren we tevreden over het park..maar nu naar de 2e keer ontevredenheid.nu toch maar revieuw veranderen..het park had bezoek van voetbalclubs die elders clinics hadden.. Dit resulteerde tot het niet kunnen eten in het park bij het buffetrestaurant..om 12 uur stond in het zwembad dat aansloot bij het Caraïbencafe in de menukaart schnitzel..omdat we niet in het buffet terecht konden besloten we dan maar bij de Caraïben de schnitzels te halen..die waren helaas uit het menu geschrapt omdat alle koks in het buffet restaurant stonden..te.koken voor de.voetballers...die.mochten er wel eten... Tevens werden we er voor leugenaars neer gezet..

Het.cosmpteam is top!

• Activiteiten4
  • Onderkomen10
  • Activiteiten4
  • Onderkomen10

Na heel veel betaald te hebben voor een seizoensplaats kregen we een plaats waar het riool verstopt zat, waar de tv aansluiting enkel Duitse zenders door gaf, waar de toiletten smerig waren en de urinoirs over stroomden, waar de warm water kranen bij het afwas gedeelte bijna nergens werkten. De allereeste dag tegen dit alles aangelopen. Ben benieuwd wat we nog meer gaan aantreffen.

Gereisd met jonge kinderen in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Moeten er goed over nadenken

Matthijs,
9-3-2019
  • Onderkomen7
  • Onderkomen7

Wij zijn sinds een aantal jaren vaste klant bij Prinsenmeer. Bij onze laatste vakantie waren we met onze 2 jongens aan het zwemmen in het meer waarbij ik onderwater binnen de drijflijnen ! in iets scherps ben gaan staan. Voet boven water het bloed stroomde er uit. Ik dacht nog, door het water zal het er wel erger uitzien dan dat het in werkelijkheid is. Eenmaal op het strand mijn voet drooggemaakt maar het bleef goed bloeden. Bij de reddingsbrigade EHBO post hebben ze het goed schoongemaakt en kwamen tot de conclusie dat ik in dezelfde metalen afgebroken buis had gestaan als gasten die dit eerder ook hadden en de dag ervoor. Op hun verzoek een klacht bij de receptie ingediend. 2 weken van onze vakantie heb ik er niet meer op kunnen lopen. Bij thuiskomst Oostappen aangeschreven. Na enkele dagen in een mail terug dat er geen klacht was gevonden en ook niet van andere. Daar was het mee afgedaan volgens hun. Slechte zaak !

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Leuk gezellig en ontspannen 😍

Annette bodmann,
15-1-2019
  • Activiteiten8
  • Activiteiten8

Het was een fantast weekend. We hebben genoten

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Miserabel park.

M.J.van Dijk,
29-10-2018
  • Onderkomen3

Een catastrofe ! Onderandere 1/3 van de inventaris ontbrak in caravan braadpan en koekenpan waren niet schoon. De bedden zijn echt kei hard, banken kunnen wel een reiniging gebruiken en in het park zelf is erg veel zwerf vuil. Zwembad is meer een uit de krachten gegroeide badkuip, heeft wel 2 glijbanen en een kinderbadje maar daar houd het echt mee op. Personeel is vriendelijk en behulpzaam, maar voor ons nooit meer!

Gereisd met partner in oktober 2018

Park is toe aan een opknapbeurt

Simone,
28-10-2018
  • Onderkomen1

Wat een leuk park. Leuke indoor speeltuin. Leuk zwembad. Mooi meertje en omgeving is ook prima. Zo zonde dat alles vies, beschadigd en kapot is.. Huisje was niet schoon, bestek en aanrecht onder de etensresten. Geen welkomstpakket. W.c. zat los en de badkamer rook naar het riool. Op de veranda lag gebroken glas. Nu met dit koude weer misschien niet erg. Maar je moet er toch niet aan denken dat je kind daar met zijn of haar voetjes in stapt.... Zwembad was niet schoon. Volle prullenbakken overal. Indoorspeeltuin was veel kapot en dus niet veilig! Dit park is echt toe aan een opknapbeurt.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

Drama

Anoniem,
27-10-2018
  • Onderkomen3

Een park met veel achterstallig onderhoud, slechte hygiëne (zwembad smerig met poeplucht bij kleedkamers), veel zwerfafval en hondenpoep. Mobile home niet schoongemaakt bij aankomst en geen tijdindicatie wanneer we wel in mobile home konden. Personeel bij receptie komt je niet tegemoet en heeft géén begrip voor situatie. Gezin met 3 Kinderen, waar moet je heen met je auto vol (koel)spullen na 1.5 uur rijden? Ja, 5 muntjes om voor max. 2 euro iets te halen. Maar bijna alle drankjes zijn duurder dan 2 euro. Speeltuintjes met hekken afgezet, zodat kinderen er niet bij kunnen. Gelukkig maar, want was levensgevaarlijk. Veel seizoensarbeiders op het park. Voor ons dus nooit weer. Ik raad het iedereen af. Wij zijn overigens niet moeilijk en best wat gewend. Maar dit sloeg alles. Gewoon niet doen

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

Weer een hele leuke midweek!

nathalie kaslander,
26-10-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen6
  • Activiteiten9
  • Onderkomen6

Voor de 2e keer op dit park en wederom was het weer leuk! De start was iets minder onze stacaravan was nog niet schoon,dit aangegeven bij de receptie en we kregen muntjes om wat te drinken.aangezien ikzelf ook in de schoonmaak zit had ik hier wel begrip voor. De jongens waren alvast het zwembad ingegaan ideaal dat je de zwemkaartjes alvast kan halen. Er had een hond in gezeten en dat was nog wel een beetje te zien aan de bank,dekbedden en hoofdkussens .dit gemeld bij de receptie en na nog geen uur kregen we netjes alles nieuw en is de bank opnieuw gestofzuigd. Vergeet niet dat wij niet de hoofdprijs hebben betaald en verwacht er dan ook niet te veel van!als je via veiling heb geboekt krijg je nou eenmaal niet de luxe stacaravan,en dat is te begrijpen. Inventaris was ik zowieso altijd af. We zijn ook deze keer niet van het park af geweest dus dat zegt genoeg! Doe niet moeilijk is tenslotte vakantie!

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

Super

Holkenborg,
25-10-2018
  • Activiteiten10
  • Activiteiten10

Het is een ontzettend leuk park. Veel entertainment voor de kinderen. Genoeg te doen dus.

Gereisd met jonge kinderen in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Nooit weer

Daan,
22-10-2018
  • Activiteiten1
  • Activiteiten1
  • Onderkomen1

Het is hier verschrikkelijk. Huisje was zo zo vies. Dus na een half uur in de rij staan bij de receptie hebben ze nog een keer schoongemaakt. Beddengoed te weinig. Servies goed in de kast rond uit goor. Poets setjes zijn op...dus die hebben we niet gekregen. Dus koken en eten doen we hier niet. Te vies om aan te pakken. Iedereen die in de rij stond bij de receptie had klachten. De vieze luiers lagen voor op de stoep. Het is nog geen euro waard

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Verwarmd

• Privé strandAanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBowling, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Prinsenmeer in Asten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Prinsenmeer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.