Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Prinsenmeer

Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Prinsenmeer
6,3

• Activiteiten7,0
  • Onderkomen5,5

We hebben een aantal aanbieders voor Oostappen Recreatiepark Prinsenmeer voor je op een rij gezet:

Bungalow.net

2118 reviews over Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Prinsenmeer in het Nederlands

Met jonge kinderen

Bedankt

Mama28
16-10-2018
  • Onderkomen10

Me dochter heb der goed vermaakt enege min puntje is erge dunne matrasje en de ongedierte.. Hulde aan de alimatie team!! Zij maken het geweldig

Topweekend gehad

Carlien
1-10-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

We hebben een heerlijk weekend gehad. We hadden een camping hotel, 4 personen en deze was netjes en schoon.

Faciliteiten zijn goed, zwembad groot genoeg en netjes, binnenspeeltuin netjes. en buiten veel speeltuinen.

Het enige minpuntje is dat de snackbar niet open was. In het restaurant heb je van alles wat, maar dit hebben wij niet geprobeerd.

Nooooit meer !

Davey Jansen
18-9-2018
  • Activiteiten2
  • Onderkomen3

Slechste park ooit !

- afzuigkap helemaal vol stof

- onderin de wc zat nog poep

- schimmel in de slaapkamers

- koffiezetapparaat kapot.

- Zwembad was vies

- bar personeel zeer traag en veel fouten

Teleurstellend!

Roomer
18-9-2018

Op het eerste oog een erg mooi park met veel voorzieningen.Wat tegenviel was dat aangeraden werd een plekje aan het water te kiezen (wat wij ook deden) en dat er vervolgens van 19:00 tot 21:30 twee graafmachines het meer uit gaan graven met veel kabaal en lichten vlak voor ons plekje!!(Erg handig met kleine kinderen die proberen te slapen).Op de vraag of dit iedere avond zo ging zijn kreeg ik bij de receptie te horen:“geen idee,degene die er over gaat is op vakantie.Anders klopt u toch even aan bij de graafmachine”).Bij het inchecken ontvingen wij een lijst met uitleg /openingstijden van de voorzieningen op het park (aangepaste ivm laagseizoen).Echter klopte hier helemaal niets van!!De binnenspeeltuin was b.v. niet open terwijl dat wel zo zou zijn,het personeel van de receptie had geen sleutel en was ook alles behalve behulpzaam om een oplossing te zoeken.(“Sorry meneer maar dat is een extern bedrijf”).ben benieuwd of zwemmen wel kan!!!

Super smerig nooit meer

Maikee
15-9-2018
  • Activiteiten2
  • Onderkomen1

Nooit naar toe gaan. Prinsenchalet is smerig. Er lagen zelfs rotte bananen voor de deur. Duidelijk niet gepoetst.verder is alles in het park super smerig. Wij hebben na aankomst gekeken naar de binnenspeeltuin en zwembad dit was ook te smerig voor woorden al met al wat een weekendje had moeten worden zijn 2uur geworden. We zijn direct naar huis gegaan. Mensen ben gewaarschuwd en ga hier nooit naar toe.

Heerlijke vakantie gehad in mooi park.

J Trouw
10-9-2018
  • Onderkomen9

Leuke vakantie gehad. Netjes en schoon in het huisje en op het park. Misschien nu schoner dan in hoogseizoen, het was nu erg rustig op het park. Mooi zwembad, leuke indoor speelhal. Vriendelijk personeel. Lekker eten tegen lage prijs. Wij hebben geen klachten. Kortom heerlijke vakantie gehad met onze 2jarige dochter.

• Activiteiten6
  • Onderkomen1

Drie nachten onze familie opgezocht die er een week stonden. Voor kinderen is het super leuk! Maar wij zouden nooit terugkeren. Het park is echt vies, overal afval, glas en peuken op straat. Zwembad wordt niet schoon gemaakt. Huisjes zijn te smerig voor woorden. Al jaren geen onderhoud aan gedaan wat echt gevaarlijke situaties oplevert. Zoals bijvoorbeeld het hekje voor het raam wat los zat met uitstekende schroeven. Je kind zou maar naar buiten vallen. Handvat van pan brak af terwijl er kokend water in zat. Na het eten haalde we een doekje over tafel en aanrecht; dat doekje was zwart. Alles is oud en vies.

De kids waren zoet en dus heb jezelf ook vakantie

Koopmans
2-9-2018
  • Onderkomen6

Onderhoud en netheid zijn verbeter puntjes daarin tegen entertainent is een dikke 10

Droomvakantie in eigen land

Dam Giri
2-9-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Vriendelijk personeel, groen omgeving, rust, schoon, goedafgewerkte huis, prima inrichting, goede fietsen, waterfietsen, lekker boeking, lekker friet...bonus de binnen zwembad en Spa!

Tip , fiets naar Asten centrum, ruime keus supermarkten voor shoppen en ijsje eten..mmm

Mooi park met genoeg faciliteiten.

Peter de Vries
1-9-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen6

Qua hygiëne in toiletten en douche geen klagen. Mag wel met gecontroleerd worden op gebruik auto. Wordt hard gereden en men neemt auto zelfs om naar toilet te gaan. Schoonmaak chalets kan zeker beter. Op wisselaar zagen we mensen vertrekken werd niet bed pakket neergelegd door het park maar binnen 1 minuut waren ze weg, dus hebben nooit een keer schoongemaakt. Onze vrienden wilden dag bij boeken maar daar kon niet want huisje was weer besproken, dikke lil volgende dag zaten er nog geen nieuwe mensen in. Iets met controle op zaken is niet verkeerd.

Bungalow.net

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Prinsenmeer in Asten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Prinsenmeer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.