Bed and Breakfast Hoeve Nijssen

27 reviews over Bed and Breakfast Hoeve Nijssen

• 2018
    10Sonja Bodbijl10-04-2018

Super om te vertoeven

Zeker een aanrader! Warm ontvangst, liefdevolle verzorging, schoon, ruime kamers, mooie omgeving, heerlijk ontbijt.. alles aanwezig.. van oordopjes tot badslippers, van gratis chocolaatjes tot frisdrank, van wijn tot koffie. Likeurtjes.. er is van alles. Allemaal onder het mom.. gastvrijheid. Je komt niks tekort! Heerlijk ontspannen weer naar huis na heerlijk in de watten te zijn gelegd door gastvrouw Miranda. Dankjewel!

Gereisd met partner in april 2018

• 2017
    10Gerda op de beeck22-07-2017

Gezellig en ontspannen

Lieve attente gastvrouw, Nette mooie kamers Mooie tuin met gezellige zithoekjes Verzorgd ontbijt De gastvrouw Miranda doet er alles aan om haar gasten een gezellig verblijf te bezorgen.

Gereisd met vrienden in juli 2017

• 10Joke13-05-2017

zeer gastvrij

Alles tot in de puntjes verzorgd, bed, badkamer, ontbijt. Maar ligt langs een drukke weg. In de voorkamer heb je daar last van.

Gereisd met partner in mei 2017

• 10Fam.Guldentops-Van Avermaet12-04-2017

Het is de allerbeste b&b die er volgens ons is, die hartelijkheid, die luxe, ...gewoon het was af...super.

Gereisd met jonge kinderen in april 2017

• 10M.L23-01-2017

Geweldig!!

Wat hebben wij genoten en wat een verwennerij! Een nachtje was eigenlijk te kort. Miranda bedankt voor ons heerlijke weekend en we gaan onze dochter en schoonzoon verrassen met ook zo'n heerlijk weekend en wij komen zeker terug!

Gereisd met partner in januari 2017

• Oude reviews

10FRANS VERMEULEN07-11-2016

Ik denk dat we nog dikwijls zullen terugkomen.

De gasten worden ontvangen door de gastvrouw alsof het oude vrienden zijn die op bezoek komen. Je voelt je meteen thuis in dit prachtige huis. De gasten worden verwend met attenties. De kamers en badkamers worden elke dag op orde gebracht. De tuin wordt goed onderhouden, met mooie zithoekjes. Het ontbijt is zeer verzorgd en overvloedig. De gastvrouw is super. Wij hebben hier nog geen negatieve ervaringen gehad.

Gereisd met partner in oktober 2016

• 10Monique27-10-2016

een hele dikke tien!

We geven niet snel tienen aan hotels of restaurants maar Miranda en haar prachtig verzorgde B&B verdienen op elk vlak niets minder dan dat. Wat een warm deken. Een aanrader voor iedereen!

Gereisd met partner in oktober 2016

• 10Monique08-08-2016

Wat een verwennerij. In 1 woord GEWELDIG. Zoveel extras, een gevulde koelkast, snoeperijen, chipjes en een likeurbuffet ! Leuke sfeervolle kamers, badjassen, slippers, oordoppen aan werkelijk alles is gedacht. 's-Morgens een heerlijk ontbijt gezellig met de andere gasten aan tafel. Miranda is een superfijne gezellige gastvrouw. Een goed adres om nog eens terug te komen.

Gereisd met partner in juli 2016

• 9Kelly14-06-2016

Wat een super plek en ontzettend gastvrij!

Wij hebben twee kamers gehuurd in deze bed & breakfast en waren erg onder de indruk van de sfeer, de gezelligheid en gastvrijheid. Nog nooit een bed & breakfast meegemaakt met zoveel sfeer en gastvrijheid. Er zijn zoveel gezellige plekjes en hoekjes. Elke keer ontdek je weer iets nieuws. Het is erg bijzonder hoe Miranda met haar gasten om gaat, zo gastvrij! Een absolute aanrader. Heerlijk ontbijt! Er zijn twee kamers welke een badkamer niet aangrenzend hebben, ff met een badjas de hal door... voor mij geen probleem, vond het wel wat hebben, maar wel goed om te weten. Andere twee kamers zijn daar wel van voorzien.

Alleen gereisd in juni 2016

• 10magda de Ruijter02-04-2016

Een adres waar je je thuis voelt.

Alles was naar wens. De gastvrijheid, de kamer, het ontbijt, de extra verwennerijen. Een adres om naar terug te keren.

Gereisd met partner in maart 2016

6 tips over Bed and Breakfast Hoeve Nijssen

• willem buser, 19-05-2014

Ga eens met een Solex door de Peel

• Aad van Duijn, 03-05-2013

Het dorp Asten is 10 minuten fietsen. Verschillende leuke en betaalbar gezellige eetgelegenheden. Veel fietsroutes en ook in het nabij gelegen Peel gebied is het mooi wandelen. natuur, wandel en fiets liefhebbers komen hier volop aan hun trekken net als mensen die willen genieten van de rust en relaxte mogelijkheden die deze B&B biedt.

• sjoukje, 05-08-2012

Wij bevelen aan om, tenminste 1maal, te gaan dineren bij Innesto. Dit restaurant ligt op ongeveer 1km. afstand van Hoeve Nijssen en is tevens een gerestaureerde boerderij. Het eten is prima en er loopt een zeer vriendelijke bediening rond. Ook het centrum van Asten is een aanrader en dan vooral Jan van Hoek, daar kun je heerlijk eten voor een, meer dan, redelijke prijs.

0 vragen over Bed and Breakfast Hoeve Nijssen

Bed and Breakfast info

• Aanbod voor kinderenSpeelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
    • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
    • Overige servicesFietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats