Bed and Breakfast Hoeve Nijssen

26 reviews over Bed and Breakfast Hoeve Nijssen in het Nederlands

Super om te vertoeven

Sonja Bodbijl,
10-4-2018

Zeker een aanrader! Warm ontvangst, liefdevolle verzorging, schoon, ruime kamers, mooie omgeving, heerlijk ontbijt.. alles aanwezig.. van oordopjes tot badslippers, van gratis chocolaatjes tot frisdrank, van wijn tot koffie. Likeurtjes.. er is van alles. Allemaal onder het mom.. gastvrijheid. Je komt niks tekort! Heerlijk ontspannen weer naar huis na heerlijk in de watten te zijn gelegd door gastvrouw Miranda. Dankjewel!

Gezellig en ontspannen

Gerda op de beeck,
22-7-2017

Lieve attente gastvrouw,

Nette mooie kamers

Mooie tuin met gezellige zithoekjes

Verzorgd ontbijt

De gastvrouw Miranda doet er alles aan om haar gasten een gezellig verblijf te bezorgen.

zeer gastvrij

Joke,
13-5-2017

Alles tot in de puntjes verzorgd, bed, badkamer, ontbijt. Maar ligt langs een drukke weg. In de voorkamer heb je daar last van.

Fam.Guldentops-Van Avermaet,
12-4-2017

Het is de allerbeste b&b die er volgens ons is, die hartelijkheid, die luxe, ...gewoon het was af...super.

Geweldig!!

M.L,
23-1-2017

Wat hebben wij genoten en wat een verwennerij! Een nachtje was eigenlijk te kort. Miranda bedankt voor ons heerlijke weekend en we gaan onze dochter en schoonzoon verrassen met ook zo'n heerlijk weekend en wij komen zeker terug!

Ik denk dat we nog dikwijls zullen terugkomen.

FRANS VERMEULEN
7-11-2016

De gasten worden ontvangen door de gastvrouw alsof het oude vrienden zijn die op bezoek komen. Je voelt je meteen thuis in dit prachtige huis.

De gasten worden verwend met attenties. De kamers en badkamers worden elke dag op orde gebracht. De tuin wordt goed onderhouden, met mooie zithoekjes. Het ontbijt is zeer verzorgd en overvloedig. De gastvrouw is super.

Wij hebben hier nog geen negatieve ervaringen gehad.

een hele dikke tien!

Monique
27-10-2016

We geven niet snel tienen aan hotels of restaurants maar Miranda en haar prachtig verzorgde B&B verdienen op elk vlak niets minder dan dat. Wat een warm deken. Een aanrader voor iedereen!

Monique
8-8-2016

Wat een verwennerij. In 1 woord GEWELDIG.

Zoveel extras, een gevulde koelkast, snoeperijen, chipjes en een likeurbuffet !

Leuke sfeervolle kamers, badjassen, slippers, oordoppen aan werkelijk alles is gedacht.

's-Morgens een heerlijk ontbijt gezellig met de andere gasten aan tafel.

Miranda is een superfijne gezellige gastvrouw.

Een goed adres om nog eens terug te komen.

Wij hebben twee kamers gehuurd in deze bed & breakfast en waren erg onder de indruk van de sfeer, de gezelligheid en gastvrijheid. Nog nooit een bed & breakfast meegemaakt met zoveel sfeer en gastvrijheid. Er zijn zoveel gezellige plekjes en hoekjes. Elke keer ontdek je weer iets nieuws. Het is erg bijzonder hoe Miranda met haar gasten om gaat, zo gastvrij! Een absolute aanrader.

Heerlijk ontbijt!

Er zijn twee kamers welke een badkamer niet aangrenzend hebben, ff met een badjas de hal door... voor mij geen probleem, vond het wel wat hebben, maar wel goed om te weten. Andere twee kamers zijn daar wel van voorzien.

Een adres waar je je thuis voelt.

magda de Ruijter
2-4-2016

Alles was naar wens. De gastvrijheid, de kamer, het ontbijt, de extra verwennerijen.

Een adres om naar terug te keren.

We hebben een aantal aanbieders voor Hoeve Nijssen voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Hoeve Nijssen in Asten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Hoeve Nijssen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.