Vakantiehuis

1 review over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Peelzicht in het Nederlands

Heerlijke plek om te vertoeven met z'n tienen!

Mieke
15-7-2018

Een schoon verblijf, heerlijke bedden, veel ruimte. Een welkom met een heerlijke cake was tof! Grote keuken en een bere grote tuin. Hier gelogeerd met onze kinderen en kleinkinderen. Er is speelgoed, een schommel en grote trampoline. Kortom een aanrader! Leuke uitleg gehad over de koeienboerderij.

Gereisd Met vrienden in juli 2018

Vakantiehuis info

Nog geen informatie beschikbaar over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Peelzicht

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Groepsaccommodatie Peelzicht in Asten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Peelzicht zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.