Hotel Best Western Nobis

Hotel Best Western Nobis
8,3

21 tips over Hotel Best Western Nobis

Laurens , 17-5-2018
nooit hier reserveren via een aanbiedingsactie, door overmacht verhinderd, ruim van te voren aangegeven, zeer star en onvriendelijk behandeld door zowel balie personeel als management. Zelfs bemiddeling van hoofdkantoor Best Western bracht geen oplossing, daarom nooit weer naar dit hotel . alle andere hotelboekingen elders waren zeer begripvol een meewerkend / meedenkend.
P.G. Straatman, 13-8-2017
veel bezienswaardigheden in handbereik zoals toverland, oulet roermond en eindhoven
annet, 13-9-2015

Pesos moet je reserveren, anders zit het in het weekend vol!

Doorgelopen naar Mykonos. Zat ook bijna vol, maar erg was nog plek.

Erg lekker eten, vleesschotel voor twee personen was fantastisch, en veel! Niet alleen vlees, maar ook rijst, patat en heerlijke mousaka!

Natuurlijk vooraf Ouzo gekregen.

Heel erg vriendelijk personeel, aandacht voor iedereen! Kinderen die we daar zagen, werden ook als een koning behandeld zagen we.

We hebben een aantal aanbieders voor Best Western Nobis voor je op een rij gezet:

sterckemannetjes, 9-3-2015
lekker eten bij Pesos in Asten . Heel lekker eten voor een goede prijs en een super service en gastvrijheid. Top !!
obradovic_marianne, 17-2-2014
Eten in het restaurant, is goed verzorgd en lekkere gerechten op de menukaart.
Linda, 10-1-2014

Gewoon genieten!!! en heerlijk gaan wandelen in natuurpark "de grote peel"

shoppen in Roermond, en terrasje doen in Deurne.

fam_alver, 18-11-2013
Huur hier eens een fiets en rij richting Strabrechtse Heide.
Dvdw73, 22-7-2013
In Heusden, Betsies Hof waar heerlijke jams en compotes te koop zijn en waar je in haar tuin kunt genieten, zie de website die ze heeft !!!
angela, 3-6-2013
Helmond is vlakbij, leuke stad om te shoppen!
cjbollen_1, 11-5-2013
Kasteeltuinen Arcen zijn erg mooi. Eten bij dinertijd voor een leuke vaste prijs all inclusive eten en drinken. (kids betalen 1,50 per levensjaar) Als je het ontbijt wat te duur vind, kun je in het dorp bij bakker bart voor E2,50 heel goed ontbijten (tot 10 uur, best getest door kassa) Daar hebben ze een terras en binnen een klein eetgedeelte