8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Best Western Nobis voor je op een rij gezet:

197 reviews over Hotel Best Western Nobis in het Nederlands

Heerlijk weekend gehad ! Asten is leuk!

Weekend genieter, 14-4-2018

+Prima kamer, goede bedden, rustig, fijne badkamer. Ontbijt was heel gevarieerd. Zwembad voor een frisse duik.

- beetje donker in de kamer, door de beige vitrage.

Team Nobis, Marketing & Communicatie, 16-4-2018
Beste Weekend genieter, dank u wel voor uw leuke recensie en uw complimenten over onze faciliteiten! We vinden het erg fijn om te lezen dat u het zo naar uw zin heeft gehad bij ons in Asten! We nemen uw feedback betreft de verlichting in de kamer met ons mee voor intern overleg. We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen! Heel graag tot ziens. Met gastvrije groet, Team Nobis

Door receptiedame nooit weer!

Klant, 6-3-2018

Kamers en hotel prima, receptie met name 1 dame zeer klantonvriendelijk. Ging discussie aan over wie de betalingen van de kamers inde hun of touroperator. en had het dus fout maar bleef maar eigenwijs doorgaan. Zeer onvriendelijke dame die ins ontbijt hierdoor mooi heeft verknald. Hier gaan we niet weer naar toe!

Voor herhaling vatbaar.

Karin van der Zwaard, 5-3-2018

Goede lokatie, makkelijk te vinden naast de snelweg. Mooi zwembad. Vriendelijk personeel en goed eten. Uitgebreid ontbijt. De kamer is wat gedateerd en klein, maar wel schoon en lekkere bedden.
Team Nobis, Marketing & Communicatie, 6-3-2018

Beste Karin,

Dank u wel voor uw recensie. We vinden het erg fijn om te lezen dat u een aangenaam verblijf heeft gehad en dat u hebt genoten van onze faciliteiten! Fijn dat onze nieuwe bedden naar uw zin waren en dat u lekker heeft gegeten. We zullen uw complimenten delen met onze staff! We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen bij ons in Asten. Met vriendelijke groet,

Gewoon een topper

Raimundo, 19-2-2018

Heel fijn hotel.

Bijzonder aardige mensen, hele mooie stille kamer (luxe gekozen), bed was echt geweldig.

Goede en redelijk uitgebreid ontbijt.

Guest relations Nobis, Marketing & Communicatie, 26-2-2018

Beste Spockedoc,

Dank u wel voor uw hartelijke recensie. We vinden het erg prettig om te lezen dat u een fijn verblijf heeft gehad! We zullen uw complimenten delen met het personeel en we hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen bij ons in Asten! Graag tot ziens. Met gastvrije groet, Team Nobis

echt en dan ook echt een top hotel

elias van den ende, 1-1-2018

wat een fijn hotel, wat een lieve fijne bediening deze mensen weten hoe het moet grote klasse voor het hele nobis team.
Team Nobis, Marketing & Communicatie, 8-1-2018

Beste Elias,

Wat een fijne en hartelijke review! Dank u wel voor uw complimenten, deze zullen wij ook zeker delen met het personeel! We vinden het erg prettig om te lezen dat u een fijn verblijf heeft gehad, dit is waarvoor wij het doen natuurlijk! Graag zien we u terug bij ons in Asten. Met gastvrije groet, Team Nobis

Super!

De Meester, 29-10-2017

Zeer vriendelijke bediening in de brasserie!Heel lekker en uitgebreid ontbijt!
Guest relations Nobis, Marketing & Communicatie, 2-11-2017

Beste De Meester,

Bedankt voor uw review. We vinden het erg prettig om te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf! We zullen uw complimenten delen met het personeel van de brasserie en de keuken. We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen dus graag tot ziens! Met gastvrije groet, Team Nobis

Fantastisch word herhaald

Mevr Bos, 22-10-2017

Het was er heerlijk. Schoon en vriendelijk. Het eten was goed en subliem bereid. De avonden in de hotelbar waren knus en gezellig. Vooral Yvonne maakten het een bezoekje waard.
Team Nobis, sales, 24-10-2017

Beste Mevrouw Bos,

Hartelijk dank voor uw review, wij zijn hier erg blij mee! Wij zullen uw complimenten delen met Yvonne en de rest van het personeel. We hopen u opnieuw te mogen verwelkomen bij ons in Asten dus graag tot ziens! Met vriendelijke groet, Team Nobis

Heerlijk!

Marie, 19-10-2017

Vanwege het Halloween evenement in Toverland voor dit hotel gekozen. Ligging is erg goed, goed aan te rijden, zeer ruime parkeerplaats bij het hotel.

We hebben 1 nacht in dit hotel verbleven. Heel vriendelijk personeel; zowel aan de receptie, de bar, bij het ontbijt, als het huishoudelijk team.

We hadden een familiekamer; deze was lekker ruim, erg schoon en, net als de badkamer, erg compleet. Bedden prettig (fijn dik dekbed!). We hadden 's nachts het raam open staan, hoorden het verkeer wel, maar dat was zeker niet hinderlijk. Prima geslapen.

Badkamer was voorzien van een ligbad en een aparte douche.

Ontbijtzaal erg netjes, ontbijt compleet en lekker.

De bar is knus met fijne luie stoelen. bij het drankje worden nootjes geserveerd, dat waarderen we!

Het zwembad hebben we bekeken, maar helaas niet aan toe gekomen om te gaan zwemmen (was wel de bedoeling). Zag er wel fijn uit met behaaglijke watertemperatuur.

Wij hebben erg genoten; heerlijk!

Team Nobis, sales, 24-10-2017

Beste heer/mevrouw,

We zijn ontzettend blij dat u zo heeft genoten van uw verblijf! Heel fijn dat al onze faciliteiten u zijn bevallen! Hopelijk heeft u het ook fijn gehad in Toverland zodat alles perfect is geweest. Wij verwelkomen u graag opnieuw bij ons, zodat jullie het zwembad nog eens uit kunnen proberen! Graag tot ziens! Met vriendelijke groet, Team Nobis

super

wim tanis, 8-9-2017

een heel fijn hotel met super bediening en heel goede kok kamer was ook prima de ligging is niet zo mooi vlak bij de snel weg maar daar hoor je op je kamer niets van
Team Nobis, sales, 11-9-2017

Beste Wim,

Wat fijn om te lezen dat u een aangenaam verblijf heeft gehad bij ons! Bedankt voor je positieve review, we hopen u snel weer eens te verwelkomen!

Met gastvrije groet,

verborgen parel in brabant

P.G. Straatman, 13-8-2017

Hotel Best Western Nobis

Is door zijn ligging ideaal om met het gezin een weekend weg te gaan voor Brabant en Limburg

Zeer warm welkom, goede service en mooie kamers

Team Nobis, sales, 17-8-2017
Beste P.G. Straatman, hartelijk dank voor uw geweldige review. Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. We hopen u snel weer te mogen begroeten. Met vriendelijke groet, Team Nobis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Nobis in Asten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Nobis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Best Western Nobis scoort een 8.34 uit 10 op basis van 198 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: