Hotel Best Western Nobis

Hotel Best Western Nobis
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Best Western Nobis voor je op een rij gezet:

198 reviews over Hotel Best Western Nobis in het Nederlands

Goede service

Jenny
4-6-2018

De ligging van het hotel is niet geweldig maar dat weet je als je boekt. De kamers zijn prima en het ontbijt uitgebreid. Overweegt u om fietsen te huren via het hotel dan moet ik u dat helaas afraden. De Cortina-fietsen zijn goed van kwaliteit maar slecht onderhouden. Wij troffen in de fietsenstalling slechts twee dames- en een herenfiets aan. Bij alle fietsen stonden een of meer banden leeg. De banden zijn poreus. Omdat we geen keuze hadden, hebben we met een kuis versleten fietspomp de banden opgepompt en zijn we vertrokken. Dat kwam ons duur te staan. Ergens in de 'middle of nowhere' zijn we gestrand. Met een gekochte fietspomp hebben we het tot een goed einde gebracht maar leuk was het niet. Bij aankomst in het hotel was daar gelukkig Gertrude. Zij heeft ons serieus genomen, ons een tegemoetkoming gegeven en het probleem voor de tweede dag weten op te lossen. Zoveel service maakt dat je je welkom voelt waarvoor dank.
Team Nobis, Marketing & Communicatie, 18-6-2018

Beste Jenny,

Dank u wel voor uw recensie, we vinden het erg jammer om te lezen dat uw verblijf niet naar voldoening is geweest. Uw feedback betreft de fietsen is reeds besproken in het intern overleg en we hebben maatregelen getroffen zodat fietsen allen een onderhoudsbeurt krijgen. We vinden het wel erg fijn om te lezen dat onze Gertrude u zo fijn heeft geholpen en we zullen uw complimenten dan ook delen met haar. We hopen dat we u in de toekomst mogen bewijzen dat wij onze 4 sterren waard zijn en onze gasten een fantastische ervaring kunnen bieden. Graag zien we u bij ons terug in Asten. Met vriendelijke groet, Team Nobis

Heerlijk weekend gehad ! Asten is leuk!

Weekend genieter
14-4-2018

+Prima kamer, goede bedden, rustig, fijne badkamer. Ontbijt was heel gevarieerd. Zwembad voor een frisse duik.

- beetje donker in de kamer, door de beige vitrage.

Team Nobis, Marketing & Communicatie, 16-4-2018
Beste Weekend genieter, dank u wel voor uw leuke recensie en uw complimenten over onze faciliteiten! We vinden het erg fijn om te lezen dat u het zo naar uw zin heeft gehad bij ons in Asten! We nemen uw feedback betreft de verlichting in de kamer met ons mee voor intern overleg. We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen! Heel graag tot ziens. Met gastvrije groet, Team Nobis

Door receptiedame nooit weer!

Klant
6-3-2018

Kamers en hotel prima, receptie met name 1 dame zeer klantonvriendelijk. Ging discussie aan over wie de betalingen van de kamers inde hun of touroperator. en had het dus fout maar bleef maar eigenwijs doorgaan. Zeer onvriendelijke dame die ins ontbijt hierdoor mooi heeft verknald. Hier gaan we niet weer naar toe!
Team Nobis, Marketing & Communicatie, 19-3-2018
Beste Mevrouw, We betreuren het zeer dat u geen fijne ervaring hebt gehad bij onze ontvangsbalie. Wij zijn hier dieper ingedoken en willen graag het e.e.a. met u bespreken en een passende oplossing bieden. Om dit niet allemaal schriftelijk te doen zou ik graag uw nummer ontvangen op ons info adres zodat wij telefonisch contact met u op kunnen nemen. We zijn blij dat de kamer, de wellness faciliteiten en het ontbijt u is bevallen! Heel graag horen wij van u. Met vriendelijke groet, Team Nobis

Voor herhaling vatbaar.

Karin van der Zwaard
5-3-2018

Goede lokatie, makkelijk te vinden naast de snelweg. Mooi zwembad. Vriendelijk personeel en goed eten. Uitgebreid ontbijt. De kamer is wat gedateerd en klein, maar wel schoon en lekkere bedden.
Team Nobis, Marketing & Communicatie, 6-3-2018

Beste Karin,

Dank u wel voor uw recensie. We vinden het erg fijn om te lezen dat u een aangenaam verblijf heeft gehad en dat u hebt genoten van onze faciliteiten! Fijn dat onze nieuwe bedden naar uw zin waren en dat u lekker heeft gegeten. We zullen uw complimenten delen met onze staff! We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen bij ons in Asten. Met vriendelijke groet,

Gewoon een topper

Raimundo
19-2-2018

Heel fijn hotel.

Bijzonder aardige mensen, hele mooie stille kamer (luxe gekozen), bed was echt geweldig.

Goede en redelijk uitgebreid ontbijt.

Guest relations Nobis, Marketing & Communicatie, 26-2-2018

Beste Spockedoc,

Dank u wel voor uw hartelijke recensie. We vinden het erg prettig om te lezen dat u een fijn verblijf heeft gehad! We zullen uw complimenten delen met het personeel en we hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen bij ons in Asten! Graag tot ziens. Met gastvrije groet, Team Nobis

echt en dan ook echt een top hotel

elias van den ende
1-1-2018

wat een fijn hotel, wat een lieve fijne bediening deze mensen weten hoe het moet grote klasse voor het hele nobis team.
Team Nobis, Marketing & Communicatie, 8-1-2018

Beste Elias,

Wat een fijne en hartelijke review! Dank u wel voor uw complimenten, deze zullen wij ook zeker delen met het personeel! We vinden het erg prettig om te lezen dat u een fijn verblijf heeft gehad, dit is waarvoor wij het doen natuurlijk! Graag zien we u terug bij ons in Asten. Met gastvrije groet, Team Nobis

Super!

De Meester
29-10-2017

Zeer vriendelijke bediening in de brasserie!Heel lekker en uitgebreid ontbijt!
Guest relations Nobis, Marketing & Communicatie, 2-11-2017

Beste De Meester,

Bedankt voor uw review. We vinden het erg prettig om te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf! We zullen uw complimenten delen met het personeel van de brasserie en de keuken. We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen dus graag tot ziens! Met gastvrije groet, Team Nobis

Fantastisch word herhaald

Mevr Bos
22-10-2017

Het was er heerlijk. Schoon en vriendelijk. Het eten was goed en subliem bereid. De avonden in de hotelbar waren knus en gezellig. Vooral Yvonne maakten het een bezoekje waard.
Team Nobis, sales, 24-10-2017

Beste Mevrouw Bos,

Hartelijk dank voor uw review, wij zijn hier erg blij mee! Wij zullen uw complimenten delen met Yvonne en de rest van het personeel. We hopen u opnieuw te mogen verwelkomen bij ons in Asten dus graag tot ziens! Met vriendelijke groet, Team Nobis

Heerlijk!

Marie
19-10-2017

Vanwege het Halloween evenement in Toverland voor dit hotel gekozen. Ligging is erg goed, goed aan te rijden, zeer ruime parkeerplaats bij het hotel.

We hebben 1 nacht in dit hotel verbleven. Heel vriendelijk personeel; zowel aan de receptie, de bar, bij het ontbijt, als het huishoudelijk team.

We hadden een familiekamer; deze was lekker ruim, erg schoon en, net als de badkamer, erg compleet. Bedden prettig (fijn dik dekbed!). We hadden 's nachts het raam open staan, hoorden het verkeer wel, maar dat was zeker niet hinderlijk. Prima geslapen.

Badkamer was voorzien van een ligbad en een aparte douche.

Ontbijtzaal erg netjes, ontbijt compleet en lekker.

De bar is knus met fijne luie stoelen. bij het drankje worden nootjes geserveerd, dat waarderen we!

Het zwembad hebben we bekeken, maar helaas niet aan toe gekomen om te gaan zwemmen (was wel de bedoeling). Zag er wel fijn uit met behaaglijke watertemperatuur.

Wij hebben erg genoten; heerlijk!

Team Nobis, sales, 24-10-2017

Beste heer/mevrouw,

We zijn ontzettend blij dat u zo heeft genoten van uw verblijf! Heel fijn dat al onze faciliteiten u zijn bevallen! Hopelijk heeft u het ook fijn gehad in Toverland zodat alles perfect is geweest. Wij verwelkomen u graag opnieuw bij ons, zodat jullie het zwembad nog eens uit kunnen proberen! Graag tot ziens! Met vriendelijke groet, Team Nobis

super

wim tanis
8-9-2017

een heel fijn hotel met super bediening en heel goede kok kamer was ook prima de ligging is niet zo mooi vlak bij de snel weg maar daar hoor je op je kamer niets van
Team Nobis, sales, 11-9-2017

Beste Wim,

Wat fijn om te lezen dat u een aangenaam verblijf heeft gehad bij ons! Bedankt voor je positieve review, we hopen u snel weer eens te verwelkomen!

Met gastvrije groet,

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Nobis in Asten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Nobis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Best Western Nobis scoort een 8.3 uit 10 op basis van 199 reviews.