Tijdelijk €25 aanbetaling

Best Western Nobis Asten

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Best Western Nobis Asten voor je op een rij gezet:

6.9VoldoendeScore uit 209 reviews
+34

6.9VoldoendeScore uit 209 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

209 Reviews over Best Western Nobis Asten

• 7Conny26-02-2022

Nog nooit zo slecht vegetarisch gegeten.

De kamer was prima, het bed was prima, het zwembad was top. Het personeel is vriendelijk. Het ontbijt was goed verzorgd. Alleen het dineren in het restaurant was een grote teleurstelling. Ik bestelde ik een vegetarische maaltijd, die ruim van groente was voorzien, zo werd mij verteld door degene die de bestelling opnam. De Realiteit: De groente was ver te zoeken. Een paar vette deeglappen (met een vage vulling), die dreven in een smakeloze vette witte saus en een paar stukjes groenten, die overigens wel lekker waren. Het geheel werd geserveerd met droge rijst. Ik heb er wat van gezegd en men vond het erg vervelend, er werd echter geen oplossing aangeboden. ik heb op de paar stukjes groente en een paar happen droge rijst niets gegeten. Niet bepaald wat je verwacht van een gezellig avondje in een restaurant eten.

Eigenaar, 01-03-2022

Beste Conny, Hartelijk dank voor uw review. We vinden het fijn dat u genoten heeft van het hotel, de kamer en de faciliteiten maar we vinden het natuurlijk erg jammer dat het eten u zo is tegengevallen. We gaan dit direct delen met onze keukenmanager en bespreken tijdens het volgend intern overleg wat betreft de communicatie jegens u. We zullen er voor zorgen dat u, bij een volgend verblijf, uw vegetarisch gerecht van het huis krijgt. We hopen dan ook dat we u in de toekomst nogmaals mogen verwelkomen! Hopende op uw begrip. Met gastvrije groet, Team Nobis

• 10Marijke Mennen04-10-2021

Geweldig Hotel !!

Verblijf was kei goed !!!

• 7Judith10-08-2021

Zeer positief, helaas flink aftrek voor fitness

De klantvriendelijkheid van het personeel is echt geweldig. Ze zijn zeer behulpzaam en flexibel ook voor kinderen. Het diner en ontbijt was ook goed en opnieuw zeer vriendelijk personeel.Echter erg jammer dat als je aan je hotelklanten fitness aanbiedt dat daar zeer onvriendelijk personeel te vinden is. Ik wilde graag een klein rondje fitnessen maar kon mijn dochter van 10 niet in de kamer laten zitten alleen. Bovendien vond zij het leuk om mee te kijken. Bij entree werden we al bijna weggekeken en na uiteindelijk zelf maar het personeel aangesproken te hebben werd er gezegd dat wij niet welkom waren in de fitness want kind ging met haar handen aan dingen zitten. Laat de ouder(s) dit lekker zelf inschatten.Jammer want anders was mijn review top geweest.

• 5Jeannette van Roekel10-07-2021

Gemiste kans

Hotel zelf prima, jammer dat het op een industrieterrein ligt. Restaurant niet over te spreken. Diamanthaas rauw besteld krijg hem doorbakken. Iets van gezegd en ee wordt nieuwe gemaakt. Ondertussen heeft mijn gezelschap alles al op en moet ik het nog krijgen. Koude frieten en groenten. Gezegd en ook gezegd dat het tegen viel wordt niks mee gedaan. Gemiste kans

• 9Wilma28-09-2020

Heerlijk genieten

Prachtige kamers met airco een aanrader hotel ligt dichtbij snelweg en ook dicht bij dorp. Goede service ook in coronatijd worden de kamers gewoon schoongemaakt. Ontbijt s morgens top heerlijk zoveel keus en je hebt alle tijd om rustig te ontbijten. Avond eten ook heerlijk zeker de snitzel dat lijken wel op ketting kasten zo groot en fijn te eten. Vriendelijk personeel en behulpzaam

Marketing & Communicatie, 01-10-2020

Beste Wilma,

Wat fijn om te horen dat u zo genoten heeft van uw verblijf! Wij hopen dat we u snel weer mogen verwelkomen!

Met vriendelijke groet, Team Best Western Hotel Nobis

• 7Marcel Klerks20-09-2020

Mogelijk zeker nogeens

Wat een leuk en gemoedelijk hotel. Personeel doet echt hun best het u naar het zin te maken. Leuk zwembad erbij even reserveren en je kunt met een gerust hart baantjes trekken. Ook ondanks de corona periode 3 super ontbijt gehad en in de avond heerlijk gegeten bij de truckers cafe. Ook onderdeel van het hotel. Kort om de moeite waard maar waar die 4e ster vandaan komt weet ik niet. 3 sterren is het zeker waard maar 4 is het net niet.

Marketing & Communicatie, 01-10-2020

Beste meneer Klerks,

Wat goed om te horen dat u genoten heeft van uw verblijf in ons hotel. Ons team werkt hard voor de waardering van onze gasten en het verbaasd ons dan ook een beetje dat u ons niet de kwalificatie waard vind welke wij hebben. Graag horen wij wat u tijdens uw verblijf gemist heeft waardoor u ons eerder een 3 sterren hotel vind.

Alsnog hopen wij dat we u in de toekomst wederom mogen verwelkomen!

Met vriendelijke groet, Team Best Western Hotel Nobis

• 7Bert Willemse20-08-2020

Voor een twee keer denk ik nog even na.

Mooi hotel, alleen de ligging is iets minder. Ingesloten tussen snelweg, kantoren-/industriewijk en pompstation. We hadden geboekt door een leuke aanbieding uit de krant. (2 nachten met ontbijt en 1x een hoofdgerecht). Volgens het menu dat bij de aanbieding hoort, waren veel gerechten verkrijgbaar tegen meerprijs. In het geval men er mayonaise bij wilde( vrijwel alle hoofdgerechten gingen samen met patat) moest daarvoor € 0,75 betaald worden. Wat mij echt verbaasde was dat voor een glas rose € 6,95 moest worden afgerekend. Gelukkig was het personeel zeer attent en vriendelijk en de kamers waren comfortabel.

Marketing & Communicatie, 25-08-2020

Beste Bert, Hartelijk dank voor uw review. We vinden het fijn om te lezen dat u ondanks de kosten toch een aangenaam verblijf heeft gehad! We noteren uw feedback en zullen dit delen met het management. We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen! Met gastvrije groet, Team Nobis

• 10Richard kleine19-07-2020

Top voor elkaar

Zeer mooie kamer, uitstekend diner en prima ontbijt. Zeer vriendelijke medewerkers.

Marketing & Communicatie, 03-08-2020

Beste Richard, Hartelijk dank voor uw review! We vinden het heel erg fijn om te lezen dat u een aangenaam verblijf heeft gehad bij ons en uiteraard delen wij uw complimenten met ons team! We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen. Met gastvrije groet, Team Nobis

• 10Stefan29-06-2020

Fantastisch hotel aanrader

Het Best Western Nobis in Asten Is en geweldig hotel mooi zwembad mooie en schoone hotelkamers goede bedden. Lekker en uitgebreid ontbijt. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. We komen hier zeker nog een keer.

Marketing & Communicatie, 30-06-2020

Beste Stefan, Hartelijk dank voor uw review! We zijn erg blij om te lezen dat u een top verblijf heeft gehad en we zullen uw complimenten delen met ons team! We hopen dat we u in de toekomst opnieuw mogen verwelkomen, graag tot ziens. Met gastvrije groet, Team Nobis

• 9Gerdi De Schepper24-11-2019

Toplocatie die je zeker eens moet gedaan hebben .!

Alles is zeer goed verlopen Ontvangst was zeer vriendelijk ,kamer perfect ,alles zeer proper,het eten in het restaurant was zeer lekker en de bediening was top ,zeker een plaats om terug te gaan

Marketing & Communicatie, 25-11-2019

Beste Gerdi, Hartelijk dank voor uw fijne review! We zijn erg blij dat u een super verblijf heeft gehad en dat het restaurant, de kamer en het personeel u zo is bevallen! We zullen uw complimenten met hen delen en we hopen dat we u in de toekomst opnieuw mogen verwelkomen! Met gastvrije groet, Team Nobis

Hotel Best Western Nobis Asten info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Nobisweg 1, 5721 VA