Hotel Best Western Nobis Asten

Hotel Best Western Nobis Asten
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Best Western Nobis Asten voor je op een rij gezet:

201 reviews over Hotel Best Western Nobis Asten in het Nederlands

Erg mooi hotel voor een weekendje of weekje weg

Van den Hout,
31-12-2018

Mooi hotel voor een weekje/weekendje weg, mooi zwembad met peuterbad, top service, vriendelijke medewerkers

Team Nobis, Marketing & Communicatie, 4-1-2019
Geachte heer / mevrouw van den Hout, heel erg bedankt voor uw review en de mooie waardering. We vinden het fijn om te lezen dat u genoten hebt tijdens uw verblijf in ons hotel. We zijn blij dat het zwembad en het peuterbad in de smaak is gevallen. Bedankt voor de mooie woorden en we zien u graag terug in de nabije toekomst. Met gastvrije groet, Team Nobis.

Prima hotel

prima hotel,
4-8-2018

Een nachtje in dit hotel geslapen, als voorovernachting op een groepsreis. De kamers zijn prima, en mooi schoon. de bedden slapen goed. Het ontbijt is uitgebreid.

Een nadeel vind ik dat het hotel slecht bereikbaar is met het openbaar vervoer.

Team Nobis, Marketing & Communicatie, 6-8-2018

Beste gast,

Hartelijk dank voor uw recensie, we vinden het erg fijn om te lezen dat u een aangenaam verblijf hebt gehad! We begrijpen uw feedback betreft het openbaar vervoer volkomen en we nemen dit ook mee zodat we dit intern kunnen bespreken. Wél hopen we dat dit u er niet van weerhoudt een volgende keer bij ons terug te komen! We zien u heel graag terug bij ons in Asten!

Met vriendelijke groet, Team Nobis

fantastische

anita,
1-7-2018

Wij hadden een mystry hotel bij

touroperator geboekt. Wat hebben wij genoten. super gezellig, vriendelijk personeel. gezellig terras met lounge banken. De kamers netjes. Het enige minpuntje de deuren waren niet schoon. van de gang en de douche. Het ontbijt was eenvoudig , maar super goed. ruime keuze.

Team Nobis, Marketing & Communicatie, 16-7-2018

Beste Anita,

Hartelijk bedankt voor uw recensie, we vinden het erg prettig om te lezen dat u een fijn verblijf heeft gehad! Dank u wel voor uw complimenten over het hotel, uw feedback betreft de vieze deuren nemen we met ons mee en we gaan dit oplossen. We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen! Graag tot ziens. Met vriendelijke groet, Team Nobis

Goede service

Jenny,
4-6-2018

De ligging van het hotel is niet geweldig maar dat weet je als je boekt. De kamers zijn prima en het ontbijt uitgebreid. Overweegt u om fietsen te huren via het hotel dan moet ik u dat helaas afraden. De Cortina-fietsen zijn goed van kwaliteit maar slecht onderhouden. Wij troffen in de fietsenstalling slechts twee dames- en een herenfiets aan. Bij alle fietsen stonden een of meer banden leeg. De banden zijn poreus. Omdat we geen keuze hadden, hebben we met een kuis versleten fietspomp de banden opgepompt en zijn we vertrokken. Dat kwam ons duur te staan. Ergens in de 'middle of nowhere' zijn we gestrand. Met een gekochte fietspomp hebben we het tot een goed einde gebracht maar leuk was het niet. Bij aankomst in het hotel was daar gelukkig Gertrude. Zij heeft ons serieus genomen, ons een tegemoetkoming gegeven en het probleem voor de tweede dag weten op te lossen. Zoveel service maakt dat je je welkom voelt waarvoor dank.

Team Nobis, Marketing & Communicatie, 18-6-2018

Beste Jenny,

Dank u wel voor uw recensie, we vinden het erg jammer om te lezen dat uw verblijf niet naar voldoening is geweest. Uw feedback betreft de fietsen is reeds besproken in het intern overleg en we hebben maatregelen getroffen zodat fietsen allen een onderhoudsbeurt krijgen. We vinden het wel erg fijn om te lezen dat onze Gertrude u zo fijn heeft geholpen en we zullen uw complimenten dan ook delen met haar. We hopen dat we u in de toekomst mogen bewijzen dat wij onze 4 sterren waard zijn en onze gasten een fantastische ervaring kunnen bieden. Graag zien we u bij ons terug in Asten. Met vriendelijke groet, Team Nobis

Heerlijk weekend gehad ! Asten is leuk!

Weekend genieter,
14-4-2018

+Prima kamer, goede bedden, rustig, fijne badkamer. Ontbijt was heel gevarieerd. Zwembad voor een frisse duik.

- beetje donker in de kamer, door de beige vitrage.

Team Nobis, Marketing & Communicatie, 16-4-2018
Beste Weekend genieter, dank u wel voor uw leuke recensie en uw complimenten over onze faciliteiten! We vinden het erg fijn om te lezen dat u het zo naar uw zin heeft gehad bij ons in Asten! We nemen uw feedback betreft de verlichting in de kamer met ons mee voor intern overleg. We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen! Heel graag tot ziens. Met gastvrije groet, Team Nobis

Door receptiedame nooit weer!

Klant,
6-3-2018

Kamers en hotel prima, receptie met name 1 dame zeer klantonvriendelijk. Ging discussie aan over wie de betalingen van de kamers inde hun of touroperator. en had het dus fout maar bleef maar eigenwijs doorgaan. Zeer onvriendelijke dame die ins ontbijt hierdoor mooi heeft verknald. Hier gaan we niet weer naar toe!

Team Nobis, Marketing & Communicatie, 19-3-2018
Beste Mevrouw, We betreuren het zeer dat u geen fijne ervaring hebt gehad bij onze ontvangsbalie. Wij zijn hier dieper ingedoken en willen graag het e.e.a. met u bespreken en een passende oplossing bieden. Om dit niet allemaal schriftelijk te doen zou ik graag uw nummer ontvangen op ons info adres zodat wij telefonisch contact met u op kunnen nemen. We zijn blij dat de kamer, de wellness faciliteiten en het ontbijt u is bevallen! Heel graag horen wij van u. Met vriendelijke groet, Team Nobis

Voor herhaling vatbaar.

Karin van der Zwaard,
5-3-2018

Goede lokatie, makkelijk te vinden naast de snelweg. Mooi zwembad. Vriendelijk personeel en goed eten. Uitgebreid ontbijt. De kamer is wat gedateerd en klein, maar wel schoon en lekkere bedden.

Team Nobis, Marketing & Communicatie, 6-3-2018

Beste Karin,

Dank u wel voor uw recensie. We vinden het erg fijn om te lezen dat u een aangenaam verblijf heeft gehad en dat u hebt genoten van onze faciliteiten! Fijn dat onze nieuwe bedden naar uw zin waren en dat u lekker heeft gegeten. We zullen uw complimenten delen met onze staff! We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen bij ons in Asten. Met vriendelijke groet,

Gewoon een topper

Raimundo,
19-2-2018

Heel fijn hotel.

Bijzonder aardige mensen, hele mooie stille kamer (luxe gekozen), bed was echt geweldig.

Goede en redelijk uitgebreid ontbijt.

Guest relations Nobis, Marketing & Communicatie, 26-2-2018

Beste Spockedoc,

Dank u wel voor uw hartelijke recensie. We vinden het erg prettig om te lezen dat u een fijn verblijf heeft gehad! We zullen uw complimenten delen met het personeel en we hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen bij ons in Asten! Graag tot ziens. Met gastvrije groet, Team Nobis

echt en dan ook echt een top hotel

elias van den ende,
1-1-2018

wat een fijn hotel, wat een lieve fijne bediening deze mensen weten hoe het moet grote klasse voor het hele nobis team.

Team Nobis, Marketing & Communicatie, 8-1-2018

Beste Elias,

Wat een fijne en hartelijke review! Dank u wel voor uw complimenten, deze zullen wij ook zeker delen met het personeel! We vinden het erg prettig om te lezen dat u een fijn verblijf heeft gehad, dit is waarvoor wij het doen natuurlijk! Graag zien we u terug bij ons in Asten. Met gastvrije groet, Team Nobis

Super!

De Meester,
29-10-2017

Zeer vriendelijke bediening in de brasserie!Heel lekker en uitgebreid ontbijt!

Guest relations Nobis, Marketing & Communicatie, 2-11-2017

Beste De Meester,

Bedankt voor uw review. We vinden het erg prettig om te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf! We zullen uw complimenten delen met het personeel van de brasserie en de keuken. We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen dus graag tot ziens! Met gastvrije groet, Team Nobis

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Nobis Asten in Asten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Nobis Asten zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.