Géén boekingskosten

• 7.3Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

In de Brabantse bossen ligt Camping ’t Zand. Dankzij de aanwezigheid van een speelveld, recreatieplas en animatie een ideale bestemming voor gezinnen met kinderen. Je kopje koffie staat iedere ochtend klaar in de gezamenlijke tent op het terrein. Wandel direct het bos is, fiets door de omgeving of bezoek nabijgelegen steden als Antwerpen en Breda.

152 Reviews over 't Zand

• 10Mark Huijben24-08-2021

Volgend jaar komen wij terug

Twee weken op recreatiepark ‘t zand verbleven, onze vakantie was super! Het park heeft een leuk animatieteam met vooral activiteiten voor kinderen onder de 12 maar ook voor wat oudere jeugd zijn er activiteiten zoals avondspellen. De horeca is redelijk simpel maar je kan er erg lekker eten voor een hele nette prijs! Het personeel van het park is uitermate vriendelijk en zorgen voor een onvergetelijke vakantie! Wij komen zeker terug!

• 10Staat v/h sanitair
  • 10A. de Jong24-08-2021

een top vakantie

ben met 2 kinderen van 9 en 11 naar deze camping gekomen, mijn kinderen wilde na 1 week al niet meer weg. ook is het tecreatie team / horeca team erg leuk zo veel leuke activiteiten zijn er voor de kinderen, nog nooit zo goed meegemaakt! wat ook erg fijn is dat je broodjes kan laten bezorgen en ze zijn nog eens lekker vers is ook.

• 8Staat v/h sanitair
  • 8Familie24-08-2021

Teleustelling

Veel jongeren die tot laat in de avond/ nacht herrie maken in de speeltuin. Hier meerdere keren iets van gezegd. Ook op het terras bij het restaurant gingen er hele groepen met jongeren die dan niks bestellen maar wel tafeltjes bezet houden. We hadden een luxe safaritent, zonder sanitair, of warm water. Voor warm water moet je betalen en naar het sanitairgebouw. Kortom een teleurstelling.

• 10Rene Simons17-08-2021

Tis daar Fantastisch!!

Geweldig park! Voor het eerst met onze nieuwe caravan naar deze camping. Vorig jaar ook hier geweest maar toen hadden we een chalet gehuurd. Als het aan de kinderen ligt gaan we volgend jaar weer! Mooi park midden in het groen. Weer was iets minder maar we hebben ons goed vermaakt. Kinderen vonden de animatie geweldig!

• 10Staat v/h sanitair
  • 9Dhr. De koster11-08-2021

Super! De camping ligt in een mooie bosrijke omgeving, dus lekker even rustig wandelen zit er zeker wel in. Ook is er een mooi groot zwem meer, waar we ,als het wat warmer was, zeker in waren gaan zwemmen. Onze kinderen vonden de kidsclub, de grote speeltuin, het theater en vooral de disco geweldig. Het personeel is erg vriendelijk en toont interesse. Wij hebben ontzettend genoten van onze vakantie en komen hier graag weer terug!

• 8Eetgelegenheden
  • 8Brigitte10-08-2021

Geweldig mooi perfect

Mooie camping. Prima prive sanitair Flink gewandeld en gefietst. Ook Breda en Tilburg op korte afstand. Ook leuk gemidgetgolfd in de omgeving met slechter weer. Mooi natuurwater om in te zwemmen.

• 8Staat v/h sanitair
  • 7Petra10-08-2021

Mooie camping,hygiëne onder de maat.

De camping is mooi tussen de bossen gelegen met een heerlijke zwemplas.De hygiëne vond ik met name in het weekend ver onder de maat, zeker met corona zou dit vaker schoongemaakt moeten worden in het hoogseizoen.

• 7Marc van Oosterhout10-08-2021

Mooie camping maar niet van deze tijd

Zeer slechte wifi, niet van deze tijd.Camperplaatsen klein.Geen bereik met satelietontvanger

• 8Ap Bielderman09-08-2021

Mooi chalet in een mooie omgeving

Chalet van alle luxe voorzien. We waren met z'n tweeën, dat is ruim. Maar met 6 personen wordt het vol. Mooie veranda met ochtendzon (chalet 3). Goed uitgeruste keuken. In de buurt van het centrum van het park. Dus altijd drukte en/of gezelligheid. Vanaf het park wandel en fiets je de prachtige bossen en omgeving in.

• 6Van kersbergen09-08-2021

Gezellig

We stonden met onze tent op een camperplaats en er werd gezegd dat deze plaats best groot was en dat klopt. Ik heb twee keer bij de heren moeten douchen en de douche was koud en een rare straal. Net als de douche in de familie douche, die spoot helemaal naar voren. In de familie douche mis ik een bankje waar je kind zich kan aankleden, aangezien het een familiedouche is.Toiletten zijn deels buiten, dus best koud. Wc papier is heel erg dun en was tijdens ons verblijf heel vaak op...de schoonmaak ploeg kwam al s’ochtends rond 8.30, dan staan de mensen meestal allemaal op. En dat was het enige moment dat ze er warenHeel erg jammer dat de kinderen niet met contant geld een ijsje kunnen halen

• 6Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar