Camping 't Zandsterstersterster

8.1Fantastisch

Nederland, Noord-Brabant, Alphen (NB)

8.1Fantastisch

• 7.1Eetgelegenheden

• Kinderopvang
Meer camping info
Tonen op kaart

In de Brabantse bossen ligt Camping ’t Zand. Dankzij de aanwezigheid van een speelveld, recreatieplas en animatie een ideale bestemming voor gezinnen met kinderen. Je kopje koffie staat iedere ochtend klaar in de gezamenlijke tent op het terrein. Wandel direct het bos is, fiets door de omgeving of bezoek nabijgelegen steden als Antwerpen en Breda.

131 reviews over Camping 't Zand

• 2019
    2Nina28-10-2019

Slecht

hele slecht camping asociaale omgang met gehandicapten en mindervalide die zijn er zeker niet welkom ook het beleid zelf op de camping is asociaal op een jaarplaats staan zwembaden met een afmeting van 5bij4 meter met pomp in het regelement mag de afmeting niet zo grooot zijn het water werd na 2 weken gewoon even ververst denkend aan het milieu ze staan pal voor je tent heel veel politie dat over de camping reed en veel lawaai van jeugd tot laat in de avond ook werden er de hele zomer vakantie feestjes gegeven met veel geschreeuw en harde muziek een jaarplaats is al zeker geen aanrader het is een grote kliek op zoon veld en hun bepalen wat jij wel en niet mag de eigenaar gaat hier rustig in mee ook is er niets te doen op de camping het is er erg saai het internet is zeer zeer slecht als je naar de eigenaar verhaal gaat halen beloven ze veel maar komen niets na heeft 50 euro gekost en heb geen dag normaal hier gebruik van kunnen maken

• 1Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2019

• 8Wenting A & P09-09-2019

Goede camping / recreatie park

Hartstikke leuke rustige camping met open structuur, met veel wandel en fiets mogelijkheden ook voor de hond Tv aansluiting jammer genoeg, is zeer beperkt 10 zenders en alleenyy digitaal Het internet € 30 op veld X waar wij sinds 2017 staan is matig hopelijk word dat verbeterd bv twee divices.

Gereisd met partner in september 2019

• 9Femke03-07-2019

Prachtige camping

Het verblijf begon al goed met een vriendelijk ontvangst bij de receptie. We mochten zelf een plekje uitkiezen. We verbleven 1 nachtje en vroegen of we tegen betaling de volgende dag ook nog mochten blijven staan ( normaal uitchecken voor 12.00 uur) dit was geen probleem we mochten kosteloos langer blijven staan. Mooie plaatsen, midden in het bos met een prachtig schone zwemvijver. Sanitair erg schoon en netjes. Erg leuke speeltuin voor de kinderen met een terras erbij, met zeer vriendelijk personeel. De nacht viel erg tegen, om 02.00 uur ons hele gezin wakker geworden door luidruchtige jongeren die pal achter onze tent met een voetbaltafel bezig waren. Vriendelijk verzocht of ze wilden vertrekken. Echter bleven ze hangen bij het terras. We hebben tot 04.00 uur last gehad van deze jongeren. Dit vonden wij heel erg jammer!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 8K02-07-2019

Mooie bosrijke camping met fantastisch strandje

Wij verbleven in een mooie boslodge. Het zag er van binnen netjes uit. Alles er op en er aan. Buiten miste ik kussens in de tuinbank. Op het plaatje staan loungeset s die staan er niet. Daardoor was lang buiten zitten niet fijn met mijn rugklachten op een houten bank. Verder de plas met strand was geweldig zeker met dit hete weer. mooie omgeving, vriendelijke medewerkers!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 8YS24-06-2019

Heerlijke camping bij prachtige waterplas

Heel fijn verblijf in uitgrbreide safaritent. Eigenlijk te groot voor ons twee, maar zo heerlijk met die verranda! Mooie plek, zowel zon als schaduw. Denk alleen dat het wel druk is als alle plekken bezet zijn. Op ons veld was het nu heerlijk rustig met slechts 3 van de ca 10 tenten bezet. En logisch, maar jammer dat het restaurantje voor diner alleen in de vakanties open is. Maar de snackbar voldeed voor nu ook ;) We komen nog eens terug, en dan mét onze kinderen!

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Marloes23-06-2019

Genoten!

Gastvrij ontvangen, mooie plek, water en speeltuin bij de hand en prima douches; wat wil een mens nog meer! Voor herhaling vatbaar.

• 10Eetgelegenheden

Recreatiepark 't Zand, Eigenaar, 24-06-2019

Fijn te horen dat jullie hebben genoten op onze camping. Graag zien we jullie nog eens terug bij Recreatiepark 't Zand

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 9Griet Vergauwen03-06-2019

Puur genieten met het hele gezin!

Fantastische plek om met jonge kinderen te kamperen. Gezien dit onze eerste kampeerervaring met kids (3&6 jr) was, kozen we voor een safaritent op het tentenveld. Heerlijke 5 dagen beleefd. Ondanks het feit dat de camping 'volzet' was (OLHH weekend), hebben we niets gemerkt van de drukte. Rustig publiek, 's avonds tijdig stil, genoten van het dennebos, de vele vogels, eekhoorntjes en uilen rond de tent. Sanitair super proper en nooit overbevolkt. Wandelen, zwemmen, fietsen kan direct van/aan de kampeerplek. Ons zoontje leerde hier zelfs fietsen. Ons dochtertje genoot 's avonds van het half uurtje kindertheater. Wij komen graag eens terug!

• 9Staat v/h sanitair

Recreatiepark 't Zand, Eigenaar, 04-06-2019

Hartelijk dank voor jullie mooie review. Fijn te horen dat jullie een fijne tijd bij Recreatiepark 't Zand hebben gehad. We zien jullie graag nog eens terug op onze camping.

• 9Vermeulen06-05-2019

We hebben zeker genoten op ‘t zand!

Voelde ons heel welkom, de boslodge zag er super netjes uit. Wij waren zeker tevreden over dit verblijf en zullen zeker terug komen.

• 8Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Recreatiepark 't Zand, Eigenaar, 07-05-2019

Fijn te lezen dat jullie hebben genoten bij Recreatiepark 't Zand. We hopen jullie graag nog eens te mogen verwelkomen op ons park.

Gereisd met partner in mei 2019

• 8J. Groenewegen06-05-2019

Top. Dit is een blijvertje

Prachtige camping midden in t bos. Ruime plekken. Het meertje met de diverse strandjes is perfect. Nu erg koud, benieuwd hoe het in de zomer is!!! Hemelvaart ook geboekt.

• 7Staat v/h sanitair

Recreatiepark 't Zand, Eigenaar, 07-05-2019

Fijn dat jullie het leuk hebben gehad bij Recreatiepark 't Zand. Graag tot ziens tijdens het Hemelvaartweekend.

• 10Carola Peters03-05-2019

Fijne dagen in het bos (ondanks regen)

1-3 mei, 2 nachten. Het was een erg koude nacht, waardoor een 2e nacht in de (eigen) tent echt niet te doen zou zijn. Bovendien was het erg regenachtig. De camping dacht zover mee dat we de 2e nacht tegen een kleine vergoeding in een 6pers. stacaravan mochten verblijven. Nieuw, schoon en met een heerlijk ruime veranda. Dat, samen met de leuke activiteiten voor de kinderen (paintball, boogschieten) en de gezellige taverne, maakt dat wij deze camping een 10 geven. Overigens was het 'algemene' campingsanitair ook erg schoon, bij de douches zelfs vloerverwarming! Camping ligt echt mooi, midden in een prachtig bos. Complimenten voor de eigenaren en de andere medewerkers.

• 10Eetgelegenheden

Recreatiepark 't Zand, Eigenaar, 06-05-2019

Fijn te horen dat jullie, ondanks het weer, het ontzettend naar jullie zin hebben gehad. Graag zien we jullie nog eens terug bij Recreatiepark 't Zand

8 tips over Camping 't Zand

• M.E.Lemmen, 27-06-2014

Als je er eenmaal zit, wil je er gewoon lekker blijven! Neem vooral veel strandhanddoeken en opblaasboten en -dieren mee :-)

• Michiel Magermans, 29-05-2012

Neem zeker de fietsen mee, deze bosachtige omgeving is zeer leuk om rond te fietsen. Ook met de mountainbike en racefiets.

• Familie Verheijen, 30-05-2012

De pizza's, die in de taverne vers worden klaargemaakt, zijn absoluut een aanrader! Wij konden er geen genoeg van krijgen.

3 vragen over Camping 't Zand

• reekers, 08-05-2018

boodschappen

is er een winkel op de camping? Zo niet, wat is het meest dichtbij?

• Emma Ardon, 06-05-2018

Water

Hou koud of warm is het water?

• Gemma, 22-09-2016

Annimatieprogramma

Wat wordt hier georganiseerd voor de kinderen?

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig