Camping 't Zand

8.2Fantastisch

Nederland, Noord-Brabant, Alphen (NB)

8.2Fantastisch

• 7.1Eetgelegenheden
  • 8.3Staat v/h sanitair

• Kinderopvang
Meer camping info

In de Brabantse bossen ligt Camping ’t Zand. Dankzij de aanwezigheid van een speelveld, recreatieplas en animatie een ideale bestemming voor gezinnen met kinderen. Je kopje koffie staat iedere ochtend klaar in de gezamenlijke tent op het terrein. Wandel direct het bos is, fiets door de omgeving of bezoek nabijgelegen steden als Antwerpen en Breda.

138 reviews over Camping 't Zand

• 8Paul27-09-2020

verblijf op de camping

Wij vinden het een heel fijne camping voor ons met alles er op en aan Een hele verbetering is het WIFI gebeuren niet echt snel met 8.64 mbps maar ok Alles is goed toiletten enz enz. Maar een ding valt mij tegen en dat is het betalen, alles moet met per pin betaald worden bij de buren ook kinderen moeten via de pin betalen voor ‘n ijsje en je hebt wel munt geld nodig voor je was / drogen / douchen want je kunt je kaartje alleen daarmee opladen🤬 erg jammer dat de camping zich deze absurde regeling inlaat om alleen te pinnen. Hang dan een wisselautomaat op waar je kunt wisselen voor muntgeld wat je toch nodig hebt

Gereisd met partner in september 2020

• 9H. Klein Rotterdam21-09-2020

Meevallende tegenvaller

Jammer dat men ons “toeristische kampeerders” niet waarschuwde dat wij midden tussen de seizoen plaatsen boekte. Betekende dat je a: geen contact kreeg met deze seizoen kampeerders en b: heel de week tegen lege dichte caravans aan zat te kijken. Uiteindelijk hebben we deze rust als zeer prettig ervaren. Voor de rest is het een geweldige camping met goeie en schone sanitaire voorzieningen, welke klokslag om 08:30 werden schoongemaakt. De omgeving is, zeker voor wandelaars zoals wij, in een woord fantastisch te noemen. De service en wijze van helpen aan de balie kunnen nog veel camping beheerders/eigenaren een voorbeeld aan nemen. Komen hier zeker nog een keer terug.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2020

• 9Judith Beerens10-08-2020

Erg fijn

We zijn 1week met de tent naar 't Zand geweest. Het was een hele fijne week. Wat ons op viel is dat de campinggangers allemaal erg vriendelijk waren. En het om 0.00 toch echt wel rustig is. Het sanitair wordt echt netjes schoongemaakt. We denken erover na om volgend jaar een seizoen te pakken met de caravan. We wonen 20min van de camping vandaan, maar we waren echt weg

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2020

• 9Esther10-08-2020

Heerlijke vakantie

Wat een heerlijke vakantie was het. De beide kinderen waren de hele dag aan het spelen en zwemmen. De grootste favorieten waren wel het koekjesbakken, paintballen en ijsjes eten. Volgend jaar willen ze 2 weken!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2020

• 9Familie Simons08-07-2020

Helemaal top

Fijne groene rustige camping en leuke gezellige plek van de 3 boslodges. Ideaal met kinderen

Gereisd met vrienden in juli 2020

• 8E van der Rest21-04-2020

Heerlijke camping met vriendelijk personeel

Al een paar keer gekampeerd op deze fijne camping. De plaatsen zijn ruim, de omgeving is mooi en er is een mooi meer waar je lekker kunt zitten en zwemmen. Het personeel is erg vriendelijk en gastvrij. Wij kunnen ons totaal niet vinden in de negatieve berichten die hier staan. Wij hopen dat we snel de kans te krijgen om weer te komen. Sterkte voor de medewerkers van de camping in deze corona -tijd

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in maart 2020

• 3jan05-04-2020

Vreselijke ervaring, saai, bouwputten , primitief.

Hier niet naar toe gaan. Vreselijk saai en ouderwets . Overal bouwplaatsen.

• 3Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 2019
    2Nina28-10-2019

Slecht

hele slecht camping asociaale omgang met gehandicapten en mindervalide die zijn er zeker niet welkom ook het beleid zelf op de camping is asociaal op een jaarplaats staan zwembaden met een afmeting van 5bij4 meter met pomp in het regelement mag de afmeting niet zo grooot zijn het water werd na 2 weken gewoon even ververst denkend aan het milieu ze staan pal voor je tent heel veel politie dat over de camping reed en veel lawaai van jeugd tot laat in de avond ook werden er de hele zomer vakantie feestjes gegeven met veel geschreeuw en harde muziek een jaarplaats is al zeker geen aanrader het is een grote kliek op zoon veld en hun bepalen wat jij wel en niet mag de eigenaar gaat hier rustig in mee ook is er niets te doen op de camping het is er erg saai het internet is zeer zeer slecht als je naar de eigenaar verhaal gaat halen beloven ze veel maar komen niets na heeft 50 euro gekost en heb geen dag normaal hier gebruik van kunnen maken

• 1Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2019

• 8Wenting A & P09-09-2019

Goede camping / recreatie park

Hartstikke leuke rustige camping met open structuur, met veel wandel en fiets mogelijkheden ook voor de hond Tv aansluiting jammer genoeg, is zeer beperkt 10 zenders en alleenyy digitaal Het internet € 30 op veld X waar wij sinds 2017 staan is matig hopelijk word dat verbeterd bv twee divices.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2019

• 9Femke03-07-2019

Prachtige camping

Het verblijf begon al goed met een vriendelijk ontvangst bij de receptie. We mochten zelf een plekje uitkiezen. We verbleven 1 nachtje en vroegen of we tegen betaling de volgende dag ook nog mochten blijven staan ( normaal uitchecken voor 12.00 uur) dit was geen probleem we mochten kosteloos langer blijven staan. Mooie plaatsen, midden in het bos met een prachtig schone zwemvijver. Sanitair erg schoon en netjes. Erg leuke speeltuin voor de kinderen met een terras erbij, met zeer vriendelijk personeel. De nacht viel erg tegen, om 02.00 uur ons hele gezin wakker geworden door luidruchtige jongeren die pal achter onze tent met een voetbaltafel bezig waren. Vriendelijk verzocht of ze wilden vertrekken. Echter bleven ze hangen bij het terras. We hebben tot 04.00 uur last gehad van deze jongeren. Dit vonden wij heel erg jammer!

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019