Camping 't Zand

Weer vandaag5°-4°
Camping 't Zand

Omschrijving
In de Brabantse bossen ligt Camping ’t Zand. Dankzij de aanwezigheid van een speelveld, recreatieplas en animatie een ideale bestemming voor gezinnen met kinderen. Je kopje koffie staat iedere ochtend klaar in de gezamenlijke tent op het terrein. Wandel direct het bos is, fiets door de omgeving of bezoek nabijgelegen steden als Antwerpen en Breda.
Laatste review

Voor ons nooit meer

MJM,
5-8-2018

Mooie camping met een leuk meer.

Kinder safaritent op veld B zijn sterk af te raden.

Plaatjes op de site komen niet geheel overeen met de werkelijkheid. Prima accomodatie maar misten een fijne stoel om in te zitten.

De loungebank zoals op de foto staat er niet. Alleen maar houten banken.

De tent staat pal naast een grote speeltuin waar vanaf etenstijd tot laat op de avond veel lawaai wordt gemaakt. Logisch dat er kleine kinderen in een speeltuin zijn maar onze vakantie is meerdere avonden verstoord door kinderen van 12- 16 jaar met veel vloeken, schreeuwen en radio 's.

Wanneer we de kinderen hier op aan spraken kregen we een gigantisch grote mond.

Wij hebben hebben het sanitair niet als schoon ervaren en de muziek staat er eg hard. Niet prettig als je een ochtend mens bent.

Er zijn veel honden op de camping. Veel vaste gasten die wel van een feestje houden en ook geregeld hoorden we brommers over het terrein rijden.

Kenmerken

114 reviews over Camping 't Zand in het Nederlands

Voor ons nooit meer

MJM,
5-8-2018

Mooie camping met een leuk meer.

Kinder safaritent op veld B zijn sterk af te raden.

De loungebank zoals op de foto staat er niet. Alleen maar houten banken.

Wanneer we de kinderen hier op aan spraken kregen we een gigantisch grote mond.

Wil je uitrusten? Ga hier niet heen

BL Travel,
3-8-2018

Na alle goede recensies een safari tent op deze camping geboekt. De camping ligt mooi en aan een meer. Wij ervoeren het als zeer druk; dit komt mede door de jongeren die hier verblijven en s 'nachts veel overlast veroorzaken: na elf uur geschreeuw, gegil en respectloos gedrag op de camping . Na 23u hoort er rust te heersen, maar niemand die dit controleert. Na diverse telefoontjes en klachten vertelde de eigenaar dat hij met 1500 gasten het lastig vindt de jongeren in bedwang te houden. Ook: veel vaste plekken; vele van deze bezoekers bouwen feestjes in het weekend. Wij verbleven met jonge kinderen en dan wil je bijtijds slapen. Ook overdag druk: veel geschreeuw en gehang bij het restaurant waar wifi is. Dagelijks ontvluchtten wij de camping, in de buurt is veel te doen.

Safari tent was minimaal ingericht. Geen lampjes bij de bedden, geen opstapje voor kinderen om handen te kunnen wassen en ook een afdruiprek ontbrak. Sanitair smerig.

Super vakantie!!

familie de Bont,
1-8-2018

Prachtige Camping met hele gastvrije mensen. Onze kinderen van 11 en 15 hebben zich ook heerlijk vermaakt met de leuke activiteiten. Het instellen van onze televisie lukte niet maar na 1 telefoontje naar de receptie kregen we meteen hulp. De broodjes werden iedere ochtend bezorgd, vonden we erg leuk! We hadden nog nooit in Nederland gekampeerd maar we komen hier nog vaker.

Top,lekker rustig😊

Kalsbeek van,
27-5-2018

😊Mooie omgeving,mooie plaatsen,vriendelijk personeel,leuk restaurant,mooie zwemvijver naast de camping,goedkoop!😐geen zwembad,geen kampwinkeltje

Het was een super vakantieweek! Ik had een eenoudervakantie geboekt in een huurtent. Op het veldje stond een gezamenlijke tent waarin iedere ochtend de koffie stond te pruttelen en waar de kids samen konden gaan zitten kleuren of spellen. En 's avonds ook voor de ouders! Wat een mooi strandje en recreatieplas. Ook het animatieteam was super! Leuke typetjes die de kinderen iedere avond kwamen halen voor het meeleeftheater, iedere ochtend samen knutselen en noem maar op. Heel mooi en hygiënisch sanitair, niet op aan te merken. Zeer vriendelijk personeel, geen enkel minpunt kunnen ontdekken!

Heerlijk pinksterweekend in een safaritent de luxe

Fam. De bruin,
8-6-2017

Gezellige mensen, schoon sanitair en een heerlijk meer. Voor de kinderen een feest. Ook voor de grotere van 15 en 16 jaar.

Zeker voor herhaling vatbaar.

Camping T Zand.

Nora,
2-6-2017

Heerlijke blokhut op rustige plek. Zwemmen in t meertje op loopafstand. Prima service!

super

Anuschka,
      7-1-2017

Prachtige Brabantse omgeving, heerlijk zwemwater, gezellig strand ook toegankelijk voor andere mooi weer genieters, veel speel gelegenheden voor kinderen, vriendelijk personeel, schoon sanitair.

1 klein min puntje sommige vast campinggasten houden er niet zo van als er kinderen voor of om hun parkeerplek spelen, ondanks dat het een speelveldje is met speelattributen.

Maar ach een kleinigheidje blijf je overal wel houden de kinderen hadden gelukkig genoeg andere plekken om zich te vermaken.

Voor mij en mijn kinderen voor herhaling vatbaar.

Puur genieten

Esthy
      12-9-2016

Dit jaar voor de 2e keer op rij naar 't Zand geweest. Echt een heerlijke camping, super aardige mensen, geweldige animatie en het zwemmeer is echt prachtig en zo fijn voor de kinderen om lekker te spelen en pootje te baden.

De taverne op de camping is prima, leuk opgezet en het personeel is altijd vriendelijk en in voor een praatje. De snackbar is ook goed en de softijsjes zijn echt mega groot ten opzichte voor wat je ervoor betaald. Dus dat was elke avond feest!

Dat de vakantie voorbij was vroegen de kinderen al of we volgend jaar weer gaan

Voor herhaling vatbaar!

Romy Brandes
      6-9-2016

Ik verbleef samen met onze dochter van 10 jaar in een safaritent op het tenten veld. Wij hebben een heerlijke week gehad, het weer werkte mee en de nieuwe safaritent was geweldig! Enthousiaste eigenaren en vriendelijk personeel. Sanitair en camping erg schoon. Fijn strandje met meer aan de camping. 1-ouderveld beschikte over een gezamenlijke grote tent in het midden vh veld waar elke dag koffie werd gezet door de gastheer; super! Tijd voor een praatje; kortom, wij voelden ons erg welkom.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping 't Zand in Alphen (NB), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping 't Zand zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.