Camping 't Zand

Camping 't Zand
7,5

Omschrijving
In de Brabantse bossen ligt Camping ’t Zand. Dankzij de aanwezigheid van een speelveld, recreatieplas en animatie een ideale bestemming voor gezinnen met kinderen. Je kopje koffie staat iedere ochtend klaar in de gezamenlijke tent op het terrein. Wandel direct het bos is, fiets door de omgeving of bezoek nabijgelegen steden als Antwerpen en Breda.

116 reviews over Camping 't Zand in het Nederlands

Super vakantie!!

fam. Bosman,
12-2-2019

Geweldige vakantie gehad. Zag toevallig de een review staan van iemand die niet tevreden was over de safaritent bij de speeltuin. Hier hebben wij ook gezeten met onze kinderen! Ze vonden het geweldig en willen dit jaar weer. Snap dus helemaal niets van de eerdere review van deze tent. Je weet dat je naast een speeltuin staat voordat je boekt, staat immers duidelijk op de plattegrond.

Ook animatie voor de kinderen was geweldig, van koekjesbakken tot paintballen, en allemaal gratis. Top camping met top personeel!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Deze camping is een heerlijke plek om met vakantie te gaan. In de mooie bossen kun je leuke wandeltochten maken en het meer was heerlijk om in te zwemmen tijdens de erg warme zomer. Het recreatieteam organiseert leuke activiteiten en vooral de typetjes vonden onze kinderen erg leuk. Vaak geen zin gehad om zelf te koken tijdens de warmte, maar in het restaurant kun je goed eten voor een leuke prijs. Onze kinderen willen dit jaar weer terug naar de camping.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Voor ons nooit meer

MJM,
5-8-2018

Mooie camping met een leuk meer.

Kinder safaritent op veld B zijn sterk af te raden.

Plaatjes op de site komen niet geheel overeen met de werkelijkheid. Prima accomodatie maar misten een fijne stoel om in te zitten.

De loungebank zoals op de foto staat er niet. Alleen maar houten banken.

De tent staat pal naast een grote speeltuin waar vanaf etenstijd tot laat op de avond veel lawaai wordt gemaakt. Logisch dat er kleine kinderen in een speeltuin zijn maar onze vakantie is meerdere avonden verstoord door kinderen van 12- 16 jaar met veel vloeken, schreeuwen en radio 's.

Wanneer we de kinderen hier op aan spraken kregen we een gigantisch grote mond.

Wij hebben hebben het sanitair niet als schoon ervaren en de muziek staat er eg hard. Niet prettig als je een ochtend mens bent.

Er zijn veel honden op de camping. Veel vaste gasten die wel van een feestje houden en ook geregeld hoorden we brommers over het terrein rijden.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Wil je uitrusten? Ga hier niet heen

BL Travel,
3-8-2018

Na alle goede recensies een safari tent op deze camping geboekt. De camping ligt mooi en aan een meer. Wij ervoeren het als zeer druk; dit komt mede door de jongeren die hier verblijven en s 'nachts veel overlast veroorzaken: na elf uur geschreeuw, gegil en respectloos gedrag op de camping . Na 23u hoort er rust te heersen, maar niemand die dit controleert. Na diverse telefoontjes en klachten vertelde de eigenaar dat hij met 1500 gasten het lastig vindt de jongeren in bedwang te houden. Ook: veel vaste plekken; vele van deze bezoekers bouwen feestjes in het weekend. Wij verbleven met jonge kinderen en dan wil je bijtijds slapen. Ook overdag druk: veel geschreeuw en gehang bij het restaurant waar wifi is. Dagelijks ontvluchtten wij de camping, in de buurt is veel te doen.

Safari tent was minimaal ingericht. Geen lampjes bij de bedden, geen opstapje voor kinderen om handen te kunnen wassen en ook een afdruiprek ontbrak. Sanitair smerig.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Super vakantie!!

familie de Bont,
1-8-2018

Prachtige Camping met hele gastvrije mensen. Onze kinderen van 11 en 15 hebben zich ook heerlijk vermaakt met de leuke activiteiten. Het instellen van onze televisie lukte niet maar na 1 telefoontje naar de receptie kregen we meteen hulp. De broodjes werden iedere ochtend bezorgd, vonden we erg leuk! We hadden nog nooit in Nederland gekampeerd maar we komen hier nog vaker.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Top,lekker rustig😊

Kalsbeek van,
27-5-2018

😊Mooie omgeving,mooie plaatsen,vriendelijk personeel,leuk restaurant,mooie zwemvijver naast de camping,goedkoop!😐geen zwembad,geen kampwinkeltje

Gereisd met partner in april 2018

Het was een super vakantieweek! Ik had een eenoudervakantie geboekt in een huurtent. Op het veldje stond een gezamenlijke tent waarin iedere ochtend de koffie stond te pruttelen en waar de kids samen konden gaan zitten kleuren of spellen. En 's avonds ook voor de ouders! Wat een mooi strandje en recreatieplas. Ook het animatieteam was super! Leuke typetjes die de kinderen iedere avond kwamen halen voor het meeleeftheater, iedere ochtend samen knutselen en noem maar op. Heel mooi en hygiënisch sanitair, niet op aan te merken. Zeer vriendelijk personeel, geen enkel minpunt kunnen ontdekken!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Heerlijk pinksterweekend in een safaritent de luxe

Fam. De bruin,
8-6-2017

Gezellige mensen, schoon sanitair en een heerlijk meer. Voor de kinderen een feest. Ook voor de grotere van 15 en 16 jaar.

Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

Camping T Zand.

Nora,
2-6-2017

Heerlijke blokhut op rustige plek. Zwemmen in t meertje op loopafstand. Prima service!

Gereisd met vrienden in mei 2017

super

Anuschka
      7-1-2017

Prachtige Brabantse omgeving, heerlijk zwemwater, gezellig strand ook toegankelijk voor andere mooi weer genieters, veel speel gelegenheden voor kinderen, vriendelijk personeel, schoon sanitair.

1 klein min puntje sommige vast campinggasten houden er niet zo van als er kinderen voor of om hun parkeerplek spelen, ondanks dat het een speelveldje is met speelattributen.

Maar ach een kleinigheidje blijf je overal wel houden de kinderen hadden gelukkig genoeg andere plekken om zich te vermaken.

Voor mij en mijn kinderen voor herhaling vatbaar.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200
      • SchaduwplaatsenAanwezig
      • MobilehomesAanwezig
      • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping 't Zand in Alphen (NB), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping 't Zand zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.