Tijdelijk €25 aanbetaling

• 7.4Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

In de Brabantse bossen ligt Camping ’t Zand. Dankzij de aanwezigheid van een speelveld, recreatieplas en animatie een ideale bestemming voor gezinnen met kinderen. Je kopje koffie staat iedere ochtend klaar in de gezamenlijke tent op het terrein. Wandel direct het bos is, fiets door de omgeving of bezoek nabijgelegen steden als Antwerpen en Breda.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

158 Reviews over 't Zand

• 10B.Verschoven17-09-2022

Topvakantie volgend jaar weer!

Wat hebben wij een heerlijke vakantie gehad op dit geweldige park. Het huisje was top en erg schoon! In de taverne konden we s'ochtends heerlijke broodjes halen en of we nu gingen lunchen of dineren het was top voor een prima prijs. Geen uitgebreide kaart maar prijs kwaliteit was goed. Erg vriendelijke bediening! Prachtige omgeving we hebben mooie fietstochten gemaakt. Dus alles bij elkaar een echte topvakantie in het mooie gezellige Brabant.

• 10Eetgelegenheden
  • 10R. De winter17-09-2022

Een top vakantie

Mijn kinderen hebben een top tijd gehad alles was netjes schoon in de boslodge waar wij inzaten ik kwam binnen en er waren 2 mensen goed bezig met de schoonmaak dus we besloten even op het terras te gaan zitten en toen ze klaar waren was alles netjes schoon de twee schoonmakers waren erg vriendelijk ook!

• 9Rob.K02-09-2022

Topverblijf!

Wij hebben op het nieuwe Dennenweijde gestaan. Erg grote plaatsten waardoor voortent,luifel en zijtent er ruim konden staan. Uitzicht verbluffend richting natuurlijk zwembad. Horeca en restaurant kwalitatief eenvoudig maar goed. prijs/kwaliteit zéker in overeenstemming. Privé sanitair keurig netjes en ideaal. Wij komen zeker terug!

• 5Fam w08-08-2022

Nooit meer

Wij stonden op dennewijde met prive sanitair Wij camperen nu 15 jaar met prive sannitair Nooit zoiets meegemaakt geen welkomst pakket geen wc borstel klijn prive sannitair Wel ruimte plek

• 6Eetgelegenheden
  • 9Jeroen M08-08-2022

Super, helemaal top

Super park! Netjes, fijne mensen en heerlijk voor de kids

• 5Rene31-07-2022

Niets te doen voor de oudere jeugd

De camping heeft prima veldjes en het sanitair is goed. Je moet wel betalen voor warm water douchen en afwassen dmv een pasje. Verder zijn er veel oudere mensen, ook in het hoogseizoen, zonder kinderen. Verder vooral jonge gezinnen. Voor de jeugd van 16-17 jaar is weinig te doen. Verder zijn er heel veel vast plekken op het park en die mensen kennen elkaar al jaren, hetgeen het er ook niet leuker op maakt voor iemand die er een week gaat kamperen. Ook geen winkeltje en de het dorp ligt net te ver om te lopen iedere ochtend, dus als je geen fiets hebt dan moet je de auto in. We hebben een prima week gehad omdat we het zelf naar ons zin hebben gemaakt, alleen had ik het voor mijn kinderen leuk gevonden als er wat meer jeugd van hun leeftijd was. Dit wordt elders wel gesuggereerd in een review en dat was voor mijn dochter om deze camping uit te kiezen. Dus zij was wel een beetje teleurgesteld.

• 4Eetgelegenheden
  • 10Mark Huijben24-08-2021

Volgend jaar komen wij terug

Twee weken op recreatiepark ‘t zand verbleven, onze vakantie was super! Het park heeft een leuk animatieteam met vooral activiteiten voor kinderen onder de 12 maar ook voor wat oudere jeugd zijn er activiteiten zoals avondspellen. De horeca is redelijk simpel maar je kan er erg lekker eten voor een hele nette prijs! Het personeel van het park is uitermate vriendelijk en zorgen voor een onvergetelijke vakantie! Wij komen zeker terug!

• 8Familie24-08-2021

Teleustelling

Veel jongeren die tot laat in de avond/ nacht herrie maken in de speeltuin. Hier meerdere keren iets van gezegd. Ook op het terras bij het restaurant gingen er hele groepen met jongeren die dan niks bestellen maar wel tafeltjes bezet houden. We hadden een luxe safaritent, zonder sanitair, of warm water. Voor warm water moet je betalen en naar het sanitairgebouw. Kortom een teleurstelling.

• 10Rene Simons17-08-2021

Tis daar Fantastisch!!

Geweldig park! Voor het eerst met onze nieuwe caravan naar deze camping. Vorig jaar ook hier geweest maar toen hadden we een chalet gehuurd. Als het aan de kinderen ligt gaan we volgend jaar weer! Mooi park midden in het groen. Weer was iets minder maar we hebben ons goed vermaakt. Kinderen vonden de animatie geweldig!

• 10A. de Jong17-08-2021

een top vakantie

ben met 2 kinderen van 9 en 11 naar deze camping gekomen, mijn kinderen wilde na 1 week al niet meer weg. ook is het tecreatie team / horeca team erg leuk zo veel leuke activiteiten zijn er voor de kinderen, nog nooit zo goed meegemaakt! wat ook erg fijn is dat je broodjes kan laten bezorgen en ze zijn nog eens lekker vers is ook.

• 8Staat v/h sanitair

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar