Géén boekingskosten

Meer camping info

72 Reviews over Minicamping de Venneweide

• 10Familie Van Zuiden04-05-2022

Mooie gezellige camping

We zouden hier een lang weekend verblijven, maar we hebben na enkele dagen al bijgeboekt zodat we ruim een week konden blijven. Dat zegt eigenlijk al genoeg. Zelfs met 2 kinderen van 13 en 15 jaar hebben we ons goed vermaakt. De camping is erg mooi en netjes en dat geldt ook voor het sanitair. De eigenaresse loopt vaak rond voor een praatje. De omgeving is mooi om bijvoorbeeld te fietsen, maar als je op de camping wilt blijven is dat dankzij de perfecte wifi (zelfs voor pubers) ook geen probleem. Kortom: een aanrader voor jong en oud!

• 1Eetgelegenheden
  • 10Fam Kempe30-09-2021

Op deze camping blijft er niks te wensen over.

Vanwege Corona hebben we dit jaar gekozen voor een seizoensplaats op deze camping. Geen seconde spijt gehad. De camping ligt in een mooi gebied dicht bij de Belgse grens met volop mogelijkheden voor wandelen, fietsen en toeristische uitstapjes. Heel het terrein ziet er uit als een plaatje. Altijd goed onderhouden. Het nieuwe sanitairgebouw heeft mooi sanitair, papieren handdoeken, gratis douches met voldoende water en goed te regelen temperatuur en een ruime afwasruimte met echt heet water. Verder is er een grote schuur als fietsenstalling met voldoende mogelijkheden om elektrische fietsen op te laden. En dan die kleine dingen die deze camping zo uniek maken: een mini bibliotheek, spelletjes te leen, elke dag verse eitjes, voor elke plaats een eigen map met toeristische informatie en een ontzettend attente eigenaar die zelfs tijdens feestdagen zorgt voor een kleine traktatie voor de gasten. Echt uniek !!

• 9Maurice24-08-2021

Hele fijne camping voor keurige prijs

Wij verbleven 14 dagen op de camping. Sanitair heel goed, veldjes keurig netjes, eigenaren zeer vriendelijk. Voor ons een prima verblijf. Omgeving biedt genoeg te doen en te zien direct vanaf de camping. Wat kan beter? Een nieuwe wasmachine en droger zou comfort toevoegen. En persoonlijk hoeft de lokale radio piraat niet de hele dag door het sanitair te klinken. Maar dat kan ook smaak zijn 😉

• 9D. Dooms12-08-2021

Prachtige plaats voor een redelijke prijs.

Uitmuntende boerencamping met nieuw sanitair dat aan alle verwachtingen voldoet. De camping ligt mooi in het landschap dat aan de zijkant wordt omzoomd met bos. De grasmat is prachtig onderhouden. Water tappunt is vlakbij, een wasmachine staat ter beschikking tegen betaling. Douchen kun je naar eigen behoefte en daarvoor moet je niet extra betalen. Enige minpunt is het gemaaide gras dat niet wordt opgeruimd. Kortom een echte aanrader.

• 9Corine10-08-2021

Mooi gelegen en aangelegde camping

Camping is mooi aangelegd met fijne douches. Vriendelijke eigenaren. Je hebt mooie fietsroutes vanaf de camping. Dicht bij baarle Nassau. Wij komen zeker terug.

• 9Corine10-08-2021

Mooi gelegen en aangelegd terrein

Camping is super mooi aangelegd met heerlijke douches. In de directe omgeving zijn tal van fietsroutes. Vriendelijke eigenaren. Wij komen zeker terug.

• 10Fam. Smit10-08-2021

Fantastische camping

Wat een heerlijke camping.Prachtig terrein, dat keurig wordt onderhouden.Keurig, schoon en ruim toiletgebouw.Mooie schuur om fietsen in te stallen.Vriendelijke eigenaren die je welkom heten en zelfs op de plek zelf komen om je ook af te melden.Zeer behulpzaam.Kortom van harte aan te bevelen om hier te kamperen in een mooie omgeving.

• 10FlovandeBoRo09-08-2021

Top camping

Een hele fijne schone camping met ruime plaatsen, alles goed onderhouden.Een prachtige grasmat en tegels waarachter je caravan of camper kan zetten.Goed ontvangst, alles goed digitaal geregeld. En een keurige en handige info map kregen we bij aankomst te leen.Menig camping eigenaar zou een voorbeeld kunnen nemen aan deze camping.Ga zo door.

• 9Gerard en Trudi07-06-2021

Super verblijf op deze camping.

Heel fijne camping met ruime afgebakende plaatsen op een ruim veld. Sanitair geweldig schoon en functioneel. Prima fiets en wandel omgeving.

• 10Denise10-05-2021

Super mooie en heel goed verzorgde camping.

Het is een hele mooie, goed verzorgde camping. We werden heel vriendelijk ontvangen en kregen veel informatie over wat er te doen is in de omgeving. Het was ook erg fijn dat de fietsen in een speciale schuur konden staan.

Camping Minicamping de Venneweide info

Entertainment

• JacuzziBeschikbaar (1)
  • SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenNiet beschikbaar