Camping Minicamping de Kwaalburg

Camping Minicamping de Kwaalburg

8.8Fantastisch

Nederland, Noord-Brabant, Alphen (NB)

8.8Fantastisch

• 8.9Staat v/h sanitair

Meer camping info

26 reviews over Camping Minicamping de Kwaalburg

• 2017
    9Fam. Kramer01-07-2017

Prachtig verzorgde minicamping met ruime plaatsen

Prima sanitair en gastvrije en behulpzame beheerders.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in oktober 2016

• Oude reviews

10Simon10-09-2016

Het blijft een mooie camping

Kom er nu voor de vierde keer en de omgeving, met veel bossen, blijven je verrassen, mooie fiets en wandel routes vanaf de camping. Dicht bij Alphen en Baarle Nassau waar je vooral in de laatst genoemde plaats lekker kunt eten en shoppen. De camping eigenaren Karin en Ron zijn zoals gewoonlijk weer gastvrij en vriendelijk.

Gereisd met partner in september 2016

• 10Geweldige camping.29-08-2016

Een gezellige camping.

Deze camping bied de Brabantse gastvrijheid. Het sanitair is prima en erg schoon en het kampeer terrein met heel ruime plaatsen voorzien van eigen afvoer en waterkraan, dat scheelt veel gesleep. Speelgelegenheid voor de jongere kinderen is aanwezig. Eigenaren Karin en Ronny zijn erg gastvrij en hebben nog tijd voor een praatje. Zeker een aanrader, de camping staat bij onze favorieten. Gerard en Miriam Bakker.

Gereisd met partner in augustus 2016

• 10Joost12-08-2016

Perfecte camping! Bijzonder vriendelijk!

Het was mijn tweede bezoek aan deze minicamping. Heel mooi en schoon sanitair!! Geen gedoe met douchemunten enzo. Ook de plaatsen zijn bijzonder ruim en worden goed onderhouden. Mooie grasmat. Perfecte drainage. Betegeld onder de voortent. Leuke speeltoestellen voor de kinderen en zelfs driewielers en skelters die zo gebruikt mogen worden. En een door de eigenaar zelf gebouwde pipo-wagen voor de kinderen om in te spelen. Een absolute HIT! In de loods is stalling voor de fietsen (met oplaadpunten) en een flinke hoeveelheid extra stoelen voor de bezoekers. Kortom: er is hier aan alles gedacht!! Eenmaal hier een keer gestaan, dan wil je beslist vaker hier verblijven. Karin en Ronny ga vooral zo door met jullie heerlijke camping. Ik wens jullie heel veel succes voor de toekomst. Groetjes, Joost

Alleen gereisd in augustus 2016

• 9Fietsers03-08-2016

Gastvrije en schone camping!

De eigenaren maken deze camping: ze zijn zeer gastvrij en behulpzaam! We hebben hier twee dagen gestaan. Sanitair ziet er zeer goed verzorgd uit en is superschoon. Verder prima wifi en schappelijke prijzen. En verder de charme van een kleine camping: we kregen eitjes van de kippen en een courgette uit de moestuin.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 9Fam.Eric & Lena Dekeyzer ( België )30-05-2016

Daar kom graag terug .

We vertoefden vijf dagen op de camping . Ideaal gelegen om te fietsen in de regio Breda - Tilburg - Turnhout op het knooppuntennetwerk en gelegen net aan knooppunt 63 . Ieder jaar doen wij een vijftal SVR campings aan in Nederland . De teller moet zo ongeveer op vijftig staan . De ervaring laat mij toe om te zeggen dat deze camping tot op heden aan de top staat en dat zegt heel wat . Vriendelijke ontvangst van de uitbaters , behulpzaam en alles uitermate verzorgd . Deze mensen zijn gewoon heel goed bezig . Dank u wel & doe zo verder !

Gereisd met partner in mei 2016

• 10Re08-05-2016

Geweldig

We hebben heerlijke dagen gehad. Mooie goed verzorgde camping. Dichtbij bos. En zeer vriendelijke eigenaars

Gereisd met partner in april 2016

• 10piet en sjanie21-07-2015

Gezellige boerencamping

We staan voor het 3e jaar op de kwaalburg een hele gezellige en klantvriendelijk camping. Karin en Ron hebben altijd een vriendelijk praatje op iedere vraag kunnen ze beantwoorden. Opa loopt ook over de camping en maakt overal een dagelijks praatje. Het sanitair wordt 2x per dag super schoon gemaakt. En is keurig netjes opgeruimd. Het gras is mooi kort. Een echte aanrader voor iedereen jong en oud kan zich er vermaken. een echte boerencamping. Volgend jaar komen we zeker weer terug.

Gereisd met partner in juli 2015

• 9Grinwis14-07-2015

Moderne gezellig veld

Vriendelijke beheerders, mooi terrein met gezellige indeling, netjes opgeruimde schonen camping. Toiletten zijn schoon en modern maar het is wel minimaal het aantal toiletten.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2015

• 10Rijnders12-07-2015

Echt een super camping

wij zijn 14 dagen op deze geweldige SVR camping geweest. Karin en Ron, doen er alles aan, om de gasten het naar de zin te maken. Zelfs met het warme weer, werd er op een ijsje getraceerd, leuk gebaar. En alles ziet er spic en span uit. Dus echt een aanrader

Gereisd met partner in juni 2015

0 tips over Camping Minicamping de Kwaalburg

2 vragen over Camping Minicamping de Kwaalburg

• Diny Leenders , 07-07-2018

Is er Wifi voor de tablet

• Annelies Hermans-Broeders , 12-03-2018

Camperen Pasen

Moet je voor Pasen perce reserveren ?

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
    • SchaduwplaatsenAanwezig