Camping Minicamping de Kwaalburg

Camping Minicamping de Kwaalburg

8.8Fantastisch

Nederland, Noord-Brabant, Alphen (NB)

8.8Fantastisch

• 8.9Staat v/h sanitair

Camping Info

Meer campinginfo

26 reviews over Camping Minicamping de Kwaalburg

• 9Anneke en Nico26-09-2019

Aanrader

Fantastische camping met zeer mooi sanitair Grote plaatsen Zeer vriendelijke gastvrouw.

• 9Yolanda en René25-08-2019

Ge-wel-dig!

Een pareltje van een camping! Zeer warm onthaal, heel mooi sanitair, superschoon, mooi grasveld, centraal speeltuintje, grote plekken met ruim uitzicht. Gevonden op de site van SVR. 2 nachtjes gebleven, maar het beviel ons zo goed dat we op de terugweg nog 2 nachtjes zijn geweest. 👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻 soort van "thuis komen" 😀

• 9Piet Franken14-08-2019

Mooie bescbutte, verzorgde, rustige camping en ruim en schoon sanitair. Ruime staplaatsen. Zeker om deze camping nogmaals met een bezoek te vereren

• 9Aart & Greet07-07-2019

Heel goede plaats om te verblijven

Weer drie maanden (aprilt/m juni) op de Kwaalburg gestaan, genoten van rust, omgeving en mede kampeerders. Veel wandel en fietsmogelijkheden. Net als altijd waren de eigenaren Karin en Ron gastvrij , behulpzaam, benaderbaar en altijd in voor een praatje. Heerlijke tijd gehad.

• 8Staat v/h sanitair

• 2018
    9A.van Willigen01-11-2018

Camping zeer de moeite waard.

Een goed verzorgde camping. Mooi schoon sanitair. Wel wat onderbemeten t.o.v. hoeveelheid plekken. Afwasplaats binnen Na het douchen blijft de ruimte behoorlijk vol stoom staan. De kippen boerderij van de buurman ruik je en de automatische voeder installatie is vooral 's nachts hinderlijk op de plek waar wij stonden. ( met de achterkant naar de kippen op zo' n 5 meter van het hek.) Petange baan, speeltoestel, trampoline en een speelwagen. Extra voor de kinderen waren skelters en fietsjes in de schuur. Overdekte fietsenstalling. Zeer gastvrij en vriendelijk beheerdersechtpaar. Dichtbij de Belgische grens. Mooie bosrijke fietsomgeving. Winkels vlakbij in Alphen. Breda en Tilburg zijn zeker de moeite van het bezoeken waard.

• 10Aad en Marga van Dijk25-08-2018

Het is in een woord top!!!!

Een geweldige camping met een hartverwarmende gastvrouw en gastheer, de plaatsen zijn groot en goed onderhouden. Afgelopen woensdag hebben we genoten van een heerlijke BBQ midden op het veld. Wij blijven hier zeker terugkomen.

• 6Leny en Peter Schellekens09-06-2018

Nooit meer

Als pluspunt een compliment voor het sanitair. Dat was prima. Maar we konden vanwege de drukte niet op het grote veld staan dus 1 plaatsje in de boomgaard. Wat ons heel erg het gevoel gaf er niet bij te horen. Geen zonlicht door de bomen en het wemelde van de muggen en ander vliegend ongedierte. En er was nog wel plaats op het grote veld maar de eigenaresse gaf al aan daar liever geen campers te hebben. Want die rijden volgens haar het hele veld kapot. Geef dit aan bij reserveren of maak je camperplaats zoals het hoort te zijn. Een zeer teleurstellende ervaring. We voelden ons zo ongewenst dat we na 1 overnachting naar huis zijn gegaan. Zonde van de tijd en de diesel!!

• 7Staat v/h sanitair

• 2017
    10Nel en Jan Rijnders13-08-2017

Een Fantastische Camping

Carin en Ron, doen er alles aan, om het de gasten naar de zin te maken. Goed sanitair, mooie plaatsen. Mooi fiets gebied. Wat wil je nog meer. Een echte aanrader

• 10Familie Klein12-08-2017

Super camping

5 heerlijke dagen hier gehad. Werden enorm gastvrij ontvangen. Mooie ruime plaats. Top sanitair. Mooie wandel en fietsroutes in de omgeving. De eigenaren staan je met raad en daad bij en vertellen wat er allemaal te doen is in de omgeving. Komen hier zeker nog eens terug!!!!

• 9Cor en Carla31-07-2017

Echt fantastisch en gezellig. Leuk veldje

De "bazin" en haar man zijn erg aardig en behulpzaam. Heel gezellig met de andere vakantiegangers jeu de boules gespeeld. We hadden prachtig weer dus dan alles mooier en fijner. Mooi toilet gebouw en afwas gelegenheid. Wij vonden het ook een heel goedkope prijs voor zo'n mooie en schone mini camping. Wij hebben genoten en raden hem aan voor andere......wij waren voor het eerst op een mini camping, maar het is goed bevallen. Ga zo door Karin en Ronnie. Cor en Carla Joppe uit Sommelsdijk

0 tips over Camping Minicamping de Kwaalburg

2 vragen over Camping Minicamping de Kwaalburg

• Diny Leenders , 07-07-2018

Is er Wifi voor de tablet

• Annelies Hermans-Broeders , 12-03-2018

Camperen Pasen

Moet je voor Pasen perce reserveren ?

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
    • SchaduwplaatsenAanwezig