Weer vandaag3°-4°

4 reviews over Camping Minicamping de Klaverweide in het Nederlands

Mooi gelegen SVR camping. Prima

Kees en Trudy, 28-9-2014

Mooi gelegen SVR camping in het buitengebied van Alphen. Centraal gelegen om mooie plaatsen te bezoeken. Ruime schone caravanplaatsen. Schoon toiletgedeelte. Aardige eigenaren. WiFi aanwezig. Zeer redelijke prijzen.

Een mooie rustige groene plattelandscamping

Hennie & Hanny Eerhart, 14-7-2014

Net terug van een héél lang weekend kamperen bij John en Julia, de jonge eigenaren van deze camping. Julia doet haar uiterste best om het iedereen naar de zin te maken. Een hartelijke ontvangst, rondleiding en uitleg, gratis wifi, een prachtig groen grasveld en niet te vergeten goed en schoon sanitair en heerlijke douches. John draagt er zorg voor dat de camping er piekfijn bijligt. De auto's staan op een geasfalteerd parkeerterrein, dus geen "blik" voor je neus. Kortom een plek om naar terug te gaan. Julia, bedankt en tot de volgende keer.

Rust en erg gastvrij ontvangst

Prokleia1980, 2-8-2013

Een erg fijne kleine camping voor wie van rust houdt en schoon sanitair belangrijk vindt. De eigenaren weten het juiste evenwicht te vinden tussen een hartelijk ontvangst en het vervolgens ook weer 'loslaten' van hun kampeergasten. We mochten kiezen waar we wilden staan, altijd prettig. Uitiendelijk gaan staan op een plekje waarbij wij konden ontbijten met uitzicht op het veld (met nog steeds ondefinieerbare groente) Er is genoeg te doen in de omgeving (Emmen/Assen), waarbij ook uitgebreide instructies van eigenaar Willem mogelijk zijn. Aan alles lijkt gedacht. Leuk, voor herhaling vatbaar!

Leuke camping

Jeroen, 18-1-2013

prima voorzieningen, aardig personeel. Bij vragen werden we meteen geholpen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping de Klaverweide in Alphen (NB), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping de Klaverweide zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Minicamping de Klaverweide scoort een 8 uit 10 op basis van 4 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: