Camping Landgoed De Hoevens

Camping Landgoed De Hoevens
7,3

18 reviews over Camping Landgoed De Hoevens in het Nederlands

Met jonge kinderen

Een echte natuur camping.

De visser
10-7-2018

Camping is ruim opgezet aan een groot veld, plaatsen zijn voldoende, auto staat op parking. Veel speel gelegenheid voor kinderen, klim en klauter, zwemmen in plas

Beheerder is vriendelijk en behulpzaam. Veel mogelijkheden voor wandelen en fietsen. Wij hebben er een prima weekend gehad. Min puntje douches zijn klein, er zou iets meer schoongemaakt mogen worden en hierdoor de prijs iets aan de hoge kant.

Veel ruimte, mooie natuur, leuk meertje

Mv. Bukkens
17-2-2018

Eenvoudige, relaxte, heerlijke camping met hele ruime plaatsen. Omdat de meeste plaatsen aan de rand rond een heel groot veld zijn, heb je alle ruimte. s'Avonds wordt er een kampvuur gemaakt met marshmellows, de kinderen vonden dat fantastisch. Een zandbak en een paar speeltoestellen, meer hadden de kinderen niet nodig om vriendjes te maken.

Gezamenlijke (kleine) binnenruimte met spelletjes, boeken en info aanwezig.

Heerlijk zwemmeertje op loopafstand ook geschikt voor de kleintjes.

Schone toiletgebouwen. De trekkershutten hebben een heel mooi uitzicht over de weiden en de koeien met een mooie zonsondergang. Er zijn ook kampeerplaatsen met uitzicht op de weide.

Mooie omgeving.

Mooie camping

Loel
7-5-2017

Sanitair te sober voor de prijs

Mooie plek met een vreemd beleid van de eigenaars:

Een natuurcamping waarop grote ( luidruchtige) families worden toegelaten.

En nog veel erger: een hele grote scoutinggroep met hun familie ( meer dan 100 personen) inclusief feesttent en ochtenddisco!!!

Toen we de beheerder er op aanspraken gaf hij niet thuis en kregen we de mogelijkheid om meteen te vertrekken ( binnen 1 uur) en dan niet te betalen.

Geen relaxed weekendje in de natuur... maar veel last van het natuurgeweld ven de kampeerders op dit "natuurkampeerterrein"

Overweeg je een verblijf? Informeer naar de drukte en overige gasten.

Heerlijk!

Elies
23-9-2016

Voor de liefhebbers van rust, eenvoud en natuur...

Geweldig

Annie
10-8-2016

Het ontbreekt hier aan niets. Rust, ruimte, gastvrijheid, mogelijkheid tot gebruik van buitenkeuken, natuurlijke zwemvijver, prachtig en schoon sanitair, kampvuur eigenlijk teveel om op te noemen. De camping ligt midden op een eeuwenoud landgoed waar eindeloos gewandeld kan worden. Tevens zijn er 6 blokhutten te huur, waarvan 1 is aangepast voor minder validen. Kom zeker eens kijken en kamperen dan proef je de smaak van het buitenleven

Matige camping

Youri
2-8-2016

Mooie ligging maar niks te doen voor kinderen boven de 13 jaar.

Veel te duur.

Fijne natuurcamping

Melanie
20-1-2016

We hebben hier in juni een weekend gekampeerd. Wij stonden op het grote veld en vonden de tenten en caravans redelijk dicht op elkaar staan, maar omdat je aan de voorkant alle ruimte hebt, is dat helemaal niet storend. De kinderen hebben genoten van de dieren, het bos en het kampvuur. Er heerst een prettige sfeer. De camping is voor een natuurcamping aan de prijzige kant.

Natuurcamping in alle rust

ad
15-9-2015

Op een mooi eeuwenoud landgoed v an meer dan 100 hectare is dit een oase van rust.

Als Natuurkampeerterrein zou de beplanting m.i.wat "ruiger"mogen zijn i.p.v. het grote grasveld.

Verder heerlijke wandelingen vanaf de camping mogelijk

De prijs van € 30 per overnachting voor 2 pers+kind , caravan etc. is wel vrij hoog, zeker als je daar ook het Groene boekje van € 14,95 extra moet bij aanschaffen.

Geweldige camping midden in de natuur

Charlotte
19-10-2014

Wat een geweldige camping is dit. We waren hier met enkele moeders met kleine kinderen. Erg gastvrije beheerder die er alles aan doet om je verblijf tot een succes te maken. Camping ligt midden in de bossen. Ruime plekken met mooie vergezichten. Buitenkeuken met koelkast en fornuis aanwezig. Diverse picknicktafels om aan te eten. Kids kunnen in het bos hout sprokkelen voor het kampvuur. Lekker spetteren en met zand spelen in de zwemvijver. Leuke natuurlijke speeltuin. Veel wandelpaden op het eeuwenoude landgoed.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Landgoed De Hoevens in Alphen (NB), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Landgoed De Hoevens zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.