Tijdelijk €25 aanbetaling

8.1FantastischScore uit 12 reviews

Pension info

• Airconditioning
Meer pension info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

12 Reviews over Den Brouwer

• 7Anja13-09-2012

eenvoudig maar goed hotel

Eenvoudig maar goed hotel. Mooie schone kamer + badkamer. Prima bedden. Wij waren er alleen om te overnachten. Voor de rest waren wij weg. Via veiling voor een heel klein prijsje geboekt. Ons hoor je dus niet klagen. Aardige mensen.

• 7Karin25-08-2012

Goede gemiddelde

Raam kan niet open; heel vervelend want er kan niet gelucht worden en 's nachts geen verse lucht. Personeel correct- vriendelijk. Wat meer tijd voor een praatje en oprechte interesse zou leuk zijn. Vloerbedekking had veel vlekken. Kamer is groot en dat is prettig. Alles is goed schoon! Jammer dat het kussen geen ondersloop had. Vond ik niet zo hygiënisch. Het eten was prima maar kleine dingetjes zoals een viltje onder je glas leggen zodat het water niet over de tafel loopt bijvoorbeeld. En onze bedden waren opgemaakt, maar het vuile koffiekopje en de vuile glazen laat men staan. Stofzuigen en met stoelen sjouwen tijdens het ontbijt is niet prettig. Wel perfecte gelegenheid om je fiets te stallen en op te laden. Kortom: pluspunten maar ook minpunten. En die verbeteringen zijn gemakkelijk te bewerkstelligen! De omgeving is heerlijk landelijk om te fietsen en is zijn in de omtrek fietsknooppunten en voldoende horeca gelegenheden voor onderweg.

• 9Ton23-08-2012

Recentie vergeten te plaatsen !

Uiterst prettig hotel, prima kamers, vriendelijk personeel, lekker eten en ga zo maar door !! Aanrader.

• 9A. v.d. Werff18-07-2012

Brabantse gastvrijheid

Wij hebben genoten van 3 dagen Brabantse gastvrijheid. Heerlijk gegeten.

• 9renedewitcas25-06-2012

Als uitvalbassis zeer gunstig

Door het harde geluid van de afzuiger in de douche ruimte was in slaap komen erg moeilijk. Exstra eng was het ook, dat de ramen niet open konden. Bij de gedachten aan een uitslaande brand staat het zweet in mn handpalmen

Eigenaar, 16-07-2012

Ik wil u bedanken voor uw recensie, maar graag willen wij vermelden, dat wij een veilig hotel zijn met een uitstekende brandmeldinstallatie.

• 0jan en annemiek van ruler06-09-2011

Prachtig hotel

Wij zijn 3 dagen in Hotel den Brouwer geweest. Het was fantastich de bedden zijn heerlijk breed en lang. De kamer is lekker ruim en sfeervol ingericht. Het ontbijt was heerlijk, kortom ze doen daar prima hun best. Wat een minpuntje was en dat tref je veel in hotels dat er geen raam open kan.Daarentegen was er een airco dus we konden de luccht wel verversen. Aphen is een prachtige omgeving om te fietsen. dit hotel is een aanrader!!!

• 8bertus en corry de ridder01-09-2011

prima hotel

fijne grote kamer,goed ontbijt 2 nachten geweest,helaas was het rest.gesloten bertus-corry de ridder

• 8Femke07-08-2011

We gaan zeker nog een keer terug

Prima hotel!! We hadden kamer nummer 7 en daar zaten ramen in. de kamers zijn mooi en ruim. Ook het ontbijt is prima in orde elke ochtend verse broodjes. De omgeving is ook prachtig en gelukkig kan je er fietsen huren. Kortom wij hebben er een prima en gelukkige weekend gehad in den brouwer!

• 9P.Boersma17-06-2011

Aan te bevelen

Echt een aanrader dit hotel. Goede ruime kamers . Het eten in het hotel prima en service goed. 2 nachten in dit hotel geweest. Piet en nel Boersma

• 9ikke19-05-2011

Leuke Paasdagen

Hotel Den Brouwer in Alphen is een aanrader Wij zijn 2 nachten in den Brouwer geweest. De pluspunten zijn de ligging de service de kamers Wij hebben er gedineerd en dat was uitstekend. Het minpunt was dat het ontbijt nogal eenvoudig was.

Pension Den Brouwer info

Het complex