Camping Buitenlust

25 reviews over Camping Buitenlust in het Nederlands

Nooit meer, helaas.

K.L.Compier
25-8-2018

Camping ligt in de bossen. Er loopt een vrij smalle weg langs de camping. Het zou een rustige omgeving moeten zijn. De weg wordt door sommigen echter gebruikt als een scheur weg, wat best wat geluidsoverlast geeft. Dat brommertje dat elke ochtend vroeg langskomt spant echter de kroon. Die maakt echt kabaal.

Het sanitair oogt absoluut niet schoon. De vloertegel keuze is niet geschikt voor een sanitaire ruimte. Ze ogen n.l. smerig. De wandtegels vertonen aan de onderzijde allen een vuile tekening.

De dame aan de receptie verwelkomde ons netjes. Maar haar vingernagels vertoonden zwarte randen.

Op de camping was het een rommeltje. Afgedankte matrassen stonden in het zicht.

Vanaf de receptie kon je een beperkte blik werpen in de keuken en het restaurant. Reden voor ons te beslissen geen gebruik te maken van het restaurant.

Een viersterren camping volgens diverse beoordelingen, maar naar mijn oordeel maximaal drie sterren waard.

Geweldig!!

miranda
5-6-2018

wat ik er van vond,

prima heel erg naar m'n zin gehad, als er wat was staan de mensen voor je klaar zowel kampeerders als het personeel,

geweldige ligging in het bos aan de overkant van de camping kan je met je hond lekker loslopen,

ik wil graag iedereen nog bedanken voor een lekkere periode die ik daar heb gehad

Nooit meer

W.stet
28-5-2018

Dat het een waardeloze baas is ,3 keer een mailtje gestuurd en geen reactie.

Caravan mankeerde van alles, geen rolgordijn voor de keuken

Tv 4 dagen stuk ,2 lampen stuk ,brandnetels bij het terras, deur kon niet helemaal open vanwege overkapping, waaide aldoor dicht ,geiser warm en koud ,

En dat voor 480 euro 6 nachten, verschillende keren naar de receptie,

Maar niet geholpen, ga er wel van maken, heel slecht.

We hebben een aantal aanbieders voor Buitenlust voor je op een rij gezet:

Mooie ligging, maar voor ons niet meer!

Monique
27-5-2018

De camping ligt prachtig, je loopt zo het bos in! Ook gunstig ten opzichte van fiets-knooppunten. Er is genoeg te doen in de omgeving.

Toch komen we niet meer terug. We zijn veel beter gewend op eenvoudige boerencampings. Het is echt de eerste keer dat ik een minder goede review schrijf! Het boekingsproces (telefonisch) is zeer apart te noemen. Toch doorgezet. De plaatsen op het comfortveldje zijn heel klein. Wifi deed het vaker niet dan wel. In een druk weekend de toiletten pas om 4 uur ;s middags schoonmaken? Dan is het toiletpapier inmiddels overal al uren op.

Heerlijk rustige camping met ruime plaatsen in een bos- en vogelrijke omgeving. Het personeel/ de eigenaar heeft de zaakjes prima voor elkaar en helpt je bij vragen. Beetje minpunten zijn het gebruik van douchemuntjes en slechte douchekoppen. Daartegen over staat weer vloerverwarming in de douches. We zullen hier nog wel een keer kunnen terukomen.

heerlijke week

Jannie en Gillis Hage Arnemuiden
25-10-2017

We werden vriendelijk ontvangen door de eigenaar,wat de tv betreft, als we een oudere tv hadden konden we om een kastje komen,daar hadden we 8 zenders op, ook werden we goed geholpen met wifi op de tel,en tablet.het sanitair liet niets te wensen over.en wat kakkerlakken en ander ongedierte betreft,daar hebben wij niets gezien.

wij hebben alleen genoten van de rust stilte en de prachtige omgeving,waar de heerlijk kunt fietsen en wandelen.

En daarom een PLUS voor de eigenaar en het personeel Jannie en Gillis

fantastisch

ponyveld
12-10-2017

Staan al heel wat jaartjes op het ponyveld. De accommodatie is goed en wat wil je je stapt zo het bos in.

Brasserie dit jaar ook goed met een lekkere daghap.

Sanitair ook altijd schoon. Als het vuil is doen de kampeerders dat zelf.!!!!

Kakkerlakken nog nooit gezien,wel mooie meikevers.

Gaan volgend seizoen weer heerlijk genieten met ons groepje, waarvan de meesten er al 10 jaar staan.

Fantastisch deze camping

Carla
4-10-2017

Alles is goed sta al voor het tweede jaar op het Ponyveld je mag veel op deze camping.

En onze kleinkinderen vermaken zich altijd wel op de camping er is voldoende te doen is maar hoe een kind zich kan vermaken . Mensen die klagen kunnen beter een 5 sterren camping aan doen .daar hebben ze meer te doen en de kosten zijn hoger en kakkerlakken die heb ik er nooit gezien wel meikevers die lijken er wel wat op en spinnen en vliegende ongedierte muisjes dat hoort gewoon bij de bos omgeving natuur heet dat volgend jaar hebben we weer besproken. Wc en douchen zijn altijd goed schoon dankzij onze dame die er altijd is

Nooit meer!!!

Lisette van der Laan
7-9-2017

We kwamen hier, en je werd niet hartelijk ontvangen. Hij moest op vakantie enz. Daar heb ik echt geen boodschap aan. De plekken en het veld waren zo klein dat je dat xl plek gevoel gelijk kwijt was. En op het plattegrond staat achter dit veld een soort pad. Nou om iedereen uit de droom te helpen het is gewoon een weg. Waar je echt veel overlast van hebt. En dan hebben het sanitair nou daar mogen ze wel eens wat verlichting in aanbrengen. Je ziet bijna geen bal in de douche,en op de wc. En dan is ze er nog een restaurant daar waren we voor gevallen, en het bos. Maar wat bleek die was,maar een paar dagen open. En dan nog het tv verhaal geen rtl 4 en 5.

En bij verschillende paaltjes was de tv kabel gewoon door geknipt of zo. Ik dacht echt dat ik de enige was die zo over die dingen dacht, maar alle mensen op het veld waren ook niet blij. Het enige wat top was dat was het losloopgebied voor de honden.

Maar wij gaan hier echt nooit meer heen!!

Nooit meer

Lies Veldkamp
21-7-2017

Het is een prachtige camping met leuke faciliteiten in een erg mooie omgeving.

Een vriendin en ik hadden een van de blokhutten voor 1 nacht.

We hadden s' avonds ontzettend veel kakkerlakken in ons bed (stuk of 20) en de overige insecten waren niet aan te slepen (motten, spinnen en andere ongedierte).

Eerste instantie dachten we dat het kwam omdat we iets open hadden laten staan maar later kwamen we er achter dat er een ontzettende grote spleet tussen de deur zat waardoor de insecten naar binnen bleven komen.

Hierdoor zijn we uiteindelijk maar in de auto wezen overnachten want we wilde niet tussen de kakkerlakken slapen, natuurlijk.

De volgende ochtend toen er naar ons verblijf door de camping baas werd gevraagd heb ik hierop eerlijk geantwoord dat het ongehoord was en het verhaal verteld (+ foto laten zien van de spleet tussen de deur).

De beste man reageerde hier erg asociaal op en vertelde dat er niet zulke insecten op de camping waren en dat hij daar niks aan kon doen en dat wij maar naar de geschillencommissie moesten gaan, wat ons dan 50 euro zou kosten dus we het er toch niet uit kregen. Belachelijk.

Nogmaals, dat een nacht zo verloopt dat kan gebeuren. Spleet tussen de deur is niet acceptabel i.v.m. ongedierte maar de reactie op deze gebeurtenis is belachelijk. Nooit meer dus.

We hebben een aantal aanbieders voor Buitenlust voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Buitenlust in Alphen (NB), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Buitenlust zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.