Camping Boshoven

77 reviews over Camping Boshoven in het Nederlands

erg leuk

gerda
7-9-2018

We voelden ons meteen thuis allebei komen we van de boerderij het zag er gezellig uit geen hutje mutje en ruime staan plaats gebruik sanitair prima afval en afwas gelegenheid sfeervol Hugo en Nicole hadden het zo druk gehad dat ik het weer niet kon laten nog wat onkruid weg te halen ik zei zet de schoffel maar klaar . Maar ons verblijf was helaas niet langer en moesten we weer die mooie plek verlaten. De noten en peren die gevallen waren mocht ik van Hugo meenemen een klein advies ik zou de takken die ver oversteken ivm met schade voor de caravans snoeien. Erg leuk vonden wij samen de yoga les van Nicole , nooit zo over nagedacht maar zeer ontspannend was het dat ik in slaap viel.

Cathrien Simons
27-7-2018

Een zeer gastvrije minicamping waar je je gelijk thuisvoelt. Sanitair is zeer netjes en schoon. Zeer goede WiFi. Mooie fiets en wandelroutes in de omgeving.

heerlijk

Janine van Rooijen
24-6-2018

Voor de 2e keer hier een lang weekend gekampeerd. Mooie camping met prachtig weids uitzicht over de akkers. Omringd door groen en mooie ruime plaatsen. Heerlijk kleine camping, ongedwongen sfeer, schoon sanitair en fijne ruimte voor afwassen, eten koken of om te zitten als het wat kouder is. Nicole en Hugo zijn hele gastvrije eigenaren, die je laten meegenieten van hun boerderij, prachtige tuin en zelfgebakken taart.

Heerlijk gastvrij verblijf gehad!

emil en linda
13-6-2018

Voor de 2de keer verbleven wij hier in het paasweekend.

Ondanks dat het dit deze keer vroeg in het jaar was, waren ze open.

We hebben wederom een heerlijk verblijf gehad.

Het sanitair is netjes en schoon en wat voor ons even belangrijk is: verwarmd!

Als het 's avonds te fris is in de tent is er ook een openbare ruimte waar je in kan verblijven.

De beheerders doen er alles aan om je verblijf zo aangenaam mogelijk te hebben!

Natuurlijk weten we niet waar onze dochter volgend jaar haar kamp opzet met scouting Nederland. Maar mocht het weer in Alphen zijn, hoeven wij niet verder te zoeken naar een camping.

reuze Pinksterweekend, op een heel leuke camping

Jolanda Dierks
11-6-2018

vriendelijke eigenaars en schoon sanitair

De hartelijkheid van de gastheer en gastvrouw en op de toiletten staan mooie mindfulness teksten, erg leuk. Heerlijke douches.

machtig mooi

Ronald fanoy
10-6-2018

Eigen vinden wij alle geweldig op deze gastvrij en schone camping . Ze noemen zicht dan wel mini Camping maar ze zijn groots in hun gastvrijheid.

Wij komen hier al jaren en komen steeds weer lekker relaxen.

We vinden de rust genieten elke keer weer.

Heerlijk !

Cynthia
22-5-2018

We komen hier regelmatig en elke keer is het een warm bad . De ontvangst is even hartelijk als altijd .

De sanitaire ruimtes zijn netjes en schoon . We staan gezellig naast het kippenhok met de camper .

Mooie omgeving om te wandelen en te fietsen . Bushalte vlakbij .

We hebben weer een top vakantie gehad .

Hugo en Nicole weer bedankt voor jullie gastvrijheid 👍🏻

Voor herhaling vatbaar

Maike
14-5-2018

Gastvrije eigenaars, rustige omgeving met mooi bos aan de overkant

waar je heerlijk kan wandelen.

Verrassend was het aanschuiven aan tafel

bij de eigenaars voor zelfbereid Indische maaltijd,

complimenten Nicol en Hugo

Heerlijk genieten in het klein!

Kim Goossens
29-4-2018

Ik vind dit de leukste minicamping uit de omstreken. Hier kun je heerlijk ontspannen. Hugo en Nicole zijn beide heel gastvrij. Het sanitaire op de camping is heel schoon en de douche is erg fijn. Het is een gemoedelijke kleine gezellige camping. De kippen zorgen elke dag voor een vers eitje. Kortom het is echt de moeite waard om hier een keer gezellig te komen kamperen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Boshoven in Alphen (NB), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Boshoven zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.