8,9

Weer vandaag8°-3°

66 reviews over Camping Boshoven in het Nederlands

Prima camping met gastvrije beheerders

Gonnie en Richard, 13-10-2017

Camping Boshoven is voor ons een fijne plek om jaarlijks een of twee weken door te brengen. Nicole en Hugo zijn aardige mensen, die altijd open staan voor een goed gesprek. Zonder te overdrijven zijn zij gastvrij en staan te allen tijde voor hun gasten klaar. Daarom komen wij sinds 2006 jaarlijks "even" langs. Zoek je een camping als goede uitvalbasis voor wandel- of fietstochten, dan zit je op Boshoven goed. De aanschuifmaaltijden, die Nicole verzorgt, zijn een fijne afwisseling van de eigen brouwsels. De restaurants in de buurt zijn zeker een bezoek waard. De nieuwe aanwinst op het grote veld, een ren met drie kippen, is grappig. Hierdoor altijd verse eieren. Conclusie, in één woord : TOP !

Deze minicamping was voor ons een grote verrassing

Kees en Henneke, 30-8-2017

"Jullie hebben vakantie" zei Nicole, "dus jullie moeten een leuke tijd hebben".

En dat hadden we. De toiletten, douches, huiskamer, alles is schoon. Heerlijk heet water, perfecte wifi. We hebben uitgebreid gebruik gemaakt van de vele wandel- en fietsroutes in de regio.

Op de camping heerst een goeie sfeer. Ondanks dat de camping klein is respecteert iedereen (tijdens ons verblijf) elkaars privacy. Wij vinden dat belangrijk!

Een onverwachte traktatie: de eigenaars hadden te veel pompoensoep gemaakt en daarin lieten ze ons allemaal meedelen. Een paar dagen later verzorgde Nicole een aanschuifmaaltijd. Wij hebben zowel van de maaltijd als het gezelschap genoten.

Het werden twee heerlijke weken. We hadden vakantie.

Klein en zeer fijn !

Frank Alberda, 26-8-2017

Een moeie plek en geweldig gastvrije eigenaren. De zaterdag van aankomst werden we aangenaam verrast met zelfgemaakte pompoensoep voor iedereen. Later in de week werd een "aanschuifmaaltijd" georganiseerd waarbij Nicole en Hugo (eigenaren) voor de campinggasten hebben gekookt, we waren met 12 mensen en het was heel gezellig, we hebben zelf de door Hugo zelf gemaakte limocello gedronken. De camping wordt zeer goed onderhouden en je merkt aan alles dat Nicole en Hugo er ook echt plezier in hebben. Verder is de camping centraal gelegen, dichtbij het leuke plaatsje Baarle Nassau / Hertog en plenty fietsroutes. Kortom : een hele fijne kampeerplek !

Topweekend gehad!

Marianne, 18-6-2017

Heerlijk rustig terrein, prima sanitair, supervriendelijke en gastvrije uitbaters en volop fietsmogelijkheden.

Geweldig genoten,

wilma vermeij, 29-5-2017

Een mooie, rustige, kleine camping. De eigenaren zijn lieve gastvrije mensen. Sanitaire is top en zelfs tijdens een topdruk hemelvaartweekend super schoon.

Prima camping

Stef Franken, 28-5-2017

Goed: sanitair en de plek

Minder: aan een weg wat nogal wat geluid veroorzaakt.

Paradijsje dicht bij huis

JW en Sonja, 28-5-2017

Soms hoef je niet ver te gaan om mooie plekjes te vinden. Vorig jaar augustus een weekendje vertoefd op Boshoven smaakte (naast het gezamenlijk Indisch kokkerellen en eten) meteen naar meer. Mooie ruime plaatsen, schitterend sanitair en gezellige en betrokken gastvrouw en gastheer die altijd voor je klaar staan.

super helemaal top voor herhaling

Diana v F, 26-5-2017

Verzorgde kleine camping waar een gemoedelijke Brabantse sfeer hangt. Wij staan hier nu voor het hemelvaart weekend en hebben het ontzettend naar ons zin. Vriendelijke en behulpzame eigenaren die ook in zijn voor een praatje.

leuke landelijke omgeving, ligt wel aan een drukke doorgaande weg maar wij ondervinden daar geen last van.

weer geweldig voor de 10 keer

Henk Venema, 19-5-2017

Het is gewoon genieten met Hugo en Nicole. Zeer welkom geheten. Prachtige rustige camping met vrij uitzicht.

Heel fijn en gezellig

hennevelt, 17-5-2017

Dat dit de kleinste camping van Nederland is; en de gezelligste

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Boshoven in Alphen (NB), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Boshoven zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Boshoven scoort een 8.85 uit 10 op basis van 66 reviews.