Camping Boshoven

107 reviews over Camping Boshoven in het Nederlands

Prima kleine camping

Tim Broer,
24-10-2018

Leuke kleine camping. Goed sanitairgebouw en keuken/schuilplaats. Zeer vriendelijke eigenaren. Uitzicht over akkerbouw.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

Geweldig

Hans Beekink,
11-10-2018

Kleine rustige camping mooi en schoon sanitair gewoon een hele fijne plek

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

prima camping met veel groen,rust en ruimte

J.B. de Groot,
7-10-2018

Prachtige camping in bos met veel speelmogelijkheden voor kleine kinderen

er zijn ook kippen/konijnen/ganzen/geitjes.

Het beheerdersechtpaar zijn aangenaam om mee om te gaan en erg behulpzaam

Mooie grote staanplaatsen met privacy, toiletruimtes zijn prima en goed

bijgehouden

Gereisd met partner in september 2018

prima als in een warm bad

Ben de Groot,
      5-10-2018

prima kleine camping met fantastisch sanitair en verse eieren met veel

kampeerders is het lastig afwassen in 1 afwasbak.

Hoewel de sfeervolle recreatie ruimte zo vol met suggesties en tips staat dat

je haast niet uitgekeken raakt

Gereisd met partner in juni 2018

knus zorgeloos relaexen

Wim & Ronnie,
      1-10-2018

wij komen hier graag. knus,sfeervol,verzorgend maar vooral het enthousiasme van de beheerders. daarnaast is het een goede uitvalsbasis voor de verschillende knooppunt fietsroutes. tevens is het een rustpunt voor de heen-of terug reis naar België of nog verder.

Gereisd met partner in juni 2018

Super gastvrije camping

Anke Verhagen,
      1-10-2018

Wij komen al jaren op deze geweldige camping. Iedere keer weer worden we gastvrij ontvangen door Hugo en Nicole, hun gastvrijheid kent geen grenzen. Genoten van de boswandeling die werd georganiseerd door Hugo. Onderweg werden we verrast door Nicole met eigengemaakte muffins en verse perensap. ‘S Avonds hebben we genoten van de vuurkorf, waardoor we tot laat in de avond heerlijk buiten konden zitten. Fijne omgeving en wij hebben totaal geen last gehad van het verkeer op de naast liggende weg. Super fijn sanitair en een leuke huiskamer waar je gebruik van kunt maken. ‘s Morgens kun je genieten van een lekker vers eitje. Deze camping krijgt van ons een dikke 10 +. Kortom een echte aanrader om hier gezellig te gaan kamperen. Wij kijken al weer uit naar het volgende bezoek aan deze camping.

Gereisd met oudere kinderen in september 2018

Gereisd alleenreizend in juni 2018

Fijne minicamping

Lenie en Frans,
      30-9-2018

Een kleine rustige camping. Direct aan de overkant van de weg kan je het bos in lopen. Ideaal als je zoals bij ons een hond meereist.

Brandschoon sanitair, aardige eigenaren. De omgeving is de moeite waard. Een heerlijk wandel en fiets gebied. Dicht bij Baarle Nassau.

Het enige minpuntje is dat de ligging is aan een drukke weg die goed te horen is.

Gereisd met partner in september 2018

Zeker voor herhaling vatbaar.

W.J. Steensma,
      27-9-2018

Prima camping, gezellig, schoon sanitair, mooie omgeving, ijsboer komt langs e.d. het enige nadeel is dat de camping aan een redelijk drukke weg is gelegen, overdag is dat geen probleem maar in de avond en nacht is het verkeers lawaai meer storend.

Gereisd met partner in juli 2018

Top lokatie gastvrij gemoedelijk

Danielle Bouter,
      27-9-2018

Wat een geweldige gastheer/vrouw Nicole en Hugo. We zijn een weekend te gast geweest met 10 tenten en 12 personen. Niets was te veel, 2 tenten dagje eerder, 1 extra eter tijdens de homemade maaltijd op zaterdag. Kon allemaal geregeld worden. De huiskamer was de uitkomst voor ons. Iedereen kon daar zitten en niemand heeft last van ons gehad. Top lokatie.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Boshoven in Alphen (NB), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Boshoven zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.