Camping Boshoven

9.2Fenomenaal

Nederland, Noord-Brabant, Alphen (NB)

9.2Fenomenaal

• 9.4Staat v/h sanitair

Meer camping info
Tonen op kaart

110 reviews over Camping Boshoven

• 2019
    10P.J. de Leur09-09-2019

Volgen jaar weer heerlijke plek

Wij komen hier al voor het 5e jaar het bevalt ons zo goed dat we volgend jaar weer gaan, wij komen hier graag. knus, sfeervol, verzorgend maar vooral het enthousiasme van de beheerders. daarnaast is het een goede uitvalsbasis voor de verschillende knooppunt fietsroutes.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Rick Hirs04-07-2019

Super-geweldig.

Deze camping, waar we al vaker geweest zijn, blijft ons trekken. Bijzonder vriendelijke eigenaren; smetteloos sanitair; geweldige wandel-, en fietsmogelijkheden; mooie rustige plaatsen en een bos letterlijk naast de deur. Gelegen aan een tot fietspad gemaakte oude spoorbaan van Turnhout naar Tilburg, met nog bestaande oude stationnetjes. Een aanrader voor iedere kampeerder.

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    8Tim Broer24-10-2018

Prima kleine camping

Leuke kleine camping. Goed sanitairgebouw en keuken/schuilplaats. Zeer vriendelijke eigenaren. Uitzicht over akkerbouw.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

• 9Hans Beekink11-10-2018

Geweldig

Kleine rustige camping mooi en schoon sanitair gewoon een hele fijne plek

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 8J.B. de Groot07-10-2018

prima camping met veel groen,rust en ruimte

Prachtige camping in bos met veel speelmogelijkheden voor kleine kinderen er zijn ook kippen/konijnen/ganzen/geitjes. Het beheerdersechtpaar zijn aangenaam om mee om te gaan en erg behulpzaam Mooie grote staanplaatsen met privacy, toiletruimtes zijn prima en goed bijgehouden

Gereisd met partner in september 2018

• 10Ben de Groot05-10-2018

prima als in een warm bad

prima kleine camping met fantastisch sanitair en verse eieren met veel kampeerders is het lastig afwassen in 1 afwasbak. Hoewel de sfeervolle recreatie ruimte zo vol met suggesties en tips staat dat je haast niet uitgekeken raakt

Gereisd met partner in juni 2018

• 10Wim & Ronnie01-10-2018

knus zorgeloos relaexen

wij komen hier graag. knus,sfeervol,verzorgend maar vooral het enthousiasme van de beheerders. daarnaast is het een goede uitvalsbasis voor de verschillende knooppunt fietsroutes. tevens is het een rustpunt voor de heen-of terug reis naar België of nog verder.

Gereisd met partner in juni 2018

• 10Anke Verhagen01-10-2018

Super gastvrije camping

Wij komen al jaren op deze geweldige camping. Iedere keer weer worden we gastvrij ontvangen door Hugo en Nicole, hun gastvrijheid kent geen grenzen. Genoten van de boswandeling die werd georganiseerd door Hugo. Onderweg werden we verrast door Nicole met eigengemaakte muffins en verse perensap. ‘S Avonds hebben we genoten van de vuurkorf, waardoor we tot laat in de avond heerlijk buiten konden zitten. Fijne omgeving en wij hebben totaal geen last gehad van het verkeer op de naast liggende weg. Super fijn sanitair en een leuke huiskamer waar je gebruik van kunt maken. ‘s Morgens kun je genieten van een lekker vers eitje. Deze camping krijgt van ons een dikke 10 +. Kortom een echte aanrader om hier gezellig te gaan kamperen. Wij kijken al weer uit naar het volgende bezoek aan deze camping.

Gereisd met oudere kinderen in september 2018

• 9Coppoolse30-09-2018

Prima veld gezelig terein

Prima camping mooi campeerveld

Alleen gereisd in juni 2018

• 9Lenie en Frans30-09-2018

Fijne minicamping

Een kleine rustige camping. Direct aan de overkant van de weg kan je het bos in lopen. Ideaal als je zoals bij ons een hond meereist. Brandschoon sanitair, aardige eigenaren. De omgeving is de moeite waard. Een heerlijk wandel en fiets gebied. Dicht bij Baarle Nassau. Het enige minpuntje is dat de ligging is aan een drukke weg die goed te horen is.

Gereisd met partner in september 2018

2 tips over Camping Boshoven

• dulfer, 10-05-2014

Fietsen via het nabijgelegen Bels lijntje naar Turnhout of Tilburg is erg leuk.

• Rob van den Bosch, 11-06-2014

Groentenboer op een paar honderd meter van de camping. Veel superverse produkten van eigen land.

0 vragen over Camping Boshoven

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50