Géén boekingskosten

Contact

122 Reviews over Boshoven

• 9Nettie18-04-2022

3 heerlijke volle dagen

Met onze camper hebben we genoten vlak voor het paasweekend. Plek met uitzicht op de akkers en de kippen. Geweldig ontvangst. Heel goed sanitair: verwarmd, dichte betegelde units, zeer ruim met genoeg haken. Leuke woonkamer met afwasplek. Wij waren met de honden. Vanaf de camping oversteken en je hebt heel veel wandel mogelijkheden voor de honden. Fietsen in de omgeving over prachtige fietspaden. Echt een aanrader deze camping.

• 9Astrid21-03-2022

Gastvrij en sfeervol. Heerlijk!

Wat een fijne huiselijke woonkamer en prachtige slaapkamers. Duurzaam gebouwd met een warme uitstraling.
    Hugo en Nicole zijn warme, vriendelijke en gastvrije mensen die je oprechte aandacht geven wat maakt dat het verblijf als een thuis voelt. Het ontbijt is heerlijk met streekproducten en het avondeten is ook een aanrader! Wij hebben genoten van ons weekend op deze prachtige locatie.

• 9Eetgelegenheden
  • 10Saskia van den Burg17-01-2022

De eigenaren zijn enorm warme, vriendelijke mensen. Oogstrelend vond ik de prachtig ingerichte kamers (ik verbleef in 1 van de 5 kamers), tot in detail verzorgt in het gekozen thema van de kamer (ik zat in de 'hout' kamer), erg schoon. Ik heb er een aantal warme maaltijden gebruikt en deze waren steeds zeer smakelijk en verrassende smaak combinaties, ook wederom mooi verzorgd. Ik kan deze accomodatie, en de minicamping van harte aanbevelen. Naast de keuken is een grote woonkamer ingericht waar je heel gezellig kan zitten. Het is een geschikte accomodatie om er met kleine groepen te verblijven. Ik hoop er eens een retreat te organiseren. De fijne sfeer, mede door de mooie tinten, en lemen muren geven je het gevoel van een heerlijk ontspannen verblijf.

• 10Eetgelegenheden
  • 9Riana vd Vlist24-08-2021

Een aanrader, gezellig ,schoon en mooie omgeving.

Een mooie minicamping in een prachtige omgeving.We hebben deze camping gekozen als laatse tussenstop vanuit Frankrijk naar huis. Goede keus! Warm welkom, zeer schoon ,goed sanitair en mooie plekken.Af en toe hoorde je de weg die langsloopt, naar de kippen de het mooie uitzicht deed dat vergeten. Leuk om je in de geschiedenis van Baarle te verdiepen en dan op pad te gaan. Een aanrader , deze minicamping.

• 8Lianne en Cees Schutte24-08-2021

Gezellige Camping

We hebben vijf dagen op deze gezellige rustige camping gestaan. Negen plaatsen. Daar door erg persoonlijk en gezellig. Net sanitair. Mooie fietsroute’s en plaatsen om te bezoeken in de omgeving. Zeer zeker een aanrader!!

• 8Staat v/h sanitair
  • 9Rob van den Bosch23-08-2021

Aanrader!

Schoon en voldoende sanitair. Hartelijke eigenaren. Nette kampeerplaatsen. Geen water en afvoer op de kampeerplaats. Kleine recreatieruimte waar ook de afwasplaats is. Door omvang van de camping een knus gevoel. Leuk gebied. Goedkoop.

• 9Peter de Roo en Geu Swama18-08-2021

Genoeglijk🙏

Aandacht en verbinding maken is wat wij ervaren hebben op jullie prachtige minicamping. In een mooie omgeving hebben wij genoten van de prachtige omgeving. 5 Dagen een groot genoegen.

• 9chantal09-08-2021

Superfijn.

We hebben een super leuk familie weekend gehad, de combinatie van een kamer en rest van de familie op de camping was ideaal! Mooie wandeling in de buurt. Schoon sanitair en vriendelijk ontvangst. Lekker ontspannen!

• 7R. Hoep/Y. Tullenaar29-06-2021

Voor ons betekent dit geen herhaling.

Bij het boeken hebben we gekozen voor de premiumplek voor een kleine 3 euro extra. De plek was inderdaad veel groter, edoch het uitzicht was aan de ene kant over een groot veld met aardappelen en aan de zijkant een grote berg met allemaal oude stenen, oud ijzer en een volle container. Hoort dit ook bij de camping? De foto's op de website laten dit niet zien. In de omschrijving van de camping staat, dat de ontvangst een ware passie is voor de beheerder, maar tijdens ons verblijf hebben we daar weinig van gemerkt. Wel hangen er allerlei spreuken in de toiletten. Het steeds ietsje meer bieden dan alleen een plek om te verblijven, daar is geen sprake van. Er lijkt veel meer aandacht voor gasten van de kamers en de yogalessen. Ook geeft het langsrazende verkeer veel lawaai, tot diep in de avond.

• 8Staat v/h sanitair

Hugo Roelands, eigenaar, 20-08-2021

Wat jammer dat uw ervaring niet aan uw verwachting voldeed. Gelukkig ervaren de meeste gasten wel onze kleinschaligheid en persoonlijk contact als erg positief. We kunnen echter niet overal tegelijk zijn waardoor we niet altijd spontaan naar onze gasten toe komen. Uiteraard staan we iedereen met zorg te woord die dat nodig heeft. Uw kampeerplaats grenst aan de naastgelegen boerderij die inderdaad wat opslag heeft aan de rand van hun perceel. Dat hoort niet bij de camping. Sommige gasten zien het als de charme van kleinschalige agrarische bedrijven. U heeft er zich kennelijk aan gestoord helaas. Maar vergeett niet het wijdse uitzicht wat steeds zeldzamer wordt in ons kleine landje.

• 10Talicia26-04-2021

Rust, ruimte en landelijkheid

Samen met mijn partner een fijne nacht en dag doorgebracht op Oard. De lemen kamer gaf een heerlijk aards gevoel en veranderde 's nachts in een aardedonker holletje om lekker heerlijk in te slapen. Overdag hebben we genoten van de rust! Wat een mooie ruimte is er in en om Oard heen. Prima werkplek met als uitzicht de rustige natuur om de kamer heen. Wij komen zeker terug!

Camping Boshoven info

Camping-informatie