Camping Boshoven

• Goed: 7 - 8

heerlijk

Janine van Rooijen
24-6-2018

Voor de 2e keer hier een lang weekend gekampeerd. Mooie camping met prachtig weids uitzicht over de akkers. Omringd door groen en mooie ruime plaatsen. Heerlijk kleine camping, ongedwongen sfeer, schoon sanitair en fijne ruimte voor afwassen, eten koken of om te zitten als het wat kouder is. Nicole en Hugo zijn hele gastvrije eigenaren, die je laten meegenieten van hun boerderij, prachtige tuin en zelfgebakken taart.

Heerlijk gastvrij verblijf gehad!

emil en linda
13-6-2018

Voor de 2de keer verbleven wij hier in het paasweekend.

Ondanks dat het dit deze keer vroeg in het jaar was, waren ze open.

We hebben wederom een heerlijk verblijf gehad.

Het sanitair is netjes en schoon en wat voor ons even belangrijk is: verwarmd!

Als het 's avonds te fris is in de tent is er ook een openbare ruimte waar je in kan verblijven.

De beheerders doen er alles aan om je verblijf zo aangenaam mogelijk te hebben!

Natuurlijk weten we niet waar onze dochter volgend jaar haar kamp opzet met scouting Nederland. Maar mocht het weer in Alphen zijn, hoeven wij niet verder te zoeken naar een camping.

reuze Pinksterweekend, op een heel leuke camping

Jolanda Dierks
11-6-2018

vriendelijke eigenaars en schoon sanitair

De hartelijkheid van de gastheer en gastvrouw en op de toiletten staan mooie mindfulness teksten, erg leuk. Heerlijke douches.

machtig mooi

Ronald fanoy
10-6-2018

Eigen vinden wij alle geweldig op deze gastvrij en schone camping . Ze noemen zicht dan wel mini Camping maar ze zijn groots in hun gastvrijheid.

Wij komen hier al jaren en komen steeds weer lekker relaxen.

We vinden de rust genieten elke keer weer.

Heerlijk !

Cynthia
22-5-2018

We komen hier regelmatig en elke keer is het een warm bad . De ontvangst is even hartelijk als altijd .

De sanitaire ruimtes zijn netjes en schoon . We staan gezellig naast het kippenhok met de camper .

Mooie omgeving om te wandelen en te fietsen . Bushalte vlakbij .

We hebben weer een top vakantie gehad .

Hugo en Nicole weer bedankt voor jullie gastvrijheid 👍🏻

Voor herhaling vatbaar

Maike
14-5-2018

Gastvrije eigenaars, rustige omgeving met mooi bos aan de overkant

waar je heerlijk kan wandelen.

Verrassend was het aanschuiven aan tafel

bij de eigenaars voor zelfbereid Indische maaltijd,

complimenten Nicol en Hugo

Heerlijk genieten in het klein!

Kim Goossens
29-4-2018

Ik vind dit de leukste minicamping uit de omstreken. Hier kun je heerlijk ontspannen. Hugo en Nicole zijn beide heel gastvrij. Het sanitaire op de camping is heel schoon en de douche is erg fijn. Het is een gemoedelijke kleine gezellige camping. De kippen zorgen elke dag voor een vers eitje. Kortom het is echt de moeite waard om hier een keer gezellig te komen kamperen.

Hier komt je echt tot rust, een echte aanrader!

Anke Verhagen
29-4-2018

Wat een heerlijke plek om te kamperen. Hier kom je helemaal tot rust. Het is één van onze favoriete plek om jaarlijks weer even bij te tanken. Een hele fijne kleinschalige camping waar je ontzettend gastvrij wordt ontvangen door Hugo en Nicole. Twee geweldige mensen die er alles aan doen om hun gasten het zoveel mogelijk naar hun zin te maken. Je kunt gebruik maken van een gezellig huiskamer, die voorzien is van leesmateriaal en alle informatie over de omstreek, oa wandel- en fietsroutes. De wandelingen die Hugo organiseerd zijn de moeite waard om aan deel te nemen, hij weet op een leuke wijze veel te vertellen over de omgeving. Nicole weet met haar kookkunsten de gasten te verwennen, kortom een echte aanrader om deze leukste en kleinste camping van de omstreek eens te gaan verkennen. Wij komen hier graag snel weer een keer terug, naar toe, want het voelt echt als thuiskomen, heerlijk vertrouwt met een gastvrije ontvangst. Een dikke 10

Prima camping met gastvrije beheerders

Gonnie en Richard
13-10-2017

Camping Boshoven is voor ons een fijne plek om jaarlijks een of twee weken door te brengen. Nicole en Hugo zijn aardige mensen, die altijd open staan voor een goed gesprek. Zonder te overdrijven zijn zij gastvrij en staan te allen tijde voor hun gasten klaar. Daarom komen wij sinds 2006 jaarlijks "even" langs. Zoek je een camping als goede uitvalbasis voor wandel- of fietstochten, dan zit je op Boshoven goed. De aanschuifmaaltijden, die Nicole verzorgt, zijn een fijne afwisseling van de eigen brouwsels. De restaurants in de buurt zijn zeker een bezoek waard. De nieuwe aanwinst op het grote veld, een ren met drie kippen, is grappig. Hierdoor altijd verse eieren. Conclusie, in één woord : TOP !

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Boshoven in Alphen (NB), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Boshoven zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Boshoven scoort een 8.99 uit 10 op basis van 76 reviews.