Tijdelijk €25 aanbetaling

7.9GoedScore uit 129 reviews
  • 8.4Staat v/h sanitair
  • 5.1Eetgelegenheden

Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

129 Reviews over Boshoven

• 8Antonie van Holland01-09-2022

We hebben weer erg genoten van de gasrvrije camping en de omgeving.

• 8Staat v/h sanitair
  • 2De graaf16-07-2022

Nooit meer

Camping ligt langs een drukke weg veel overlast van het verkeer. De eigenaresse had volgens mij haar dag niet.

• 5Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden
  • 2De graaf16-07-2022

Nooit meer

Deze Camping ligt langs een drukke weg waarvan je veel last heb de eigenaresse kwam zeker niet vriendelijk over dus voor ons de laatste keer.

• 4Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden
  • 9Nettie18-04-2022

3 heerlijke volle dagen

Met onze camper hebben we genoten vlak voor het paasweekend. Plek met uitzicht op de akkers en de kippen. Geweldig ontvangst. Heel goed sanitair: verwarmd, dichte betegelde units, zeer ruim met genoeg haken. Leuke woonkamer met afwasplek. Wij waren met de honden. Vanaf de camping oversteken en je hebt heel veel wandel mogelijkheden voor de honden. Fietsen in de omgeving over prachtige fietspaden. Echt een aanrader deze camping.

• 9Astrid21-03-2022

Gastvrij en sfeervol. Heerlijk!

Wat een fijne huiselijke woonkamer en prachtige slaapkamers. Duurzaam gebouwd met een warme uitstraling.
    Hugo en Nicole zijn warme, vriendelijke en gastvrije mensen die je oprechte aandacht geven wat maakt dat het verblijf als een thuis voelt. Het ontbijt is heerlijk met streekproducten en het avondeten is ook een aanrader! Wij hebben genoten van ons weekend op deze prachtige locatie.

• 9Eetgelegenheden
  • 10Saskia van den Burg17-01-2022

De eigenaren zijn enorm warme, vriendelijke mensen. Oogstrelend vond ik de prachtig ingerichte kamers (ik verbleef in 1 van de 5 kamers), tot in detail verzorgt in het gekozen thema van de kamer (ik zat in de 'hout' kamer), erg schoon. Ik heb er een aantal warme maaltijden gebruikt en deze waren steeds zeer smakelijk en verrassende smaak combinaties, ook wederom mooi verzorgd. Ik kan deze accomodatie, en de minicamping van harte aanbevelen. Naast de keuken is een grote woonkamer ingericht waar je heel gezellig kan zitten. Het is een geschikte accomodatie om er met kleine groepen te verblijven. Ik hoop er eens een retreat te organiseren. De fijne sfeer, mede door de mooie tinten, en lemen muren geven je het gevoel van een heerlijk ontspannen verblijf.

• 10Eetgelegenheden
  • 9Riana vd Vlist24-08-2021

Een aanrader, gezellig ,schoon en mooie omgeving.

Een mooie minicamping in een prachtige omgeving.We hebben deze camping gekozen als laatse tussenstop vanuit Frankrijk naar huis. Goede keus! Warm welkom, zeer schoon ,goed sanitair en mooie plekken.Af en toe hoorde je de weg die langsloopt, naar de kippen de het mooie uitzicht deed dat vergeten. Leuk om je in de geschiedenis van Baarle te verdiepen en dan op pad te gaan. Een aanrader , deze minicamping.

• 8Lianne en Cees Schutte24-08-2021

Gezellige Camping

We hebben vijf dagen op deze gezellige rustige camping gestaan. Negen plaatsen. Daar door erg persoonlijk en gezellig. Net sanitair. Mooie fietsroute’s en plaatsen om te bezoeken in de omgeving. Zeer zeker een aanrader!!

• 8Staat v/h sanitair
  • 9Rob van den Bosch23-08-2021

Aanrader!

Schoon en voldoende sanitair. Hartelijke eigenaren. Nette kampeerplaatsen. Geen water en afvoer op de kampeerplaats. Kleine recreatieruimte waar ook de afwasplaats is. Door omvang van de camping een knus gevoel. Leuk gebied. Goedkoop.

• 9Peter de Roo en Geu Swama18-08-2021

Genoeglijk🙏

Aandacht en verbinding maken is wat wij ervaren hebben op jullie prachtige minicamping. In een mooie omgeving hebben wij genoten van de prachtige omgeving. 5 Dagen een groot genoegen.

Camping Boshoven info

Camping-informatie