Hotel Herberg de Brabantse Kluis

Kleine hotelsWeer vandaag21°16°
Hotel Herberg de Brabantse Kluis
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Herberg de Brabantse Kluis voor je op een rij gezet:

18 reviews over Hotel Herberg de Brabantse Kluis in het Nederlands

In de tuin, prachtige koeien en lieve kalfjes.

Pieter Gerardus
2-5-2018

Als liefhebber van het boerenlandleven was deze locatie helemaal top. Hotelkamer in boerderij sfeer.

Mooi plekje om tot rust te komen!

Anne
7-10-2017

De gastvrijheid die de Brabantse Kluis uitstraalt en de rust.

Echt een plek waar je tot rust komt, de kloostertuin van het naastgelegen klooster is prachtig.

De biggetjesroute en de koeien, kalfjes vonden de kinderen fantastisch.

Superkamer met tussendeur naar de naastgelegen kamer waar de kinderen in de bedstee sliepen.

Wij gaan zeker een keer terug.

Al voor het 6e jaar Geweldig

annelies L.
7-5-2017

Wij zijn een stel uit Friesland die 1x per jaar in de Brabantse Kluis hun vriendenechtpaar uit Zeeland treft met een samenzijn van borrelen, lunch, fietstocht, diner, overnachting en ontbijt tot een genoeglijk samenzijn met een gemotiveerd ondernemingsechtpaar en een jong team van medewerkers. Dit gebeuren is dit jaar voor de 6e keer op een rij!!! Dit zegt wat over de Brabantse Kluis!!

Wij waren er nu op zaterdag 6 mei, het weer was top, het terras en de lunch, 4 maal een verschillend gekozen zuster salade, goed verzorgd met verse producten. Het aspergemenu 's avonds: Chapeau!!! Verse producten!!

Wij zijn weer in de watten gelegd en vinden het elk jaar een heerlijk feestje tussen noord en zuid. Volgend jaar zijn wij weer een weekend van de partij!!!

Hemels in de breedste zin van het woord.

Destoop Lode
10-10-2016

In de afgelopen 5 jaar heb ik het geluk gehad hier heel vaak te mogen vertoeven voor werk. Telkens weer is het genieten van aan de ene kant de hemelse rust van de omgeving en anderzijds de gezelligheid binnen de muren van de kluis. Het geheel, de boerderij. het klooserr, het hotel en het restaurant maken het totaal conceptt een heerlijke plaats om te vertoeven. De bediening is heel professioneel en vriendelijk. Het eten is overheerlijk en de kamers zijn op zijn zachts gezegd hemels. Dikke pluim wat mij betreft !!!

Geweldig... zoals altijd

Vakantiegast
1-5-2016

Mooi hotel, leuk ingerichte kamers. Schoon en gezellig. Geweldig eten 's avonds...

gezellig Brabants

Theo
1-10-2015

leuk, gezellig met humor. Personeel is netjes, correct en wil je altijd te woord staan. Daarnaast is er voor iedereen wat leuks om te zien of te doen.

Wat een superaccomodatie

Marjanne van Gelder
16-3-2015

Hotel de Brabantse Kluis, iedereen moet dit een keer hebben gezien. De fantastische service (professioneel goed op elkaar ingespeeld personeel, niets is te veel, erg servicegericht van schoonmaakster tot eigenaar), grote, schone kamers. Heerlijk eten en drinken, fantastische ambiance, lekkere bedden...nou ik kom superlatieven te kort. Het Happen en Stappen arrangement was voortreffelijk. Kortom: Doen!!!!

Na onze huwelijksdag geslapen in 'de zevende hemel'. Een erg mooie kamer, ruim opgezet met een fijne sfeer. Heerlijk ontbijt op bed, uitgebreid. Alles was erg schoon, niets op aan te merken. Ook leuk dat er een fles gekoelde Prosecco op ons stond te wachten, samen met wat bloemen op bed.

Jammer dat de bruidssuite is voorzien van 2 aparte matrassen met 2 aparte dekbedden. Niet bepaald romantisch/praktisch voor de huwelijksnacht.

Gastvrij Brabant

Jack
2-5-2013

In dit hotel / restaurant ben je nog Gast, er is een goede sfeer.

De ambiance is perfect, het eten smaakt goed.

Leuk voor kinderen, om kennis te maken met koeien en kalfjes

Een verblijf op het dynamische platteland.

Perfecte schone kamers, met super bedden.

fijne brabantse onderkomen

fam H. Verheijen
20-11-2012

groot, maar toch erg sfeervol en knus

wat een heerlijk uitzicht vanuit de kamers, een ""even weg"" uitzicht

prachtig, afgelegen en toch op een paar km afstand van bezienswaardigheden

personeel is erg klantvriendelijk en speelt goed in op bepaalde situaties

de kok hebben we met z'n 11én persoonlijk bedankt

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Herberg de Brabantse Kluis in Aarle Rixtel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Herberg de Brabantse Kluis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.