Tijdelijk €25 aanbetaling

Vakantieboerderij de Pionier

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiehuis Vakantieboerderij de Pionier voor je op een rij gezet:

8.1FantastischScore uit 28 reviews

8.1FantastischScore uit 28 reviews
  • 7.9Ruimte
  • 7.2Inrichting

Vakantiehuis info

• Rolstoel toegankelijk
Meer vakantiehuis info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

28 Reviews over Vakantieboerderij de Pionier

• 8Henk van Lieshout05-11-2022

fantastisch familie weekend gehad

ons jaarlijks familie weekend hebben wij dit jaar in de smokkelhut doorgebracht van vakantieboerderij de Pionier, met alle faciliteiten en locatie was iedereen dik tevreden, prijs kwaliteit was goed zoals wij dat zeggen, een aanrader......

• 7Ruimte
  • 8Annemiek21-06-2021

Groot huis met groots plezier

Hele lieve gastvrouw Conny, waarmee alles vaak in overleg mogelijk is. We zaten in de smokkelhut. Hele mooie grote accomodatie. De vloer was wel vies, waardoor op blote voeten lopen eindigde met zwarte voeten. Heel erg fijn om een vaatwasser te hebben en 2 koelkasten + een diepvries! Het zou fijn zijn als er meer schoonmaakdoekjes en vuilniszakken aanwezig zijn, zodat je zelf de boel ook netjes kunt houden als gasten zijnde. Tot slot waren de kamers prima en lag het linnengoed netjes klaar voor de bedden. Een ventilator was wel prettig geweest, want het slapen ‘s nachts was lastig door de warmte.

• 9Henja Dudok10-01-2020

Fantastisch!

We zijn hier als familie geweest. Vanuit Australië, Haarlem en Arnhem. We zaten in de grote boerderij. Heerlijk ruim, comfortabel en sfeervol! We hebben een fantastische tijd gehad. Met veel dank aan de gastvrijheid en behulpzaamheid van Conny.

• 10HENNY GIBSON31-05-2018

A nice place just outside of town.

The hostess was very welcoming. We shared an apartment with another couple. It was clean and we had everything we needed. A small nice livingroom area with a kitchen and kitchen table. Clean bathroom with separate shower room. Quiet country place within walking distance of Ysselsteyn.

• 9jvr24-05-2018

Geweldig met dank aan de fam. Janssen.

Met familie, 6 volwassenen en 4 kinderen, vanwege onze 45e trouwdag verbleven in het Pioniershuis. Een mooi verblijf met voldoende ruimte. Alles aanwezig, behalve enkele kleerhangers! Van huis mee genomen, dus...geen probleem. De ruimte rond het huisje was perfect voor de kinderen die hier konden ravotten op de speelweide met speeltoestellen; voetbalveld; speeltuin. Wij hebben allemaal genoten. Voor herhaling vatbaar. De Peel verkennen: De bossen in Ysselsteyn: natuurleerpad; Duits Militaire Begraafplaats: indrukwekkend; Toon Kortooms Park met blotenvoetenpad! ; Grientsveen: leuk dorp met herinneringen aan de turf . Afrika Museum: mooi voor de kinderen; Klok- en Peelmuseum: leerzaam.

• 8Albert Pol11-04-2018

Voor herhaling vatbaarHeerlijke vertoeven daar

Prime plek. leuke plek voor kinderen, waar ze zich bij mooi weer prima kunnen vermaken Leuke gastvrouw Verwachte alleen dat de hoge borg wat sneller terug betaald gaat worden Dit is geld van anderen waar zij geen weken over mag beschikken

• 8Fam Jansen13-11-2017

Een gezellig weekend gehad.

Mooi huis, aparte speelruimte voor de kinderen en buiten ook veel speel mogelijkheden. Alleen jammer dat er voor een gesneuveld bord van de Ikea 6€ wordt afgehouden van de waarborg. Vonden we wel erg veel!

• 9Ramon Peeters17-09-2017

Wij hadden een vriendenweekend in de smokkelhut.

Alles was aanwezig en zeer gastvrij.

• 8Theo van Nalta06-05-2017

Gastvrij en zeer kindelijk verblijf

Fijn huis waarin elk gezin z'n plekje vond incl hond, Veel ruimte om te spelen, waarvan ook de hond genoten heeft

• 9Annemarie27-11-2016

Goed verzorgde groepsaccomodatie

Al jaren zijn we met de hele familie een weekend bij elkaar, dit jaar bij vakantieboerderij de Pionier. Eén van de mooiste groepsverblijven tot nu toe!

Ruime keuken, houtkachel, goede bedden, fijne douches, fijne gastvrouw! Dus voor herhaling vatbaar!

Vakantiehuis Vakantieboerderij de Pionier info

• CafeNiet beschikbaar