Vakantiehuis Vakantieboerderij de Pionier

VakantiehuisWeer vandaag27°15°
Vakantiehuis Vakantieboerderij de Pionier
9,1

25 reviews over Vakantiehuis Vakantieboerderij de Pionier in het Nederlands

A nice place just outside of town.

HENNY GIBSON
31-5-2018

The hostess was very welcoming. We shared an apartment with another couple. It was clean and we had everything we needed. A small nice livingroom area with a kitchen and kitchen table. Clean bathroom with separate shower room. Quiet country place within walking distance of Ysselsteyn.

Geweldig met dank aan de fam. Janssen.

jvr
24-5-2018

Met familie, 6 volwassenen en 4 kinderen, vanwege onze 45e trouwdag verbleven in het Pioniershuis. Een mooi verblijf met voldoende ruimte. Alles aanwezig, behalve enkele kleerhangers! Van huis mee genomen, dus...geen probleem.

De ruimte rond het huisje was perfect voor de kinderen die hier konden ravotten op de speelweide met speeltoestellen; voetbalveld; speeltuin.

Wij hebben allemaal genoten. Voor herhaling vatbaar.

De Peel verkennen: De bossen in Ysselsteyn: natuurleerpad; Duits Militaire Begraafplaats: indrukwekkend; Toon Kortooms Park met blotenvoetenpad! ; Grientsveen: leuk dorp met herinneringen aan de turf .

Afrika Museum: mooi voor de kinderen; Klok- en Peelmuseum: leerzaam.

Voor herhaling vatbaarHeerlijke vertoeven daar

Albert Pol
11-4-2018

Prime plek.

leuke plek voor kinderen, waar ze zich bij mooi weer prima kunnen vermaken

Leuke gastvrouw

Verwachte alleen dat de hoge borg wat sneller terug betaald gaat worden

Dit is geld van anderen waar zij geen weken over mag beschikken

Een gezellig weekend gehad.

Fam Jansen
13-11-2017

Mooi huis, aparte speelruimte voor de kinderen en buiten ook veel speel mogelijkheden. Alleen jammer dat er voor een gesneuveld bord van de Ikea 6€ wordt afgehouden van de waarborg. Vonden we wel erg veel!

Wij hadden een vriendenweekend in de smokkelhut.

Ramon Peeters
17-9-2017

Alles was aanwezig en zeer gastvrij.

Gastvrij en zeer kindelijk verblijf

Theo van Nalta
6-5-2017

Fijn huis waarin elk gezin z'n plekje vond incl hond, Veel ruimte om te spelen, waarvan ook de hond genoten heeft

Goed verzorgde groepsaccomodatie

Annemarie
27-11-2016

Al jaren zijn we met de hele familie een weekend bij elkaar, dit jaar bij vakantieboerderij de Pionier. Eén van de mooiste groepsverblijven tot nu toe!

Ruime keuken, houtkachel, goede bedden, fijne douches, fijne gastvrouw! Dus voor herhaling vatbaar!

Prima locatie

kees van lent
18-11-2016

Prima service, uitstekend onderhouden.

Super lang weekend

Anja
11-9-2016

We verbleven een lang weekend in de Pionier...Prachtig huis met oog voor detail.. goed sanitair ...heerlijke bedden.. enthousiaste eigenaresse..

Kunnen deze locatie zeker aanbevelen..

fantastische week

Antoinet
2-8-2016

Toverland in de buurt

Zwembad meerdal

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Vakantieboerderij de Pionier in Ysselsteyn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Vakantieboerderij de Pionier zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Vakantieboerderij de Pionier scoort een 9.06 uit 10 op basis van 25 reviews.