Hotel Kasteel Wittem

Hotel Kasteel Wittem
9,3

5 tips over Hotel Kasteel Wittem

Ed v.d.Broek, 17-1-2015
Absolute aanrader: Torensuite op 1e verdieping. Kost een paar centen, maar dat is het dubbel en dwars waard!! Bezoek aan Carolus Thermen in Aachen als je van een dagje relaxen houdt. Kijk maar eens op de site. Half uurtje rijden vanaf Wittem. En natuurlijk Maastricht, ook half uurtje rijden.
O. Mauermans, 19-8-2014
Torensuites met ontbijt is een zekere aanrader! Daarnaast is het diner-menu met 5 gangen gewoon geweldig!
Robert, 10-12-2012
Huur een scooter, dan zie je erg veel van zuidlimburg. Is op aanvraag via het hotel te regelen.

We hebben een aantal aanbieders voor Kasteel Wittem voor je op een rij gezet:

Remco de Marter, 8-11-2012
huur een scooter in dit heuvelachtige land, je ziet meer en is minder vermoeiend!
j.m.v.hoorn, 30-9-2012
Aachen, Maastricht, Gulpen. Vakenburg en Vaals zijn vlakbij.

We hebben een aantal aanbieders voor Kasteel Wittem voor je op een rij gezet: