Hotel Kasteel Wittem

35 reviews over Hotel Kasteel Wittem in het Nederlands

Heerlijk

marcel
29-10-2017

Hele prettige kamer (upgrade) en heerlijk gegeten

Heerlijk verblijf!

MarjolijnBvL
4-10-2017

We hadden de prachtige torenkamer. Kinderen sliepen samen in de 'zitkamer'. Mooi ingericht, heerlijke bedden – echt top! Het ontbijt was fantastisch en het diner heerlijk. Kortom, echte aanrader!

Top service, vanaf aankomst tot vertrek!

De Groot
1-10-2017

Mooie locatie, top service en heerlijk aan tafel geserveerd ontbijt!

genieten op prachtige locatie

Kranie
29-6-2017

Zeer uitgebreid en gevarieerd ontbijt, lekkere keuken, vriendelijk en behulpzaam personeel, mooie ruime kamer, en goede uitvalsbasis voor wandelingen en fietstochten + gemakkelijk met de bus naar Maastricht.

Vorstelijk

Gerrie en Geert
26-4-2017

Goede aandacht voor stijl, goed eten, mooie kamer, vriendelijke zorg , fijne uitvalsbasis voor schitterende wandelingen! Gerrie en Geert

Echt genoten!

Brigitte
4-3-2017

Mooi en sfeervol kasteel. Torensuite was perfect, evenals het ontbijt en diner. Leuk om ook een dagje naar Maastricht te gaan.

Fantastisch hotel!

Stephenie van Diemen
5-2-2017

Net terug van een heerlijk weekendje in Kasteel Witten. Super gastvrij, heerlijk gegeten, super personeel, mooie kamers!! Een echte aanrader!!

Prachtig kasteel, gastvrij en vriendelijk

Inge
23-10-2016

Net terug van een heerlijk weekend bij het prachtige kasteel Wittem. We zijn hartelijk ontvangen.

Dank aan de gastvrije eigenaren en al het vriendelijke personeel.

Een mooie omgeving wat in de herfst een romantische uitstraling geeft. Heerlijk kunnen wandelen.

- Gastvrijheid

- Ontbijt

- Kamers

- Diner

Er was werkelijk niets aan te merken. Nota bene: mijn vrouw werd ziek tijdens het weekend waardoor we een nacht eerder naar huis moesten. Deze nacht konden we geheel gratis en naar eigen keuze alsnog beleven. Zó attent.

Ontvangst was super ze hielpen direct met de koffers en kregen eerst drankje aangeboden. Kamer mooi en in stijl maar bed wat minder met harde binnenvering Badkamers moeten echt een opknapbeurt krijgen. Bad waren stukjes kapot en bruine plekken van verkleuring van de tegels door vocht.

Al met al zeker een aanrader!

We hebben een aantal aanbieders voor Kasteel Wittem voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kasteel Wittem in Wittem, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kasteel Wittem zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Kasteel Wittem scoort een 9.25 uit 10 op basis van 35 reviews.