Hotel Beukenhorst

• Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Aanbevelingswaard

Arno Remmers, 28-8-2017

Het hotel ligt in Wittem, tussen Maastricht en Vaals (Drielandenpunt). De eigenaars zijn heel vriendelijk en erg gastvrij. Niets was hen teveel; prima restaurant. Het hotel ademt de sfeer uit van de 19e eeuw. Een heel mooie groene beeldentuin Als je van wandelen in een rustig, natuurrijk gebied is dit hotel zeer geschikt.

Top Hotel

Tielen, 22-8-2016

Super hotel, gemoedelijke sfeer, vriendelijke eigenaren, gevoel van thuiskomen! Top weekend gehad en ga zeker nog een terug.

Heerlijk genieten van t goede leven

Hanneke en Nicky, 24-7-2016

Zeer vriendelijk gezin dat zorgt voor een gemoedelijke sfeer, prachtige tuin en heerlijke maaltijden van hoog niveau, gastvrije bediening, de term verwenarrangement is helemaal op zn plaats. Wij komen zeker terug!

Mooi Beukenhorst

Bruins, 17-6-2016

Een heerlijk verblijf van 4 nachten gehad bij een zeer gastvrij echtpaar. Heerlijk gegeten, prachtige omgeving. Aanrader.

fam provoost, 21-12-2015

Leuke, gemoedelijke ontvangst een prima gastvrouw,en de echtgenoot een uitstekende kok.Huiselijke sfeer.

prettig

hilde en henk hofman, 12-10-2015

Het is geen modern hotel maar een nostalgisch.Omdat geen lift aanwezig moeten minder goede ter been naar een zo laag mogelijk gelegen kamer vragen.Wij verbleven op de bovenste etage aan de kant van de rijksweg.Door de goede isolatie overigens nauwelijks of geen last van geluid gehad.Kamer groot genoeg en badkamer prima.Gastvrijheid perfect,ontbijt en avondeten dik in orde..

In 1woord geweldig

Ina van egmond, 10-8-2015

Stijlvol,rust gevend,hotel.niks is de gastvrouw teveel.de keuken met het diner is geweldig smaakvol.ontbijt ruim voldoende en afwisselend. Openbaar vervoer is voor de deur.motoren, fietsen e.v.t.een oldtimer staan veilig binnen de muur van de schitterende schaduwrijk tuin.vogels,vlinders,vliegen af en aan in de bloemen border.de omgeving is prachtig om te ontdekken met de motor.dit hotel is een aanrader. Wij hebben genoten en zijn hier tot rust gekomen.

Het was fantastisch!

Wim Schook, 5-7-2015

Wij hebben drie dagen genoten van onvervalste Limburgse/Zwitserse gastvrijheid en twee keer van een fraai, lekker en uitstekend verzorgd diner. Ook het ontbijt was zonder meer prima, gezellig en lekker.

sfeer en extra service

liesbetharts, 13-7-2014

Hotel Beukenhorst is een heerlijke plek om te overnachten en te eten. Goede bedden en mooie tuin. Extra sfeer door de inrichting die is aangepast aan het notarishuis. Het ontbijt is zeer gevarieerd.Met extra wensen wordt rekening gehouden. We lieten ons elke avond verrassen v.w.b. het diner. Dat was elke avond heel goed. Kruiden uit eigen tuin. Als we gevraagd hadden om rauwkost bij het eten hadden we daf gekregen. We zijn gewend om te eten wat de pot schaft en dat was goed. We troffen het met het weer. In de week van 30 juni t/m 4 juli 2014 was het prachtig weer met iets frissere avonden. Mooie avond- en ochtendwandelingen gemaakt. Een rondleiding door het klooster en de bibliotheek van Wittem moet je niet overslaan. Daarbij is een wandeling door de kloostertuin ook de moeite waard. De bus stopt bijna voor de deur en gaat om het kwartier naar Aken of Maastricht.

In het kerkje van het naburige plaatsje Wahlwiller zie je schilderingen van Aad de Haas. We hadden halfpension. Een aanrader

dit nooit meer

T. de Koning, 5-6-2014

zeer slecht. slechte bedden. geen goede stoelen om op te zitten. stinkt erg in de kamer. tv van 20 cm. onbegrijpelijk dat er goede reacties zijn. wij hadden 2 nachten geboekt en zijn na 1 nacht weggegaan ondanks dat er voor 2 nachten betaald was.

We hebben een aantal aanbieders voor Beukenhorst voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Beukenhorst in Wittem, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Beukenhorst zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Beukenhorst scoort een 8.76 uit 10 op basis van 36 reviews.