Hotel Beukenhorst

9.6Fenomenaal

37 reviews over Hotel Beukenhorst

• 2018
    10Geelen-Capals Jaak & Thérèse18-10-2018

Het is een fantastisch hotelletje. De gastvrouw streeft perfectie na en daar slaagt ze wonderwel in. De prijs/kwaliteit is Meer dan o.k.. Ook de diners die de kok ( heer des huizes) ‘s avonds op tafel tovert zijn zeer geslaagd.De Zwitserse toetsen maken het af. Ook hun “ wijnkaart” is voortreffelijk. Kortom ....een echte aanrader voor mensen die in alle rust willen genieten

Gereisd met partner in oktober 2018

• Oude reviews

10Arno Remmers28-08-2017

Aanbevelingswaard

Het hotel ligt in Wittem, tussen Maastricht en Vaals (Drielandenpunt). De eigenaars zijn heel vriendelijk en erg gastvrij. Niets was hen teveel; prima restaurant. Het hotel ademt de sfeer uit van de 19e eeuw. Een heel mooie groene beeldentuin Als je van wandelen in een rustig, natuurrijk gebied is dit hotel zeer geschikt.

Gereisd met partner in augustus 2017

• 9Tielen22-08-2016

Top Hotel

Super hotel, gemoedelijke sfeer, vriendelijke eigenaren, gevoel van thuiskomen! Top weekend gehad en ga zeker nog een terug.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 10Hanneke en Nicky24-07-2016

Heerlijk genieten van t goede leven

Zeer vriendelijk gezin dat zorgt voor een gemoedelijke sfeer, prachtige tuin en heerlijke maaltijden van hoog niveau, gastvrije bediening, de term verwenarrangement is helemaal op zn plaats. Wij komen zeker terug!

Gereisd in juli 2016

• 9Bruins17-06-2016

Mooi Beukenhorst

Een heerlijk verblijf van 4 nachten gehad bij een zeer gastvrij echtpaar. Heerlijk gegeten, prachtige omgeving. Aanrader.

Gereisd met partner in juni 2016

• 8fam provoost21-12-2015

Leuke, gemoedelijke ontvangst een prima gastvrouw,en de echtgenoot een uitstekende kok.Huiselijke sfeer.

Gereisd met vrienden in oktober 2015

• 8hilde en henk hofman12-10-2015

prettig

Het is geen modern hotel maar een nostalgisch.Omdat geen lift aanwezig moeten minder goede ter been naar een zo laag mogelijk gelegen kamer vragen.Wij verbleven op de bovenste etage aan de kant van de rijksweg.Door de goede isolatie overigens nauwelijks of geen last van geluid gehad.Kamer groot genoeg en badkamer prima.Gastvrijheid perfect,ontbijt en avondeten dik in orde..

Gereisd met partner in oktober 2015

• 10Ina van egmond10-08-2015

In 1woord geweldig

Stijlvol,rust gevend,hotel.niks is de gastvrouw teveel.de keuken met het diner is geweldig smaakvol.ontbijt ruim voldoende en afwisselend. Openbaar vervoer is voor de deur.motoren, fietsen e.v.t.een oldtimer staan veilig binnen de muur van de schitterende schaduwrijk tuin.vogels,vlinders,vliegen af en aan in de bloemen border.de omgeving is prachtig om te ontdekken met de motor.dit hotel is een aanrader. Wij hebben genoten en zijn hier tot rust gekomen.

Gereisd met partner in augustus 2015

• 10Wim Schook05-07-2015

Het was fantastisch!

Wij hebben drie dagen genoten van onvervalste Limburgse/Zwitserse gastvrijheid en twee keer van een fraai, lekker en uitstekend verzorgd diner. Ook het ontbijt was zonder meer prima, gezellig en lekker.

Gereisd met vrienden in juli 2015

• 9liesbetharts13-07-2014

sfeer en extra service

Hotel Beukenhorst is een heerlijke plek om te overnachten en te eten. Goede bedden en mooie tuin. Extra sfeer door de inrichting die is aangepast aan het notarishuis. Het ontbijt is zeer gevarieerd.Met extra wensen wordt rekening gehouden. We lieten ons elke avond verrassen v.w.b. het diner. Dat was elke avond heel goed. Kruiden uit eigen tuin. Als we gevraagd hadden om rauwkost bij het eten hadden we daf gekregen. We zijn gewend om te eten wat de pot schaft en dat was goed. We troffen het met het weer. In de week van 30 juni t/m 4 juli 2014 was het prachtig weer met iets frissere avonden. Mooie avond- en ochtendwandelingen gemaakt. Een rondleiding door het klooster en de bibliotheek van Wittem moet je niet overslaan. Daarbij is een wandeling door de kloostertuin ook de moeite waard. De bus stopt bijna voor de deur en gaat om het kwartier naar Aken of Maastricht. In het kerkje van het naburige plaatsje Wahlwiller zie je schilderingen van Aad de Haas. We hadden halfpension. Een aanrader

Gereisd met partner in juni 2014

Hotel Beukenhorst info