Camping de Gele Anemoon

19 reviews over Camping de Gele Anemoon in het Nederlands

Verfrissend

Tom
29-7-2016

Een rustige, aangename camping is wat je krijgt wanneer je een bezoek brengt aan camping De Gele Anemoon. De medewerkers waren vriendelijk, de sanitaire voorzieningen schoon. Daarnaast is de omgeving groen en ideaal voor wandelingen. Aanrader voor mensen die er even rustig tussenuit willen.

Mooie plek in een prachtig stukje NL

Mientje
27-7-2016

De camping is perfect. Ligt prachtig. Je kunt vanaf de camping mooie wandelingen maken. Gulpen op rij afstand. Fijne sfeer en mooie plekken. Wat wij wel leuk zouden vinden is een terrasje waar je elkaar kunt ontmoeten en kunt genieten ve kop koffie of een wijntje. Verder absoluut een aanrader!

Chapeau

Henk en Riet Wassenberg
23-4-2016

Chapeau voor Dhr en Mevr Guntlisbergen, die vanuit Boxmeer twee weken de gastheer en gastvrouw zijn van deze mooi aan de Geul gelegen camping.

Ze zijn super vriendelijk en behulpzaam.Chapeau.

Bij vertrek startte de accu niet en in afwachting van de komst van de wegenwacht kregen we van de familie een lekker bakje koffie en zoals het Brabantse gastvrijheid betaamt met "un lekker kuukske" erbij.

Dus ...als U van rust,mooie natuur ,wandelen en fietsen en een bezoek aan bijv.Valkenburg of Maastricht enz. houdt....dan bent U op de gele anemoon op de juiste plek...Goud voor deze camping

M.vr gr Henk en Riet Wassenberg uit Boekel

Prachtige natuurlijke camping heerlijk rustig.

Kempenaar
13-4-2016

Prima natuurlijk gelegen camping. Heerlijk rustig midden in de natuur. Goede voorzieningen. Echt warme douches en ook het afwaswater goed warm. Bij aankomst wordt de caravan met een tractor op zijn plek gezet. Goede wandelomgeving en ook voor fietsen heel mooi gelegen. Wandel en fietsroutes worden als je bij de receptie vraagt voor je uitgeprint.

heerlijk

de boschen
10-11-2015

Mooie, rustige plek om te kamperen. In de schoolvakanties gezellig druk en leuk voor kinderen - buiten het seizoen heerlijk stil. Vriendelijke vrijwilligers die altijd klaar staan om je te helpen! Top...

Prima plek in de natuur

Guus
19-5-2015

Heerlijk rustige camping, geen animaitie, disco of wat dan ook. Als je van wandelen, fietsten en de natuur houdt, sta je hier prima. Sanitair eenvoudig, schoon en met lekker warme douches. Altijd spannend om er met de caravan te komen over het weggetje waar je elkaar niet kunt passeren :-). Vriendelijke vrijwilligers runnen de camping. Wij komen er ieder jaar weer met plezier terug.

Heerlijk rustige plek

Rob Stuijt
18-9-2014

Geweldige gelegenheid om eens leklker uit te rusten in een sfeervolle door vrijwilligers gerunde NIVON-camping.

Fantastische plek

Irena Christiaanse
12-5-2013

Enkele dagen hier gestaan in de meivakantie. Heel geslaagd met drie kinderen van 9,11,14 jaar. Prachtige omgeving, heerlijke camping, leuk publiek. Geen auto's op het terrein. Rustig. Veel kinderen en veel mogelijkheden voor hen. Klein bad, tafeltennistafel, slecht weer ruimte met tv, vuurkorf. Broodjesservice op naastgelegen camping. Wij komen graag terug.

Absoluut geweldige plek, zo genoten!

Lonneke
24-8-2012

Echt een dikke, dikke 10 voor deze camping! Ik kan niet anders zeggen!

Het is een kleine camping met ongeveer 60 plekken, het is een NIVON camping. Heerlijk rustig aan een doodlopende weg, prachtig in de natuur. Maar je bent ook zo in Wijlre en Gulpen.

Steden zoals Valkenburg en Maastricht, Aken en Eupen liggen allemaal op een half uur rijden maximaal.

Maar dichterbij is genoeg te doen en een prachtige Limburgse natuur.

Op de camping is alles goed geregeld, broodjes kun je bij de camping die er achter ligt halen, een ruimte met internet. Wij hadden onze dochter van 10 maanden bij, er is een speciale babyruimte in het sanitair, ideaal.

Plekken zijn zeer ruim en liggen gezellig. Terrein is goed onderhouden.

Camping is autovrij, ook niet om je spullen naar je plek te brengen. Daar hebben ze karretjes voor die je kunt trekken. Wij vonden het erg prettig dat er geen auto's op het terrein komen. Er rijdt een tractor die de caravan etc naar de plaats trekt. Wij hebben super genoten hier!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping de Gele Anemoon in Wijlre, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping de Gele Anemoon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.