Camping de Gele Anemoon

19 reviews over Camping de Gele Anemoon in het Nederlands

Een aanrader!

Ria
4-8-2018

Mooie en gezellige camping. Zeer vriendelijke en behulpzame beheerders. Sanitair is netjes en er is een leuke speegelegenheid voor de kinderen. Zwembadje is 10 tot 40 cm diep, ideaal met jonge kinderen. Broodjes en pizza kun je bij de camping ernaast halen, staat goed aangegeven.

Nooit meer

Anoniem
28-7-2018

Ik vond her niet goed dat ze zelf geen brood hadden. Dit moest je halen bij camping de gronselenput.

Een aanrader !

Mestach Patrick
25-9-2017

Dikke pluim voor de vrijwilligers die deze camping openhouden ! Alles is hier piekfijn onderhouden en proper Terrein,sanitair gewoon alles.De mensen zijn vriendelijk en geven correcte informatie.Hier kom ik zeker terug.

Kleinschalige camping op mooie plek

Marloes
1-7-2017

Overzichtelijke en autovrije camping. Op een mooie plek onderaan de Keutenberg.

Pluspunten: autovrij, ligging, overzichtelijk. Leuk voor kinderen met een klein badje, wat speeltoestellen en verhaaltje voorlezen.

Kan beter: wat weinig sanitair dat niet altijd erg schoon is (schoonmaakbedrijf komt niet iedere dag.) Plaatsen op het middenveld zijn krap.

Mooie rustige camping aan de Geul

Fam. Lindenbergh
7-6-2017

Prachtig gelegen camping aan de Geul, veel wandelmogelijkheden, supervriendelijke campingbeheerders. Broodjes kun je bij de camping ernaast bestellen. Heerlijk rustig.

gezellige kleine mooi gelegen camping.

janet pijcke
13-5-2017

De beheerders zijn allervriendelijkst, kunnen je ook rondleidingen geven in de omgeving en alles vertellen over de fauna en flora. Unieke dassenburchten gezien in het bos. Ook de geluiden gehoord in de nacht van dassen die rondscharrelen op de camping op zoek naar voedsel. De ligging is uniek, rustig gelegen maar toch is alle in de omgeving goed bereikbaar. Winkels en eetgelegenheden zijn er niet in de nabije omgeving, dan moet je even op de fiets of met de auto, maar daar staat dan wel weer veel natuurschoon en rust tegenover.

Hartsikke leuk

Gregoor
17-4-2017

De camping ligt aan de voet van de Keutenberg en is van oorsprong een oude boomgaard. Vanaf de camping kan men mooi wandelen langs de Geul. Voor fans van de Amstel Gold Race is het een ideale plek om te fietsen en de race te bekijken (900 meter lopen om aan de top van de Keutenberg te komen). Tiny en Bert waren zeer prettige en behulpzame mensen, zij beheerden toen wij er waren de camping. De camping wordt beheert door vrijwilligers.

Een prima verblijf op super mooie camping

Jan en Susan Bosch
22-2-2017

De ligging van de camping en de sfeer maken een verblijf op de Gele Anemoon tot een feest. De camping is uitermate geschikt voor ouders met jongere kinderen maar rustzoekers komen ook heel goed aan hun trekken.

Wifi is beschikbaar in de gemeenschappelijke ruimte. Uitbreiding over de hele campong zou een plusje betekenen.

Super camping

Jorica & Henk
        14-8-2016

Kindvriendelijke camping, zeer ruim, leuke speelplek voor de kinderen. Zwembadje ideaal.

Vrijwilligers zijn heel erg vriendelijk en behulpzaam! Dank daarvoor.

Sanitair is schoon en er is een aparte badruimte voor baby's.

Ideale camping, zoals ook vorige beoordelingen!!

Lekker ouderwets kamperen met eigentijdse sfeer

machiel van nieuwland
        1-8-2016

voor een paar dagen fietsen op de racebike, ben ik paar dagen geweest op deze prettige camping met een mooi veldje, goed sanitair en vriendelijke vrijwilligers als beheerders namens Nivon. Centraal gelegen voor mooie fietstochten. Ik was o.a. naar Eijsden via Maastricht en de andere dag Vaalserberg, Slenaken, Sibbe en via Valkenburg weer terug naar Wijlre Ik zal wel weer eens terugkomen. Leuk geweest.

In Gulpen en Schin op Geul of verder ruim voldoende eetgelegenheden. Broodjesservice bij de buren. Zeer kindvriendelijk met voorlezen en al. Groeten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping de Gele Anemoon in Wijlre, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping de Gele Anemoon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.