Vakantiepark Comfortparc Wessem ****

8,9

Weer vandaag8°-3°

• Activiteiten7,2
  • Onderkomen8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Comfortparc Wessem voor je op een rij gezet:

14 tips over Vakantiepark Comfortparc Wessem

Sue, 3-6-2016
Een sloep huren bij Sailcenter Limburg in Kinrooi, een echte aanrader om de Maasplassen te verkennen.
Viola, 30-5-2016
Witte Stadje Thorn, Binnenvaartmuseum Maasbracht, Stevensweert, Designer Outlet Roermond, Funbeach,
Joanna, 26-10-2014
met kids: Limburgs museum, glowgolf bij roompot vakantiepark. dierentuin: kasteeltuinen Born.

Janine Schinkel, 8-9-2014
Roermond is een leuke stad.
Fam. steeg, 10-7-2014
Belgie en Duitsland vlakbij.
Joris, 1-7-2014
Reserveer tijdig een eigen sloep om ook zelf te kunnen varen

Gerrit, 11-6-2014
Zou zeker een schipper of sloepje huren voor het echte vrije watersport gevoel. Heerlijk gegeten in het gastvrije restaurant.
J. van 't Wout, 26-3-2014
Een kapitein huren en dan varen met je "eigen" schip. Zeker met mooi weer! Ook Maastricht en Thorn zijn een aanrader.
Fam Bo&Nijm, 6-3-2014
in de directe omgeving is voor kinderen niet bar veel te doen. Zeker voor basisschoolleerlingen in de hogere groepen: boeken en Ipods mee! In het speeltuintje zijn ze wel een keer uitgespeeld en in de haven is niet gek veel te doen.
GJ, 5-8-2013

Een schipper huren (€ 35,- per uur) is echt een leuk idee!

We hebben vrienden laten komen en zijn lekker gaan varen en zwemmen.

Het restaurant in het Comfortdock is leuk en lekker zitten, maar duurt wel lang voor het eten er is (wij hebben daar 2x gegeten en elke keer 45 tot 60 minuten moeten wachten. Maar het was vakantie, dus ook minder erg.

Onze bezoekers bekeken ook: