Vakantiepark Comfortparc Wessem

48 reviews over Vakantiepark Comfortparc Wessem

• 2018
    9Fam. Hermans23-04-2018

Genoten

Wij hadden met ons gezin (02 volwassenen + 02 jonge kinderen ) afgelopen weekend een passantenplaats op de camping gehuurd. Het parc met zijn mooie waterrijke omgeving, de op het parc aanwezige speeltuin en het mooie en schone sanitair waren ons zeer goed bevallen. Verder was het personeel van het parc erg aardig en uiterst behulpzaam en is het op het parc gelegen restaurant “The Beacon” een echte aanrader.

• 8Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in april 2018

• 9Leemans05-04-2018

Erg mooi

Afgelopen weekend hadden wij een plek op de camping gehuurd. Dit is ons goed bevallen. Vrienden van ons hadden deze camping aangeraden en wij komen zeker een keer terug. Ruime plaatsen, dicht bij water. Rustige camping met mooi verzorgd sanitair. Apart centrum gebouw. Dit drijft in het water. Erg modern. Fijn restaurant.

Gereisd met partner in april 2018

• Oude reviews

5Sonnemans16-10-2016

Nooit meer!

De camping noemt zich een gezinscamping.....maar dit is verre van waar! Kinderen worden hier absoluut niet graag gezien. Op de camping staan vele vaste kampeerders waardoor hun het gevoel hebben dat ze alles mogen doen en zeggen! De camping werkt met twee maatstaven.......sommige kampeerders mogen alles en andere worden aangesproken op deze dingen. Heel erg oneerlijk! Heel jammer dat er zo word omgegaan met hun gasten......want het is wel een goed verzorgde mooie camping in een prachtige omgeving.....Dus heb je kinderen dan zouden wij het absoluut afraden om naar deze camping te gaan!

• 3Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden
    • 6Onderkomen

Comfortparc, administratief medewerkster, 24-10-2016

Wij vinden het erg vervelend dat u geen prettig verblijf heeft gehad op onze camping. Kennelijk heeft zich iets voorgedaan, waardoor u van mening bent dat kinderen niet erg welkom zijn en dat er met twee maten gemeten wordt. Helaas heeft u zich tijdens uw verblijf niet bij de receptie gemeld, zodat wij dit gevoel hadden kunnen wegnemen. Service en comfort staat bij ons hoog in het vaandel en wij hadden u graag geholpen om u een aangenaam verblijf te bezorgen.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2016

• 8Timo02-06-2016

Wat een heerlijke camping

Wij hebben geweldig genoten van ons bezoek aan comfortparc Wessem. We hadden voor 2 weken een ruime passantenplaats op de camping gehuurd. Deze plaats beviel zeer goed. We keken uit over de maasplas, het sanitair lag in de buurt en is goed onderhouden. De service van de dames aan de receptie en de parkbeheerder was uitstekend. 'S avonds aten we graag een hapje in het bijgelegen restaurant.

Gereisd met partner in mei 2016

• 10Justin31-05-2016

Mooie Jachthaven!

De haven is zeer goed bereikbaar, wij waren op doorreis naar maastricht en kwamen via andere schippers terrecht bij Comfortparc. Wij zijn blij dat we hier natoe zijn gekomen. Een fantastisch mooie jachthaven met mooie passantensteigers. Van alle faciliteiten voorziwn, erg vriendelijk en behulpzaam personeel en hebben genoten van de de gerechten bij de horeca gelegenheid the Beacon. Kortom; wij komen zeler terug!

• 10Onderkomen

Gereisd met partner in mei 2016

• 7Sniekers06-05-2016

Super!

Wij hebben hier een boot liggen, mooie haven, goed en schoon sanitair, leuk restaurant/terras. Gewoon alles wat je nodig hebt voor een prettig verblijf!

• 4Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 9Anita03-05-2016

mooie jachthaven met rustige camping

Rustig gelegen camping, direct aan het water. Midden in de Maasplassen. Wij hebben het goed naar onze zin gehad. Aanrader is restaurant the Beacon. Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening. Wij gaan binnenkort een boot kopen en gaan onze boot zeker in deze haven neerleggen. Goede prijs kwaliteit.

Gereisd met vrienden in januari 2016

• 9Michelle Jansen18-04-2016

Rustige camping

Wij hebben met Pasen een weekendje doorgebracht op de camping. Heerlijke rustige camping direct aan het water. Ruime kampeerplaatsen, schoon sanitair. Kinderen konden zich uitleven in de grote speeltuin. Restaurant heeft prima kaart en goede service.

• 9Onderkomen

Comfortparc, administratief medewerkster, 25-04-2016

Bedankt voor uw mooie beoordeling en fijn dat u het naar de zin heeft gehad op onze camping.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2016

• 9Toon DC22-03-2016

Heerlijk verblijf gehad!

Aangename omgeving, faciliteiten allemaal in orde en een prettige en vriendelijke sfeer. Top restaurant aanwezig op de haven!

• 8Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden

Comfortparc, administratief medewerkster, 25-04-2016

Bedankt voor uw beoordeling. Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen begroeten.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 10jaspers04-11-2014

luxe en schoon heerlijk

netheid en luxe. Het uitzicht was goed, maar jammer dat het dichtbij industrie ligt. Een nette buurt en personeel is fantastisch behulpzaam. Het eten was goed in het restaurant, gezellig...

• 9Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden