Géén boekingskosten

• 1Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden
    • 2Onderkomen
  • 6N15-08-2020

Niet aan te raden voor passanten

• Camping aan een Maasplas.
    • Vnl vaste plaatsen van vooral Duitsers. Terrein vrij sfeerloos, omdat weinig mensen aanwezig waren.
    • Passanten worden tussen (en met zicht op) twee parkeerplaatsen neergezet (plek 19 - 26 ).
    • Sanitair wordt goed schoon gehouden.
    • WiFi redelijk, valt wel regelmatig 5-15 sec weg.
    • Hele dag hoor je op achtergrond (brom-)geluid van snelweg door gebied.
    • 135 euro voor 3 nachten voor een plek op een parkeerplaats is echt te duur.
  • 10Schlauchkatamaran04-06-2019

Wir haben uns hier sehr wohl gefühlt

Man sollte nicht ohne eine Reservierung hierher fahren. Besonders zu erwähnen ist der freundliche und hilfsbereite Hafenmeister, der uns mit Rat und Tat zur Seite stand. Wir sind hier sehr freundlich aufgenommen worden. Der Platz ist wirklich schön ruhig, prima zum „Bootfahren“ ( Anleger und Slipmöglichkeit) und zum Relaxen geeignet 😎

• 10Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen
  • 9Fam. Hermans23-04-2018

Genoten

Wij hadden met ons gezin (02 volwassenen + 02 jonge kinderen ) afgelopen weekend een passantenplaats op de camping gehuurd. Het parc met zijn mooie waterrijke omgeving, de op het parc aanwezige speeltuin en het mooie en schone sanitair waren ons zeer goed bevallen. Verder was het personeel van het parc erg aardig en uiterst behulpzaam en is het op het parc gelegen restaurant “The Beacon” een echte aanrader.

• 8Activiteiten
  • 9Leemans05-04-2018

Erg mooi

Afgelopen weekend hadden wij een plek op de camping gehuurd. Dit is ons goed bevallen. Vrienden van ons hadden deze camping aangeraden en wij komen zeker een keer terug. Ruime plaatsen, dicht bij water. Rustige camping met mooi verzorgd sanitair. Apart centrum gebouw. Dit drijft in het water. Erg modern. Fijn restaurant.

• 5Sonnemans16-10-2016

Nooit meer!

De camping noemt zich een gezinscamping.....maar dit is verre van waar! Kinderen worden hier absoluut niet graag gezien. Op de camping staan vele vaste kampeerders waardoor hun het gevoel hebben dat ze alles mogen doen en zeggen! De camping werkt met twee maatstaven.......sommige kampeerders mogen alles en andere worden aangesproken op deze dingen. Heel erg oneerlijk! Heel jammer dat er zo word omgegaan met hun gasten......want het is wel een goed verzorgde mooie camping in een prachtige omgeving.....Dus heb je kinderen dan zouden wij het absoluut afraden om naar deze camping te gaan!

• 3Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden
    • 6Onderkomen

Comfortparc, administratief medewerkster, 24-10-2016

Wij vinden het erg vervelend dat u geen prettig verblijf heeft gehad op onze camping. Kennelijk heeft zich iets voorgedaan, waardoor u van mening bent dat kinderen niet erg welkom zijn en dat er met twee maten gemeten wordt. Helaas heeft u zich tijdens uw verblijf niet bij de receptie gemeld, zodat wij dit gevoel hadden kunnen wegnemen. Service en comfort staat bij ons hoog in het vaandel en wij hadden u graag geholpen om u een aangenaam verblijf te bezorgen.

• 8Timo02-06-2016

Wat een heerlijke camping

Wij hebben geweldig genoten van ons bezoek aan comfortparc Wessem. We hadden voor 2 weken een ruime passantenplaats op de camping gehuurd. Deze plaats beviel zeer goed. We keken uit over de maasplas, het sanitair lag in de buurt en is goed onderhouden. De service van de dames aan de receptie en de parkbeheerder was uitstekend. 'S avonds aten we graag een hapje in het bijgelegen restaurant.

• 10Justin31-05-2016

Mooie Jachthaven!

De haven is zeer goed bereikbaar, wij waren op doorreis naar maastricht en kwamen via andere schippers terrecht bij Comfortparc. Wij zijn blij dat we hier natoe zijn gekomen. Een fantastisch mooie jachthaven met mooie passantensteigers. Van alle faciliteiten voorziwn, erg vriendelijk en behulpzaam personeel en hebben genoten van de de gerechten bij de horeca gelegenheid the Beacon. Kortom; wij komen zeler terug!

• 10Onderkomen
  • 7Sniekers06-05-2016

Super!

Wij hebben hier een boot liggen, mooie haven, goed en schoon sanitair, leuk restaurant/terras. Gewoon alles wat je nodig hebt voor een prettig verblijf!

• 4Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden
  • 9Anita03-05-2016

mooie jachthaven met rustige camping

Rustig gelegen camping, direct aan het water. Midden in de Maasplassen. Wij hebben het goed naar onze zin gehad. Aanrader is restaurant the Beacon. Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening. Wij gaan binnenkort een boot kopen en gaan onze boot zeker in deze haven neerleggen. Goede prijs kwaliteit.

Vakantiepark Comfortparc Wessem info

• CafeBeschikbaar (1)