Camping Minicamping Heidehof

• Kinderopvang
Meer camping info

61 reviews over Camping Minicamping Heidehof

• 9Fam. uit Noord Brabant30-06-2016

Mooie verzorgde camping hele vriendelijke eigenaar

In de meivakantie hebben we met onze 2 jongens van 9 en 11 jaar op deze mooie camping gestaan met ruime plaatsen. Helaas hadden we de 1e week erg slecht weer met heel veel regen. Gelukkig stond de voortent op kunstgras waardoor de voortent droog bleef. De eigenaar had een voetbalveld aangelegd naast de camping omdat we daar specifiek naar hadden geïnformeerd van tevoren. Als je kinderen zich zelf kunnen vermaken met andere kinderen en tevreden zijn met een pingpong tafel, skelters en een voetbalveld dan is dit een hele mooie verzorgde camping met hele aardige eigenaars. Ideaal is de korte afstand naar Irrland en het pannenkoekenhuis. Op het moment dat wij er waren, zaten er zowel veel oudere stelletjes die van fietsen houden, maar ook weer gezinnen met jongere kinderen.

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

• 10Jan en Mieke uit Heerenveen25-06-2016

Gezellig, maar zeker alles wat je wensen kunt.

Camping is top, schoon, ruime plaatsen, water en afvoer op plaats. Voortent staat op kunstgras. Wifi met goede ontvangst. Broodjes, eieren en frisdrank (bier) te verkrijgen. Omgeving is zeer mooi, fietsen maar ook wandelen. Kortom alles wat je je wensen wilt. Bovendien zijn de kosten zeker niet te duur.

Gereisd met partner in juni 2016

• 10Didy11-05-2016

je hebt het gevoel dat je een grote familie bent doordat je gezellig naast en tegenover elkaar staat .Iedereen groet elkaar en de beheerders zijn erg vriendelijk. Wanneer je aankomt word je verwelkomt met koffie.Ze willen altijd alles voor je doen . Je hebt echt het campeergevoel doordat je met de tenten naar elkaar toe staat.

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in mei 2016

• 10Gitte11-05-2016

Aanrader!

Camping Heidehof, de gezelligste camping! De opstelling van de caravans is weer als vanouds! Je kijkt niet meer tegen de achterkant van je overbuurman. Heerlijk vertoeven hier, supergezellig, We komen hier al 18 jaar, dus dat zegt genoeg.

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met partner in januari 2016

• 9Evenard Lieverdink07-09-2015

Prima, rustig gelegen camping

De camping ligt zeer rustig aan de rand van natuurgebied de Maasduinen, tussen Wellerlooi en Arcen. Prima kampeerplekken met kunstgras voor de caravan, dus geen extra zeilen o.i.d. nodig. Keurig schoon sanitair en behulpzame beheerders

Gereisd met partner in juli 2015

• 9Fam. Hofstede23-08-2015

super gezellig

Zoek je leuke camping waar je komt voor je gezelligheid! Dan moet je hier zijn, er komt elke ochtend een bakker uit Duitsland met brood (niet duur). Deze camping heeft de gezelligheid die je zoekt, maar wil je rust kan dat juist ook. Wij komen echt nog een keer terug. Sanitair is tenminste echt goed schoon, keurig! Zijn dit jaar op een camping in Friesland geweest waar het sanitair alleen even met een doekje werd schoongemaakt en klaar, nou dat was dus niet. Bij de Heidehof was het echt schoon.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

• 7Jan14-07-2015

Alles heel netjes

Keurig netjes sanitair... alleen de opstelling van de caravans vond ik niet goed . Je kijkt alleen tegen de achterkanten van de caravans...heel ongezellig....erg jammer voor zo'n mooie nette camping

Gereisd met partner in januari 2015

• 10J.G.M.Vollebregt28-05-2015

Perfect verzorgde camping

Een schitterende rustige camping, gelegen in een bijzonder mooie omgeving dichtbij de grens met Duitsland. Zeer goed en schoon sanitair. De camping ligt ongeveer 400 meter van een doorgaande weg en is bereikbaar via een zeer goed onderhouden pad waar twee auto' elkaar goed kunnen passeren. Vriendelijke ontvangst met koffie en een gezellig praatje.

Gereisd met partner in mei 2015

• 10Zoutman20-05-2015

Rustig gelegen, mooie omgeving, schoon sanitair.

Zeer goede indruk van deze mini camping. Veel fiets- en wandelmogelijkheden. Camping ligt in een rustige bosrijk natuurgebied. Personeel is vriendelijk. Goede prijs ķwalitietverhouding. Mooi en zeer schoon sanitair.

Gereisd met partner in mei 2015

• 9Moniek09-01-2015

Leuke camping met kleine kinderen.

Een week gekampeerd tussen verder alleen maar caravans. Dit had er denk ik vooral mee te maken wat wij buiten een schoolvakantie waren en al in september. Maar we hadden echt heerlijk weer. Camping is klein maar prima. Super schoon sanitair en voor (kleine) kinderen genoeg om te spelen, een zandbak, speelhuisje en glijbaan wat wil je nog meer. Elke ochtend komt de Duitse bakker met heerlijke verse broodjes een gebak. Elke vrijdag komt de frietkraam langs. In de gemeenschappelijke ruimte kan je tegen betaling, koffie, thee, frisdrank, bier en fris halen. Ook staat er een gemeenschappelijke koelkast. Voor ons als kampeerders extra fijn. Wij komen zeker terug.

Gereisd met jonge kinderen in september 2014

Camping Minicamping Heidehof info