Camping Minicamping Heidehof

Meer camping info

58 reviews over Camping Minicamping Heidehof

• 2019
    9Fam lohn06-08-2019

Wederom weer 3heerlijke weken gehad op heidehof ,het is altijd weer een thuis komen bij Chantal en Twan Bedankt lieve mensen voor jullie gast vrijheid

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Ank Dannenberg30-07-2019

Geweldig

We zijn al weer een paar dagen thuis na een warme, maar fijne week op deze camping. Mooie ruime plaatsen. Hartelijke eigenaren, prachtig schoon sanitair en een mooie omgeving voor diversen fietstochten. Vlak bij de grens met Duitsland. Voldoende restaurants in de omgeving in Nederland of Duitsland. We komen regelmatig terug op deze camping. Voor senioren een absolute aanrader!

Gereisd met partner in juli 2019

• 2018
    10Ria Kuipers30-09-2018

Fantastische camping waar we zeker nog terug komen

Er is niets te vinden wat niet goed is. Rust, ruimte, super douche en toiletruimtes en brandschoon. In deze periode van het jaar zijn er geen kinderen maar voor hen is het zeker ook een super plek waar veel speelmogelijkheden zijn. Altijd doen, een super plek met veel mogelijkheden in de omgeving. Wandelen, fietsen enz

Gereisd met partner in september 2018

• 9Klaas Winkel07-09-2018

Fantastisch!!

Een prachtige camping , super schoon,een hartelijke ontvangst, gezellige mensen, en een schitterende fietsomgeving. wij komen vast weer.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 10Faminlie Stoop09-07-2018

Uitstekend

Buiten gewoon mooie camping met uiterst vriendelijke eigenaars. Sanitair brandschoon en de camping is erg netjes en onderhouden. Zeker het aanbevelen waard.

• 10Koos en Bettie Hooijmans07-07-2018

Super op naar De 10

Wat een geweldige minicamping. Schoon sanitair. Echt geweldig mooie douches. De plaatsen zijn groot. En onder de voortent ligt kunstgras. Echt Super. De camping ligt in Maasduinen wat een geweldig mooi gebied is om te fietsen. De eigenaren zijn echt enthousiast bezig altijd een gezellig praatje als Twan langs komt. En als je vertrekt komt de eigenaar je persoonlijk gedag zeggen en een goede reis wensen. Deze camping verdient echt een grote dikke 10. Dus twijfel niet om hier naar toe te gaan. Aanrader is Arcen, Walbeck , Goch, Nieuw Bergen en Kevelaer. Wij komen op zeker nog een keer terug op deze camping. Even een tip haal de blauwe doekjes en groene sponsjes weg bij de afwasplaats. Campinggasten hebben deze dingen over het algemeen zelf bij zich. Staat netter en dan komt die dikke 10 echt in zicht. Succes 😎😎😎

• 10Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

• 10Marie-Louise en Eugene05-06-2018

Het was een zeer aangenaam verblijf erg mooie schone camping zeer vriendelijke camping beheerders

• 8Piet pouls18-05-2018

Super

Super mooie en schone camping. Aardige en vriendelijke eigenaren . Wij zijn er voor de 5e keer . Mooie fietsomgeving

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2018

• Oude reviews

9Anja Graner07-10-2017

Geweldige ligging en vriendelijk ontvangst

Wat een prachtige camping, een mini-camping maar er wordt niets gemist, mooi en schoon sanitair, mooie ruime staanplaatsen en aardige eigenaren, zeker een camping om nog eens terug te komen!

Gereisd met vrienden in september 2017

• 7echtpaar03-10-2017

Voor ons niet meer

Mooie camping met uitstekende voorzieningen alleen jammer dat het ultieme kampeergevoel op slag verdwijnt als de eigenaar bepaalt hoe en waar de caravan moet worden geplaatst,ondanks dat er op dat moment nog vele vrije plaatsen zijn. Op de vraag of de caravan dan anders om mag staan zodat we de ochtendzon hebben,wordt gereageerd dat dat echt niet kan want als iedereen dat doet zn grasmat kapot gaat. En de eigenaar vindt dat je om de hele caravan de ruimte hebt om in de zon te zitten,alleen jammer dat de zon bij ons op de achterkant van de caravan scheen de zon aan t eind van de middag stond al te laag om de voorkant te beschijnen. het is zelfs zo dat er tegels in t gras liggen waar de wielen van de caravan op moeten staan. Het ging ons wat te ver allemaal dus voor ons geen 2e keer meer.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2017