Camping Minicamping Heidehof

• Kinderopvang
Meer camping info

61 reviews over Camping Minicamping Heidehof

• 8dju04-08-2020

Mooie verzorgde camping. Goede Corona maatregelen. Erg goed en netjes geregeld Mooie en nette plekken met veel ruimte om je heen

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 10Jansen27-07-2020

Voor herhaling.

Geweldige camping. Schoon en duidelijke regels i.v.m corona. Vriendelijke eigenaar. Broodjes service.

Gereisd met partner in juli 2020

• 9Imke21-07-2020

Heerlijk genieten als de kids zich vermaken!

We zijn een lang weekend op Heidehof geweest. Er bleek iets mis te zijn gegaan bij de reservering, maar dit werd fantastisch opgelost. We hadden de speeltuin in onze "voortuin". De kinderen hebben zich super goed vermaakt en dan kun je als ouders ook alleen maar genieten. Het sanitair was heel fijn en altijd schoon. Fijn dat er een familiedouche is. Zeer behulpzame eigenaren, lekkere verse broodjes, mooie omgeving. Kortom, een absolute aanrader!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 10Jan en Greetje04-07-2020

Rust, natuuur, fijne mensen, prima voorzieningen

Rust, natuuur, fijne mensen, ruime plaatsen, uitstekende voorzieningen. We komen hier al meer dan 20 jaar en het is altijd thuiskomen. De camping is door de jaren heen prima meegegroeid met veranderende wensen van de gasten. Nu in de Coronatijd ook weer uitstekend geregeld, veiligheid komt altijd eerst. Heerlijke omgeving voor een wandel- of fietstocht en veel mogelijkheden met kinderen in de omgeving. Nog steeds een aanrader!

• 9Eetgelegenheden

• 9A. PH. (Ton) de Haze29-06-2020

Een pareltje in campingland.

Hartelijke ontvangst en rondleiding. Sanitair-gebouw was kraakhelder en Coronavriendelijk (1-richtingsverkeer). De plekken zijn royaal en gedeeltelijk voorzien van kunstgras. Aan de rand van bosrijk gebied. Het is wel zaak dat je de koelkast goed gevuld hebt vóór aankomst want voor boodschappen moet je naar Arcen. Op de camping kun je verse eieren, een gekoeld drankje of een ijsje kopen. Mooie uitvalsbasis om te fietsen (Arcen, kasteeltuinen, Hertog Jan, Maasduinen). Wij komen hier graag nog eens terug.

• 10Monique Meijer-van Knijff07-06-2020

Heerlijk genieten

Wow, wat hebben wij 2 heerlijk lange weekenden mogen vertoeven op deze geweldige camping. Wij hadden een mooie plek met veel ruimte om te zitten waar je kunt/wilt. De camping is keurig onderhouden. Ongeving is erg mooi met veel mogelijkheiden voor wandelaars, fietsers of even een dagje toeren met de auto. Tenslotte kun je ook dichtbij even Duitsland binnen rijden. Al met al voor ons een plek om terug te komen.

• 9Cees01-06-2020

Gewoon fantastisch

Wil je rust? Dan zeker gaan. Mooie omgeving, vlakbij Duitse grens. Met kinderen naar Irrland is enorm genieten. Ondanks beperkingen hier en in Duitsland, is het goed vertoeven.

• 9Hans24-05-2020

Geweldig.

Voor het 3e jaar weer op deze camping. Vriendelijk, geïnteresseerde eigenaren. Alles ziet er goed verzorgd uit. Volgend jaar weer terug.

• 9Van de Ven24-05-2020

Perfecte ligging in de Maasduinen.........

We zijn naar Minicamping Heidehof (Hemelvaart) geweest met onze vouwwagen. In verband met de Covid maatregelen was het niet mogelijk te douchen of gebruik te maken van de WC, maar met onze meegenomen camping douche en Porta Potti was het prima te doen. Het is een kleinschalige camping midden in Nationaal Park de Maasduinen en dichtbij Irrland wat voor ons ook om voor deze camping te kiezen. Het zijn ruime staanplaatsen allen met zicht op het weiland waar de koeien rondlopen. Kinderen hebben met de skelters over de camping gereden en in de speeltuin zich vermaakt. Alles is goed verzorgd en de eigenaar is behulpzaam met het geven van tips voor de omgeving. Op zijn aanraden hebben we het resultaat van bevers mogen aanschouwen. Heidehof camping een fijne camping en zeker voor herhaling vatbaar.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in mei 2020

• 8jan23-05-2020

mooie en nette camping

met hemelvaart hier 4 nachten geweest, mooie nette camping dicht tegen de maasduinen aan. eigenaar maakt elke avond een rondje op zijn fiets over de camping. mooie uitvalsbasis naar arcen en voor allerlei wamdel en fietsroutes. Sanitair konden we geen mening over geven ivm covid maatregelen.

• 6Staat v/h sanitair

Camping Minicamping Heidehof info