Camping Minicamping Heidehof

Camping Minicamping Heidehof
9,2

6 tips over Camping Minicamping Heidehof

Zoutman, 20-5-2015
Iedere ochtend rond 9 uur komt de bakker. Iedere vrijdag tegen 17.30 uur een frietkar op de camping.
Moniek, 9-1-2015
Irrland!! Wij zijn 2 dagen geweest. Entree €5,- p.p. Zulke prijzen kennen we in nl niet meer helaas. Ligt in Duitsland je rijdt er met de auto in 5 minuten naar toe.
anjo, 19-7-2014
Achterste veldje sta je in een ring....is veel leuker

P. Bultink, 18-6-2014
Hier is het lekker en gastvrij.
Miranda, 14-6-2014

Net over de grens in Kevelaer zit Irrland, een boerenpretpark wat voor kinderen tot een jaar of 12 erg leuk is, vooral met mooi weer.

Met veel erg hoge glijbanen, hooibergen, een zwembad, een erg groot maisbad, waterglijbanen, doolhof en kinderboerderij. Je kunt er overal BBQen met je eigen meegebrachte vlees. En dat allemaal voor 5 euro entree!!

Angelien en Bert Aaal, 2-8-2012
Wandelen en fietsen in de omgeving Natuurpark Maasduinen is super Voor gezinnen met kleine kinderen, tot 10 jaar, is Irrland, net over de grens in Duitsland een aanrader.