Vakantiepark Maas & Bos

• Activiteiten7,2
  • Onderkomen8,0

20 tips over Vakantiepark Maas & Bos

Elles, 28-8-2016

Bezoek eens kinderboerij de Loi, op 5 minuten rijden. Ontzettend leuk! Je kunt tussen de alcapa's en geiten lopen.

Irrland; zeker doen!! Plezier voor jong en oud.

Leukermeer; heerlijke stranddagen gehad. Schoon strand en voor een goede prijs kun je watersport beoefenen.

Kasteeltuinen Arcen, ook leuk met kleine kids. Ze kunnen de grote karpers voeren en in de speeltuin spelen en met het vlot varen.

Winkelcentrum van Venray ook leuk om eens te bezoeken.

Melisa, 18-5-2015

Irrland is een aanrader,is 10 min rijden vanaf het park en is betaalbaar..maar je kan er niet pinnen!!!!! Dus alles contant.

ALs je van bbq houdt kooltjes mee en eetwerk mee en je kunt er heerlijk vertoeven!

Aardbeienland is ook een aanrader en restaurant Eten&Zo in Tienray is ook top!!!! Heerlijk eten ook in de middag genieten en niet duur!

Meris, 30-12-2014

Drankje en eten in de Brasserie.

Wandelen in NP Maasduinen.

Uitje naar Kevelaer (D), bedevaartsoort

We hebben een aantal aanbieders voor Maas & Bos voor je op een rij gezet:

stephan, 22-9-2014
Hertog jan brouwerij, kevelaer, weeze airport (raf museum)
fam. van der Ham, 10-8-2014
Fun forest (klimpark nabij Venlo) echt de moeite waard voor jong en oud.
marjolein , 1-8-2014
leukermeer, bos, venray, fietsroutes, wandelroutes zijn enorm goed te bereiken vanuit het park. De brasserie is ook ernorm prachtig.

Corry konings, 26-7-2014
Goed bereikbaar met het openbaar vervoer ook
fam van bemmelen, 24-9-2013
Restaurant Donau in Kevelaer (duitsland) heerlijke snitsels voor en scherpe prijs. Hayberrie in Broekhuizen heerlijke sapjes en taart.
Cor Both, 8-9-2013
Een prachtige omgeving, om te fietsen en te wandelen, de Maasduinen daar daar uitermate geschikt voor. Ook de leuke dorpjes, die de gemeente Bergen vormen zijn leuk.
Ellen, 30-8-2013
Gaan! Veel wandelen en fietsen, er is veel moois te zien

We hebben een aantal aanbieders voor Maas & Bos voor je op een rij gezet: