Vakantiepark Maas & Bos

Meer vakantiepark info

205 reviews over Vakantiepark Maas & Bos

• 2018
    5Sandra Roterman02-10-2018

Jammer dat jullie niet met de tijd mee gaan

Voor ons is het de laatste keer geweest. We zijn altijd met plezier naar Maas en bos gekomen vanaf 2009. Prachtige omgeving veel wandel plezier maar de chalets gaan niet met de tijd mee. Ik snap niet dat er nog verhuurd wordt als jullie toch alles willen verkopen. Net als WiFi 15 euro per week echt belachelijk. De plaats waar de wasmachines staan zo smerig en niet goed werkend. Bv zet een senseo koffie zetter neer combimagnetron. Enz zeer jammer.

• 5Activiteiten
    • 5Eetgelegenheden
    • 5Onderkomen

Gereisd met partner in september 2018

• 8Sebastiaan12-08-2018

Safaritent met eigen sanitair. Prima plek en schoon. Hele aardige beheerders

• 7Activiteiten

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 8Vandekendelaere christiane27-02-2018

Het is er altijt goed huisjeh

Dat er honden mee zijn en dat het in een bos rijk gebiedt ligdt dat we veel kunnen wandelen met ons hondtjes en liefst een huisje

• 9Activiteiten

Gereisd met partner in juli 2017

• Oude reviews

9Familie Wieggerinck13-08-2017

Prima verblijf in safaritent met privé sanitair

We hebben een heerlijk weekje in een safaritent gezeten, met alle comfort en op een mooie plek. Het privé sanitair was helemaal luxe. We hebben ook flink wat regen gehad, maar daar was op de velden en in/om de safaritent niets van te zien (geen waterplassen of modder). Eigenaren zijn hard aan het werk om er echt iets van te maken. Doordat het weer niet echt heel mooi was, hebben we maar 1x gezwommen. Zwembad was erg schoon en zag als totaal aanzicht (bedden en parasols) er erg uitnodigend uit. Jammer dat het weer niet mee zat. Leuke uitstapjes gedaan, genoeg te zien/te beleven in de omgeving. prijs/kwaliteit verhouding is prima.

• 8Activiteiten
    • 9Onderkomen

John Prins, Directeur, 16-08-2017

Beste familie,

Bedankt voor de super mooie beoordeling , daar doen we het voor.! We hopen u nog een keer te mogen ontvangen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 6Richard Gerritsen04-08-2017

Mooi park voor de rustzoeker en natuurliefhebber.

Leuk chalet, schoon bij aankomst en van alle gemakken voorzien. Grootste pluspunt een overdekte veranda, ideaal ! Je loopt zo het bos in en er zijn prachtige wandelroutes met een duidelijke bewegwijzering. Het echte campinggevoel is er niet. Er staan te veel " vaste " bewoners die zich op hun eigen perceeltje omheinen en afsluiten. Bij mijn wandelingen over het park kwam ik amper iemand tegen en bij de brasserie en het zwembad oogde het leeg en ongezellig. Het parkonderhoud is goed.Ik vind het park ideaal voor de wat oudere stadsbewoner die rust en natuur zoekt.

• 5Activiteiten
    • 5Eetgelegenheden

Annemieke Prins, Directeur, 07-08-2017

Beste Gerritsen,

Ik ga toch even reageren op uw review, spijtig voor u dat u het te stil heeft gevonden op ons Recreatiepark ( geen camping dus)dat u op de dag niemand tegen bent gekomen ja dat kan kloppen mensen gaan lekker daagjes weg dat doen mensen nou eenmaal ,ons zwembad een 5 vind ik echt zwaar overdreven en kindvriendelijk een 5 ook raar om zo iets te melden maar als u dat zo ziet zegt dat meer over u als over ons zwembad en kids animatie. Het had u ook gesierd dat u bij het weggaan even had gemeld dat u uw hond op onze mooie schone nieuwe dekbedden en kussens zijn behoeftes heeft gedaan en er heerlijk zacht waarschijnlijk op heeft geslapen dat zal die thuis vast en zeker ook doen!! ik heb uw een rekening gestuurd en u heeft toegegeven dat inderdaad uw hond er op heeft gelegen toen uw weg was en dat u die gaat vergoeden .u geeft ons een 6 dat is prima maar Ik geef u als gast van ons park een -1 u had ook even kunnen melden dat u hond per ongeluk 2 dekbedden en 2 kussen heeft verziekt maar dit zal wel moedwillig gebeurd zijn niet echt fris voor de mensen die na u komen maar dat maakt u niet uit, jammer dat er zulke mensen zijn!!!

Gereisd met partner in augustus 2017

• 9matthijssen28-10-2016

mooie chalets en schoon

Niets op aan te merken, mooie schone chalets. leuke fiets route

Gereisd met vrienden in oktober 2016

• 8hr.Kasteel22-09-2016

Het was een fijne vakantie

De ontvangst was vriendelijk en het eten in het restaurant was verrukkelijk, ik raad je aan toch zeker te gaan genieten van de heerlijke maaltijden. de slaapkamers in het chalet zijn wel wat klein, maar de andere ruimtes zijn prima. de ruimte rondom het chalet zijn heel ruim.

• 7Onderkomen

Gereisd met partner in september 2016

• 9Cherany Akkermans09-09-2016

Aanrader!!

We waren met 4 volwassenen voor een midweek. Bij te vroege aankomst mochten we toch meteen inchecken. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Eén bed kraakte, maar de andere 3 waren gewoon goed dus waarschijnlijk gewoon pech. 2 avonden gegeten in het restaurant van het park, waar je je vingers bij af wilt likken! Daarbij ook heerlijke cocktails gedronken. De prijzen zijn laag waardoor je lekker een avondje kunt doorzakken bij het restaurantje voor niet teveel geld. Het personeel is vriendelijk & doet lekker gezellig en gek met je mee! Geven leuke tips voor activiteiten/bezienswaardigheden in de buurt. Mooie ligging. Zeker voor wandelen/fietsen. Je zit zo in Duitsland. Maar ook een dagje op het park zelf in het zwembad is prima te doen! Aanrader!! Wij zijn in ieder geval van plan om nog eens langs te komen! Liefs, Cherany

• 9Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden
    • 9Onderkomen

Gereisd met vrienden in september 2016

• 9Dhr en mevr Claessen01-09-2016

Zeer gastvrij en klantvriendelijk restaurant

Het restaurant heeft klantvriendelijkheid en gastvrijheid hoog in het vaandel staan. Menu's zijn van prima kwaliteit en een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Een echte aanrader voor iedereen en zeker ook voor fietsers. Bob hartelijk bedankt

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2016

• 9Elles28-08-2016

Rustig, perfecte ligging, zeer kindvriendelijk

Een heerlijke week gehad op Maas&Bos. Een warm welkom door de eigenaren, die af en toe ook langs kwamen fietsen/rijden bij ons chalet en vriendelijk begroetten. De chalets zijn prima voor het aantal personen wat erin kan. Het ruime grasveld en de overdekte veranda bij het chalet zijn fantastisch! Heerlijk buiten kunnen zitten tot half elf, elke avond! Op het park zelf is dagelijks vers brood te krijgen, 2 speeltuinen en 3 zwembaden. Ideaal voor onze peuter van bijna 3. Voor hem hoefden we het park niet af. In de buurt veel te doen en te zien. Zoek je rust en een park dat centraal gelegen ligt; gaan! Misschien een tip om te overwegen het zwembad te verwarmen, ondanks hete temperaturen toch bibberende peuters met blauwe lippen bij het zwembad ;) Ook erg leuk; er kwam een ijscoboer met bakfiets en bel langs over het park, fantastisch leuk én zalig ijs!

• 7Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016