Hotel Hostellerie De Hamert

Hotel Hostellerie De Hamert

9.1Fenomenaal

Nederland, Limburg, Wellerlooi

9.1Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Hostellerie De Hamert voor je op een rij gezet:

23 reviews over Hotel Hostellerie De Hamert

• 9Hans Elzinga21-11-2016

Fantastisch eten en een luxe ruime kamer

Prachtig, wij gaan zeker nog een keer terug. Zie foto's

Gereisd met partner in november 2016

• 9J. Mook27-06-2016

Kamers, luxe en schoon. Eten, fantastisch!

Mooie ruime kamers met de nodige luxe, schoon en doordacht in detail. De kamers aan de westkant hebben en mooi uitzicht over de traag stromende Maas. Parkeren voor motoren en auto's prima geregeld in een parkeerkelder. Vooral het diner was fantastisch, culinair hoogstaand, avondvullend met zeer prettige en persoonlijke bediening. Geen ontbijtbuffet maar alles aan tafel geserveerd. Kortom je voelt je echt GAST met hoofdletters geschreven. En alles bij elkaar toch niet te duur.

Gereisd met vrienden in juni 2016

• 9kobukai_206-10-2015

Luxe en mooi gelegen hotel

Hostellerie de Hamert is een mooi gelegen hotel, direct aan de over van de Maas. Wij hadden een junior suite met maaszicht via een aanbieding incl. een 5 gangen diner en een fles wijn. Bediening vriendelijk en tip/top in orde, je hoeft niets te vragen het is gewoon geregeld (een voorbeeld!) Kamers schoon en van gemakken voorzien zoals koffie en thee services, badjassen, fruit, lectuur, airco, etc.. Inrichting wel iets gedateerd, de badkamer is voorzien van douce en bubbelbad en de wc is apart. Mooi (privé terras), goed ontbijt, aan tafel geserveerd, diner was zeer goed. Ligging aan het natuurgebied De Hamert en Maasduinen, ideaal voor fiets en wandeltochten Kortom een heel fijn weekend gehad in Wellerlooi

Gereisd met partner in oktober 2015

• 9mario15-12-2014

Zeer goed hotel van hoogstaande kwaliteit

Het hotel is uitstekend : super lekkere keuken ! Wij hadden een 5-gangen menu tot in de puntjes verzorgd. Het wijnarrangement voor 25 euro erbij is werkelijk een aanrader : lekkere wijnen bij elk gerecht. De kamer was zeer ruim en verzorgd tot in de puntjes met koffie of thee mogelijkheid en koekjes, fruitschaal op de kamer. De badkamer is zeer ruim en het bubbelbad is werkelijk geweldig : voelden ons als koningen te rijk. Wij gaan zeker terug !

Gereisd met partner in december 2014

• 8Mark29-06-2014

Hotel op een mooie plek

Hotel ligt aan de Maas en zodoende kun je heerlijk eten aan de Maas en heb je een perfect uitzicht. Hotel zelf heeft ruime kamers en de badkamer is ook ruim en van al het gemak voorzien. Ontbijt wordt aan tafel gebracht en is redelijk uitgebreid. Vriendelijk personeel die je graag willen helpen. Paar puntjes waar wij wat problemen mee hadden. De wifi die gratis is in elke kamer werkte niet echt goed in onze kamer. Wij hadden de kamer helemaal aan het eind en opvallend was dat halverwege onze kamer het wifi-signaal ophield en wegviel dus. In het gedeelte waar wel een signaal was, was dit niet echt geweldig. Verder ook fietsen gehuurd en van 1 fiets zat het zadel niet echt fijn. Hard zadel en het bewoog telkens. Gelukkig niet al te veel hoeven fietsen, dus het was prima te hebben voor de tijd dat wij er waren. Voor een langer verblijf waren we hier wel mee naar het personeel gegaan.

Gereisd met partner in juni 2014

• 9v20002-11-2013

Geweldig

Aanrader! Geweldig hotel. hier wordt je als klant nog echt in de watten gelegd. Zo heurt het. Zeer vriendelijk en attent personeel. Hier gaan we zeker nog een keer naar toe!

Gereisd met partner in november 2013

• 10H. Oosting02-08-2013

De Hamert is een belevenis

Wat een super hotel. Zeer vriendelijk personeel, uitstekende service en het diner is meer dan een belevenis. Het is een feest om hier te zijn.hoop er nog vaak te komen.

Alleen gereisd in augustus 2013

• 10Ronald en Carien18-09-2012

vakantie op het hoogste niveau

Zelde zo’n mooie korte vakantie meegemaakt ! Een schitterend gelegen hotel aan de druk bevaren maas (dus altijd wat te zien…), met een formidabele keuken. Zoals iedereen al toegeeft zijn de kamers werkelijk top en van enorme afmetingen: mooi verzorgd en up to date ingericht. De keuken gooit er nog een schepje bovenop: alle gerechten zijn uitgekiend in balans qua smaak en presentatie. Het bijpassend wijn arrangement is zeker aan te bevelen. Er wordt royaal geschonken en uitgelegd door de fantastische bediening wat je eet en drinkt. Voor wie behalve romantisch wil overnachten, ook nog eens hoogstaand wil eten en drinken is dit een absolute aanrader

Gereisd met partner in september 2012

• 9P Bijl10-01-2012

Prachtig en gastronomisch hotel

Ik vierde mijn verjaardag op kerstavond in dit hotel met een gastronomisch diner en een overnachting in een junior-suite. De kamer was super en het uitzicht op de Maas adembenemend. Het hotel was prachtig versierd met vele kerstbomen. Het eten was aan de prijs maar ontzettend lekker. Alleen jammer dat zoveel gerekend wordt voor het water en de koffie die niet inclusief waren bij dit prijzige arrangement. Ontbijt was ook een aanrader. Ik ga er zeker terug in het aspergeseizoen!

Gereisd met partner in december 2011

• 9willem21-10-2011

wat een verwennerij !!!

we zijn ontzettend in de watten gelegd ! heel fijn ontvangst, super eten en super wijn !!! schitterende kamer aan de Maas, geweldig ontbijt. Het personeel was ook top, dus wat moet je eigenlijk nog meer ? Vooral genieten.

Prachtig natuurgebied tegenover het hotel !

Gereisd met partner in oktober 2011

Hotel Hostellerie De Hamert info