Tijdelijk €25 aanbetaling

8.8FantastischScore uit 28 reviews

Bed & Breakfast info

• Airconditioning
Meer bed & breakfast info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

28 Reviews over La Belle Meuse

• 10Jos Heijnsdijk31-05-2017

Fabeltastische B&B

Kom hier nu al vele jaren en het is een waarlijk hemelse plek om tot rust te komen. Ron en Fanny, de zeer sympathieke gastheer en vrouw, zijn op hun best als ze hun gasten kunnen verwennen. Uitstekend verzorgde kamers met oog voor detail en zeer sfeervol ingericht. Ensuite hun lunchroom is ook zeer aanbevelenswaardig. Ron maakt heerlijke homemade soepen/taarten en andere gerechten. Ze verhuren sinds kort ook Fiat 500's met open dak, een hobby van Ron, heel bijzondere ervaring. De zeer ontspannen thermale baden in Arcen op 10 minuten rijden zijn een must! Wat een weldadig gevoel voor je hele lichaam. Hoop hier nog vele jaren te verblijven

• 10Mulders19-03-2017

Heerlijk om te verblijven

Wederom een heerlijk verblijf gehad bij Ron en Fanny en hun prachtige Bed & Breakfast. Altijd weer een feest en steeds weer meer dan welkom. Voelt inmiddels als thuiskomen maar blijven verrast worden door hun passie en betrokkenheid.

• 10Fam. Fransens04-07-2016

5 bedjes !

Limburgse gastvrijheid op zijn best. Alles piekfijn verzorgd, heel vriendelijke ontvangst met koffie en taart, ruime en heel nette kamer met fantastisch uitzicht op de Maas. Prijs/kwaliteit zeker in orde. De combinatie met diner bij ' Brienen aan de Maas' viel ons echter tegen. De passie, professionaliteit en energie die we terugvonden bij Fanny en Ron was hier heel ver weg ... ons inziens zeker geen Michelinster waard ! maar dat is geen reden om niet te verblijven in deze b&b, heel mooie omgeving om te wandelen of fietsen.

• 5B van der Bijl24-06-2016

Te druk met de lunchroom...

Ik was al eerder in la Belle Meuse. Een toplocatie, met een top sfeer. Toen. Fanny en Ron zijn echter ambitieus: meer kamers en een lunchroom runnen. Dat kan, maar uit ervaring weet ik dat het dan ergens kan gaan kraken. En daar zit 'm de kneep: de supersfeer van de B&B is veranderd in een straks geregisseerde onderneming. Er is geen ruimte meer voor flexibiliteit, sfeer, warmte en gezelligheid. De hoeveelheid werk(druk) komt ook tot uiting in de gezelligheid van de gastvrouw: die is er nl niet (meer). En hoewel de locatie top is, de kamers perfect, de prijs kwaliteit ook wel in orde is, het mooie arrangement met Brienen aan de Maas nog steeds verleidelijk is, heeft La Belle Meuse aan het 'belle' van het eerder aanwezige gastheer- en gastvrouwschap stevig ingeboet. En dat is verschrikkelijk jammer. Want het kan toch niet zo zijn dat een gast verantwoording moet afleggen voor een extra boterham??? Zeker niet voor de prijs van meer dan 100 euro per nacht! Jammer, erg jammer.

• 10Henri Sprenkels01-05-2016

Fantastisch verblijf in prachtige B&B

Een fantastische B&B met prachtig uitzicht over de mooie Maas. Tegenover het culinaire hoogstaande restaurant "Brienen aan de Maas" waar we een ware asperge verwennerij hebben mogen proeven van René Brienen. Fannie en Ron van La Belle Meuse zijn echt geweldige lieve mensen die er alles aan doen om het hun gasten naar de zin te maken. De eigen gemaakte appelvlaai met verse koffie van Ron zijn een lekker warm welkom in de mooie lunchroom "Ensuite". De omgeving leent zich goed voor mooie fiets en wandeltochten. Fietsen hebben we mogen lenen van La Belle Meuse. S'avonds genoten met een lekker flesje wijn met wat te knabbelen van het huis. Lekker geslapen in een van de prachtige kamers en s'morgens is het heerlijk wakker worden met een rijkelijk gevuld ontbijt. We hebben geweldig genoten en komen snel weer.

• 10Willem25-11-2015

Geweldig!

Een heerlijke B&B op een mooie plek aan de Maas. Ron en Fanny zijn bijzonder gastvrij, ze doen er alles aan om je een fijn verblijf te bezorgen. Bedden zijn heerlijk, prima sanitair en het ontbijt is uitgebreid en goed verzorgd. In de bijbehorende lunchroom kun je terecht voor een lekker hapje en drankje, en als je dan ook nog gaat eten bij Brienen aan de overkant van de straat kan je weekend echt niet meer stuk. Een aanrader! De trappen in het oude pand zijn wat steil, maar als je bij het reserveren aangeeft daar moeite mee te hebben wordt daar rekening mee gehouden.

• 10R Heinen23-11-2015

Geweldige plek

Afgelopen weekend met 3 koppels een paar fantastische paar dagen doorgebracht bij La Belle Meuse. Een warm ontvangst met koffie en huis gemaakte appelvlaai In hun lunchroom. We hadden een arrangement icm het sterren restaurant, Brienen Aan de Maas. Waar we fantastisch gegeten hebben. Tevens een mooie wandeling gemaakt door het nationaal park de Maasduinen. Een rondje om het Reindersmeer is een echte aanrader. We komen zeker nog eens terug. Fanny en Ron, Nogmaals bedankt voor de goede zorgen.

• 3GC Schenderling08-09-2015

Nooit meer!

De kamers Nr ! & 2 zijn zeer slecht bereikbaar .Je moet een hele steile trap op met zware koffer,een vriendin van in de zeventig de zolder op met weer een steil trapje en door een luik die te zwaar was om weer te sluiten.In haar kamer was weer een kippen trapje waar vervolgens op een vliering twee aparte bedden waren .het was er koud , Het is echt geen doen om als oudere mensen die trappen op te lopen.Het is echt niet geschikt voor ouderen. Vervolgens moesten we een half uur wachten op de koffie bij het ontbijt en de beleefdheid was ver te zoeken. Nooit meer !!!

• 3lin31-08-2015

Een te dure teleurstelling

Bij aankomst hoorden we dat andere gasten om 9:30 gingen ontbijten dus dan stond voor ons het ontbijt ook klaar. Daar moesten we het mee doen.

Erg slecht geslapen doordat de zolderverdieping algemeen + het trapje naar de vide enorm kraakt. Toen we dit de volgende ochtend zeiden kwam er een verbaasde reactie dat ze dit nu nog noooooit gehoord hadden..jaja....

Voor 90 p.n verwacht je toch wel een ontbijt maar nee, hoefde met glutenallergie nergens op te rekenen. Bij restaurant Brienen aan de Maas heerlijk uitgebreid glutenvrij gegeten. Bij onze B&B kon er nog geen broodje vanaf. Daar konden ze gewoonweg niet aan beginnen werd ons gezegd. Dus kreeg ik een droge rijstwafel (!) en een gekookt eitje. Eentje dan, want alles was precies per persoon afgewogen . Tegenwoordig heeft elke supermarkt een glutenvrije hoek en ze hadden echt wel Iets kunnen halen. Mijn insziens is dit vooral onwil en geen onmacht.

Echt een te dure teleurstelling waar het vooral aan gastvrijheid en service ontbrak!

• 10Marloes17-09-2013

Prachtige plek

Schitterend gelegen aan de Maas, historisch mooi oud pand, geweldige gastvrouw en gastheer. Prima ontbijt, de ernaast gelegen Ensuite is de ideale plek voor een hapje en/of een drankje.
    Omgeving is magnifiek... natuurpark de Maasduinen oneindig mooi.

Het appartement is ideaal als je wat meer vrijheid wilt qua zelf koken en zo... maar niet geschikt voor mensen met een lichamelijke handicap. Dat geven ze ook eerlijk aan. De trappen zijn heftig.

Bed & Breakfast La Belle Meuse info

Het complex