Camping Halve Maan

8FantastischScore uit 13 reviews

8FantastischScore uit 13 reviews
  • 7.9Staat v/h sanitair
  • 8Waardering

Meer camping infoTonen op kaart

14 Reviews over Halve Maan

• 8B masman09-06-2021

Super

Rustige camping aan de grens van natuurgebied maasduinen met veel wandel en fiets mogelijkheden ,ruime plekken ,schoon sanitair ,de eigenaren zijn zeer vriendelijk

• 9Yordi23-07-2017

Geweldig!

Het grootste pluspunt was dat iedereen enorm vriendelijk was en altijd in is voor een praatje. Het sanitair is prima, de staanplaatsen waren groter dan verwacht en de omgeving is PRACHTIG. We hebben ontzettend genoten van de natuur en de wandel- en fietsroutes zijn prima aangegeven. Al met al een super rustige en ontspannen week gehad.

• 10Ben23-07-2017

Geweldige camping

Ik kom al jaren op deze camping, de ene keer wat langer dan de andere maar het is er altijd goed! De eigenaars zijn supervriendelijk, de accommodatie erg goed, de camping ligt echt geweldig tegen een natuurgebied aan waar je lekker kunt wandelen. Verder vlak bij het prachtige Reindersmeer. In de omgeving kun je heerlijk fietsen uit eten gaan. Een absolute aanrader dus. Volgend jaar weer!

• 10Staat v/h sanitair
  • 8Yvonne23-07-2017

Prima basis om bij Parookaville te feesten

Kleine camping met basic toiletgelegenheid die geregeld werden schoongemaakt. Je kon gebruik maken van koelkast en aanrecht. En daar ook heerlijk overkapt zitten. Weg loopt er langs maar wij hebben er ons niet aan gestoord. De eigenaresse is open en spontaan wat zeer gastvriendelijk overkomt.

• 7Staat v/h sanitair
  • 9Thomas de Groot21-07-2017

Leuke camping

Met groepje vrienden voor het eerste gecampeert. Konden leuk zwemen bij Leukermeer. Aardige mensen op de camping. Fijn zitten op de veranda. Erg fin dat er een koelkast staat waar je je spullen in kwijt kan.

• 9Elsie Cox21-07-2017

Super! Echt genoten

Met man en hond genoten van een prachtige omgeving en deze gezellige kleine camping. Wat ons betreft een geslaagde vakantie. Snap het geklaag van mijn voorgangers niet goed. Alles was schoon en ontvangst was prima. In de natuur kom je wel eens een spinnenweb tegen. Wij komen in ieder geval volgend jaar weer.

• 1fam. derkx23-06-2016

nooit meer op deze vieze camping

• aan fietsroute lf3
    • beschimmelde koelkast voor algemeen gebruik
    • slecht aflopen van de douche
    • geen receptie of welkom
    • veel lijken van insekten op de tafel onder overkapping. Stoelen erg vies
    • voor campers /caravans: stortplaats toilet en inname water naast elkaar. Het verwisselen van de slangen is reeel.
    • 15 euro ( 2 personen met tentje zonder elektriciteit!) is erg veel geld voor accomodatie
    • 2Staat v/h sanitair
  • 5Ankka31-08-2015

Had beter verwacht!

Bij aankomst: veel deuren echter geen bordje receptie! Campingplekken ruim. Sanitair schoon de ruimte echter niet, overal spinnewebben. Geen toiletpapier wel houder. Veel lawaai van de weg. Overlast van pubers tot midden in de nacht. Het op de website vermelde boerenontbijt besteld! Helaas, ging niet! Bij vertrek zoeken om iemand te vinden om af te rekenen. Het leek veelbelovend op internet, is ons tegengevallen.

• 5Staat v/h sanitair
  • 9Saskia02-08-2012

Zeker nog een x de moeite waard!

Ik ben met mijn zoontje van 7 jaar wezen kamperen. De kampeerplek is omheind met coniferen zodat je echt je eigen plekje hebt. Alles is zeer overzichtelijk en dat is met kinderen wel fijn. De eigenaren zijn zeer gastvrij en denken graag mee. Zo kwamen wij met een tentje en bood de eigenaar aan om de picknick tafel bij ons plekje te zetten, zodat wij ook buiten aan een tafel konden plaats nemen. En de omgeving biedt ontzettend veel. De Maasduinen met een speelbos, of een rondvaart over het Leuker meer waar je tevens ook kunt zwemmen. Je kunt gebruik maken van een magnetron, koelkast , servies en bestek. Ideaal. Wij hebben genoten en komen vast nog een x terug.

• 9Staat v/h sanitair
  • 9silke damhuis22-08-2010

echt te gek!

heel goed,echt fantaschieshe camping! te gek allemaal! heel leuk,jammer dat je er niet kan eten,maar voor de rest TOP!!

Camping Halve Maan info

Camping informatie