Hotel Hostellerie Munten

Kleine hotelsWeer vandaag29°11°
Hotel Hostellerie Munten
7,4

We hebben een aantal aanbieders voor Hostellerie Munten voor je op een rij gezet:

13 reviews over Hotel Hostellerie Munten in het Nederlands

Geen tweede keer meer!

Joke, 29-10-2016

Ik had een eenpersoonskamer en het bed was ongeveer 70 cm breed; ik heb nog nooit in zo´n smal bed geslapen. Ik was bang er ´s nachts uit te vallen. Het matras was veel te zacht. We waren er 2 overnachtingen en aangezien het erg warm weer was had ik besloten het dekbed uit de hoes te halen en alleen onder de hoes te slapen. Waar ik toen bij uit kwam....ik heb nog nooit zo´n vuil, smerig dekbed gezien. Had in geen jaren een wasmachine gezien. Toen ik het kussen ook uit de sloop deed besloot ik niet meer op dat kussen te slapen; te ranzig voor woorden. Bij het ontbijt was het ook een karige bedoeling; ik wilde graag meergranen broodjes maar die werden blijkbaar steeds per 2 gebakken, dus ik greep steeds mis. Ook het parkeren......een eind lopen en ook nog te betalen. je moest steeds achter een sleutel aan om in de parkeergarage te komen. Ik raad dit hotel aan niemand aan....ga naar Golden Tullip; tien keer beter, uitgebreid ontbijt en zalige bedden en als je een eenpersoonskamer boekt krijg je een tweepersoons.

Simpel, maar goed hotel

Mirjam, 4-9-2015

Dit is een goed hotel. Je moet er niet al te veel van verwachten. Ik zat hier in het hoogseizoen, maar er was bijna niemand. Ik ben hier 8 nachten geweest en 2x andere mensen gezien bij het ontbijt wat ook goed, maar zeer eentonig was.

Personeel was erg behulpzaam, de meesten ook niet echt spraakzaam. Jammer!

Service was zeer goed!

Voldeed niet aan de verwachtingen

Ingrid, 28-7-2015

Wij hadden de junior suite geboekt. De kamer was lag op de bovenste verdieping (zolder) wasruim maar wel oppassen dat je niet je hoofd stoot tegen de balken. In de zomer bij warm weer loopt de temperatuur daar erg op. Geen airco of ventilator. Het balkon heeft helaas geen zitje. Koffie en thee faciliteiten waren op dag van aankomst niet aangevuld. In het bad, rondom de afvoer een grote (uitgebeten) plek. Ontbijt eenvoudig maar voldoende. Personeel heel vriendelijk. Van een viersterren hotel hadden we meer verwacht.

Sobere kamer, lekker gegeten

lien3500, 19-2-2015

Wij verbleven 1 nacht met inbegrip van het 7 gangen menu. De kamer is eenvoudig ingericht, zonder grote luxe, maar alles is aanwezig. Badkamer was netjes.

Het 7 gagenmenu was zeer lekker en de bediening heel vriendelijk en attent. Er werd ook niet op een glas wijn gekeken bij de all inn drankformule. Glazen werden zeer regelmatig bijgevuld.

Aanrader

Bakker Appeltans, 8-2-2015

Van a tot z zalig, super vriendelijk, mooie kamers, rustig eetcafe,je voelt je er dadelijk thuis. Vlak bij het centrum. Het restaurant is een culinair hoogstandje. Ga het gewoon ontdekken, wij gaan vast en zeker eens terug!

Fijn hotel in Weert

albert, 18-7-2013

Prima hotel, met dito kamer. Ontbijt goed en ruim voldoende keuze.

Kon ondanks mijn komst om 11 uur toch al gebruikmaken van de kamer. Aardig en attent personeel. Kon bij vertrek reeds de kamer reserveren voor volgend jaar (Bospop). Wat een service!

Prima hotel!

Marina de Kok, 24-6-2012

1 nacht gelogeerd in dit hotel en prima bevallen! Familiekamer (nr 13) was ruim,modern, prima bedden en badkamer en een balkon. Ontbijt was voor ons voldoende, genoeg keus.

Gastvrij voor een prima prijs

P Bijl, 16-4-2012

In hartje Weert deze karakteristieke hostellerie met uitstekend restaurant. Ontbijt kan iets beter, vooral de presentatie maar voor deze prijs prima hotel met moderne kamers.

**** is naar onze mening te hoog gewaardeerd

Sens R.C.J, 11-11-2010

Wij hadden kamer 4. De deur naar de gang heeft wat olie nodig ook die naar de badkamer. Het personeel dient instructie te krijgen hoe uit te leggen bij de garage te komen. Vertellen dat de grote schuifdeur naast de garage boxen dient te worden gebruikt zou al helpen. De bedden zijn te zacht en er hingen geen klerenhangers in de kast. Het ontbijt was goed. Een diner hebben we niet gebruikt dat zou gezien de andere beoordelingen prima kunnen zijn. Vier **** is naar onze mening te hoog gewaardeerd

kleinschalig en kwaliteit

marianne, 11-8-2009

Een kleinschalig hotel waar je goed wordt ontvangen.Het eten is erg lekker.Het personeel is behulpzaam maar niet opdringerig. De kamer ruim en schoon met een mooie schone badkamer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hostellerie Munten in Weert, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hostellerie Munten zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hostellerie Munten scoort een 7.39 uit 10 op basis van 14 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: