Tijdelijk €25 aanbetaling

• 7Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

7 Reviews over Boerencamping Lempkes Hoof

• 7Campinggast31-07-2022

Gezellig

Gezellige kleinschalige boerderij camping met paarden.

• 6Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden
  • 8Fam. uit Wijchen05-02-2017

Leuke gemoedelijke boerencamping in mooie omgeving

Leuke kleine camping, met zwembadje erbij, de kinderen vonden de pony en de kippen erg leuk deze werden tijdens ons verblijf dan ook erg door ze verwent. Eigenaren zijn vriendelijke mensen. In de buurt is er van alles te doen. Supermarkt en centrum op fiets afstand. Voor de kinderen zijn er skelters en ander speelgoed aanwezig. Mooi grasveld.

• 7Staat v/h sanitair
  • 9Jaap07-10-2014

Goede boerencamping op mooie lokatie

Met 2 van onze kleinkinderen bijn 14 dagen op camping Lempkes Hoof gekampeerd. Voor deze kleinkinderen (13 en 10) jaar is de camping net niet geschikt dachten wij. Achteraf viel dat reuze mee want zij zeiden dat ze een fijne vakantie hadden gehad. Camping Lempkes hoof is een mooie kleinschalige camping op een pracht lokatie. Een prima uitgangspunt om lekker te fietsen via knooppunt routes of op andere wijze. Alle voorzieningen zijn aanwezig en de camping bestaat uit 2 velden. Het sanitair is, bij volle bezetting van de camping, wat weinig en enigszins gedateerd. Er is een prachtig zwembadje bij en voor de kinderen wordt er van alles georganiseerd. Er is een speel- en jeugdhonk. De kinderen kunnen er paardrijden. Overdekte stalling voor de fietsen. Toch ook een minpuntje. Voor het tappunt van water moet je behoorlijk lopen.

• 7Staat v/h sanitair
  • 10FSpeelman13-08-2014

fijne camping

Zijn hier al voor de tiende geweest met onze kl kinderen en ze vinden hier prachtig. Ze doen hier alles aan.om de kinderen te vermaken Joke en Hein bedankt dat jullie altijd voor ons klaar staan. Hopelijk tot volgen jaar.

• 10Staat v/h sanitair
  • 9Laura17-08-2013

Heerlijke gastvrije camping

onlangs hebben we 2 weken gekampeerd op deze camping. een erg leuke camping. De boer en boerin zijn enorm gastvrij, zo vriendelijk heb ik ze nog niet meegemaakt in al die jaren dat wij op boerencampings staan. Waren erg betrokken en behulpzaam. Het sanitair is wel wat klein en oud, regelmatig moeten wachten omdat de 2 douches of de 2 afwasplekken bezet waren. Maar alles is wel schoon. Ideale camping voor kleine kinderen. Voor onze oudste ( 9 jaar) was het iets minder, maar dat kwam vooral omdat er op dat moment geen leeftijdsgenoten waren. Het zwembad is ideaal en door het systeem met de sleutel erg veilig. Er is elke avond kampvuur en vaak worden er leuke dingen bedacht( broodjes bakken, paard rijden, huifkartocht enz)

Klein nadeel vond ik dat er erg veel "vaste"gasten waren, mensen die er al jaren komen en veel bij elkaar zitten. Waardoor er weinig jonge gezinnen waren en veel senioren en mensen met pubers. Er waren daarom niet zo erg veel kinderen om mee te spelen.

• 6Staat v/h sanitair
  • 9Avion30-08-2012

Geweldig leuke camping

Mooie camping tegen de bossen. Geweldige omgeving. Vriendelijke eigenaren. Je staat hier geweldig. Ook kindvriendelijk. Als je niet tegen rook kan meldt dat dan. Want elke avond is er kampvuur. Daar was ik niet weg van. Niet iedereen kan daar tegen. Een tip voor de eigenaresse: vraag de gast of die tegen rook kan. Dan wordt je niet er tussen geplaatst.

• 8Staat v/h sanitair
  • 9mariska03-11-2011

fantastische plek

heb hier met pasen onze caravan uitgeprobeerd. is ons super bevallen volgend jaar gana we zeker weer terug

• 9Staat v/h sanitair

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar