Tijdelijk €25 aanbetaling

5.2MatigScore uit 25 reviews
  • 4.7Staat v/h sanitair

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

25 Reviews over Waalheimer Farm

• 7Petra05-06-2022

Geweldig tot rust gekomen

Wat een mooie lokatie.canitair kan beter maar voor boeren camping prima heeft ook wel wat. Snap met veel kids op de camping wordt het ook viezer . Maar dat is ook op 5 sterre campings. Mensen willen goedkoop op vakantie en daarbij verwachten ze luxe als op 5 sterre camping.

• 6Staat v/h sanitair
  • 3Els15-05-2022

We gaan hier nooit meer heen.

Hier heen gaan als je je plek belangrijker vindt dan bv het sanitair.

• 5Staat v/h sanitair
  • 3Marja07-05-2022

Nooi meer

De ligging en omgeving zijn prachtig maar de camping is helaas op alle fronten onder de maat

• 1Staat v/h sanitair
  • 5Dubbelboer09-08-2021

Nog veel winst te behalen

De ligging van de camping is prachtig. Mooie vergezichten en goede uitvalsmogelijkheden. Op loopafstand van Valkenburg, dicht bij Vaals en Maastricht. Buiten de coronatijd zouden ook de Duitse en Belgische bezienswaardigheden de moeite waard zijn te bezoeken.Gastvrijheid en betrokkenheid van de eigenaren naar de gasten was nul. Geen enkele betrokkenheid of gastvrijheid gevoeld, een gemiste kans maar wel erg van belang.We hadden vooraf gezegd dat we tot woensdag zouden blijven maar door het slechte weer maandag vertrokken. Er werd ons direct duidelijk gemaakt dat we tot woensdag moesten betalen. Dat snap ik aan de ene kant maar de camping was leeg aan het worden toen we vertrokken. Er zijn geen gasten afgezegd door ons, ook jammer zo met je gasten om te gaan.

• 3Staat v/h sanitair
  • 4Hans10-05-2021

Camping op een prachtige plek die toch tegenviel.

Prachtig gelegen camping. Helaas weinig gastvrijheid zeker t.o.v. kinderen.Sanitair wordt slecht schoongemaakt.Zou een heerlijke camping kunnen zijn (zoals de website doet voorkomen) als er wat meer aandacht aan besteed werd.

• 4Staat v/h sanitair
  • 10Mirjam10-05-2021

Heerlijke plek bij een lieve boerenfamie

Bij aankomst werden wij hartelijk ontvangen. Naast de camping heeft de boerderij ook appartementen. De oude schuur is in 2018 omgebouwd tot 2 luxe appartementen. Alles ziet er tot in de puntjes verzorgd uit: luxe keuken, fijne zitbank en schoon sanitair. Onze zoon van 9 heeft zich prima vermaakt in de hooiberg. Alle kinderen spelen samen. Skelters die je mag gebruiken. Iedere ochtend verse melk. Het uitzicht vanaf de camping is prachtig. Heerlijk met een kopje koffie of glaasje wijn genieten van het vergezicht. Op loopafstand van Valkenburg.

• 10Staat v/h sanitair
  • 9Leo van Vulpen01-09-2020

Geweldige plek in het heuvelland

Vriendelijk echtpaar runt een bedrijf met camping. Ruime plekken met schitterend uitzicht over het Geuldal. Een echte eerlijke boerencamping. Kinderen hebben een heerlijke speelomgeving. Kalfjes die geboren worden. Sanitair voldoende voor wat je nodig hebt. Vrijheid en een mooie ruime plek. Wat wil je nog meer om te ontspannen!!!!

• 8Staat v/h sanitair
  • 4Fam W05-08-2020

Prachtige omgeving, sanitair heeft me erg gestoord

Het uitzicht vanaf de camping is prachtig wanneer je op de eerste of tweede rij staat. De derde rij ziet niks en heeft weinig ruimte. De camping wordt veel te vol gepropt met kampeerders! Het zeer beperkte sanitair is fors verouderd en wordt nauwelijks schoon gehouden. Overal is vliegen poep te vinden! Voor de kinderen is er een speeltuintje met trampoline en een hooischuur. Dieren voeren of met de boer mee is niet mogelijk. De omgeving is prachtig met diverse soorten activiteiten om te ondernemen. Voor ons liever vanaf een andere camping.

• 1Staat v/h sanitair
  • 6Mariëtte30-07-2020

We hebben ons vermaakt.

Leuke camping. Boer en boerin zijn hulpvaardig en denken met je mee. Dicht bij Klimmen en Valkenburg. Fijn wandel en fietsgebied. Tip voor de eigenaar: moderniseer het sanitairgebouw zodat het makkelijk en beter schoon gehouden kan worden.

• 2Staat v/h sanitair
  • 6jozefien10-06-2019

Mooi uitzicht/ weinig comfort of gastvrijheid

Waalheimer Farm betreft een boerderijcamping met ongeveer 25 plaatsen met mooi uitzicht over de Limburgse heuvels in de buurt van Valkenburg. tot zover niets mis. Maar daar houdt het dan ook mee op. Het is een melkveehouderij volop in bedrijf met zeker 100 koeien. Hier loop je de hele tijd langs en de boer is ook volop in de weer met melken en anderszins. Het sanitair is ronduit slecht en veel te weinig: 2 toiletten voor iedereen, een paar schamele douches waar je notabene muntjes voor moet kopen en zelfs voor de afwas moet je een emmer warm water kopen. Niet van deze tijd, ik heb dit sinds een jaar of dertig op een toeristische camping aan de Middellandse zee niet meer mee gemaakt. uiteraard ook geen toiletpapier. De koeien zijn productie maar dit geldt blijkbaar ook voor de kampeerders. Veel regels die overal op papier staan aangekondigd, weinig gastvrijheid. ik raad de beheerders aan eens bij andere campings te gaan kijken.

• 3Staat v/h sanitair

Camping Waalheimer Farm info