Tijdelijk €25 aanbetaling

Minicamping Hubertus hoeve

9.2FenomenaalScore uit 19 reviews

9.2FenomenaalScore uit 19 reviews
  • 9.2Staat v/h sanitair

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

19 Reviews over Minicamping Hubertus hoeve

• 10Louis20-10-2022

Heerlijk rustige camping!

Super gastvrij ontvangen door hr. Maessen. Schone, warme douches en toiletten. Genieten van het prachtige uitzicht en de absolute rust die er heerst. We mogen hier al diverse jaren te gast zijn en het verveelt nooit! 's Avonds lekker gegeten in Schin op Geul bij 't Graefke. Italiaans restaurant op loopafstand van de camping. Fietstocht gemaakt door het mooie Limburgse land. En niet te vergeten: de vlaaien van bakkerij Lemmens in Klimmen. Onze herfstvakantie is weer een fijne tijd op camping Hubertushoeve geweest!

• 8Marchienus en Truus Grelling09-09-2022

Heerlijk verblijf

Drie weken hebben wij op camping Hubertushoeve gekampeerd, tot alle tevredenheid. Vriendelijke beheerders. Mooie kleine camping in een mooie omgeving met goed en schoon sanitair. Zeker voor herhaling vatbaar.

• 7Staat v/h sanitair
  • 10Yvonne22-08-2022

Voor herhaling vatbaar!

Mooie boerderijcamping vlakbij Valkenburg. Gemoedelijke sfeer, schoon sanitair en vriendelijke campingeigenaar. Supermarkt, bakker en groenteboer in de buurt. Voor kinderen Sprookjesbos in de buurt en je kunt heerlijk wandelen en fietsen in omgeving. Ga ook lekker een keertje koffie drinken of iets eten bij rustpunt Achterum.

• 10Eetgelegenheden
  • 10Diana van lippen17-06-2022

Supergave dagen gehad op de Hubertus hoeve. 🍀

Camping De Hubertus hoeve in Walem is een heerlijke plek om te vertoeven. Schoon en prima sanitair, heerlijke douche, was en afwas gelegenheden, grote koelkast voor gezamenlijk gebruik. fijne plaatsen om te staan en om van het uitzicht te genieten. Volop speel mogelijkheden voor kinderen, supervriendelijk /gastvrije ontvangst en verblijf. Dicht bij valkenburg 3 km en overige winkels in de buurt binnen 1 km We komen zeer zeker weer terug.

• 10Eetgelegenheden
  • 8tamara05-06-2022

geweldig

super leuke gezellige kleine camping. net sanitair en heerlijk douchen de kinderen mochten paardje rijden en borstelen. we zijn lopend dagje Valkenburg geweest naar de kabelbaan en rodelbaan leuke stad en mooie omgeving. echte aanrader we komen zeker keer terug!!

• 8Eetgelegenheden
  • 9Jan Schutten10-08-2021

Fijne rustige camping

We hebben hier een paar mooie weken doorgebracht. Veel gefietst in het mooie Zuid Limburg.Aardige en relaxte eigenaar. We denken hier weer terug te komen.

• 10Fam.Snoeks10-08-2021

Zeer aanbevelingswaardig

Vorige week met onze caravan gekampeerd op deze fijne, kleinschalige boerderijcamping. Kindvriendelijk ( de mogelijkheid om paard te rijden), centraal gelegen, dichtbij Valkenburg. Veel mogelijkheden om te wandelen en fietsen.De camping is ruim van opzet, met royale parkeermogelijkheden.Uitstekend onderhouden sanitaire voorzieningen, met nieuw doucheblok.De WiFi werkte prima.Sympathieke, toegankelijke eigenaar.Voor ons is deze camping zeker voor herhaling vatbaar !

• 9JPK09-08-2021

Aanrader

Mooie kleine camping met vriendelijke en behulpzame eigenaar.Zeer schoon sanitair met 4 douches waarvan 2 in het nieuwe gedeelte.Mooie uitvalbasis voor het Pieterpad en om de omgeving te verkennen per fiets.Een camping om nog eens terug te komen.

• 9JPK S-meer19-07-2021

Prachtig

Mooie schone camping met 2 douches in het oude toiletgebouw plus 2 douches in het nieuwe gedeelte. Zeer schoon sanitair. Behulpzame eigenaar en zijn vader. De caravan werd met de tractor naar onze plek gereden omdat het zeer nat was geweest.

• 9Peter Albers12-07-2021

Geweldig tot snel weer

Wat een fijne camping komt ook om dat vader moeder en zeker Hubert er een prettig verblijf voor je maken niks is te veel gevraagd geweldige omgeving echt een aanrader

Camping Minicamping Hubertus hoeve info

• Adresgegevens