Camping Minicamping Hubertus hoeve

2 reviews over Camping Minicamping Hubertus hoeve in het Nederlands

Prachtig rustig plekje

Geraldine Beckers
5-10-2016

Prachtig rustig plekje op een kleine camping met veel charme en no nonsense. Ruime plekken, rustige mensen, veel privacy en een prima uitvalsbasis om lekker te wielrennen, wandelen, hardlopen of gezellig een terrasje te pakken in Valkenburg of het lieve kleine Klimmen. Ligt heel centraal als je Zuid-Limburg graag ontdekt.

Fantastisch uitzicht

staal-drost
11-7-2016

We waren hier maar 1 nacht in verband met het weer, mooie camping, vriendelijke ontvangst (ook door Jesse!) prima sanitair

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping Hubertus hoeve in Walem (Valkenburg), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping Hubertus hoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.