Vakantiehuis Hubertushoeve ****

Vakantiehuis Hubertushoeve
8,9

Weer vandaag4°-5°

62 reviews over Vakantiehuis Hubertushoeve in het Nederlands

Camping met geweldig uitzicht!

Sjantien Unck, 28-5-2017

Schoon en voldoende sanitair. Camping is lekker rustig. Ligt zeer gunstig t.o.v. Valkenburg. In de omgeving is genoeg te doen. Eigenaar​ is erg aardig! We komen zeker nog eens terug. Kinderen (10 en 12) hebben zich prima vermaakt.

Mooie locatie!

Wilma, 28-4-2017

We zaten in een appartement en dat is ons goed bevallen. We zijn allereerst gastvrij ontvangen. Onze kinderen van 4 en 6 vonden het vakantie vieren op de boerderij prachtig! Ze konden de koeien eten geven, spelen in hooi, er waren fietsjes en skelters. Ook is er een kleine speeltuin met glijbaan, schommels en wipkippen. Walem ligt vlakbij Valkenburg en een mooi vertrekpunt voor wielertochten. Tegenover de appartementen ligt een nette camping met ruime plaatsen en schoon sanitairgebouw.

Het appartement is ruim, schoon en prima ingericht met o.a. stevige bedden. Klein puntje: de inventaris in de keuken zou iets uitgebreider mogen (kopjes en kinderservies).

We vonden het een hele fijne bestemming en komen graag nog eens terug!

Heerlijk verblijf.

platprisma, 18-3-2017

In de eerste week van Jan 2017 hier gelogeerd en het is ons uitstekend bevallen. Smaakvol modern ingericht appartement met een mooi versierde kerstboom, heel huiselijk. Prachtige uitvalsbasis voor een geweldige omgeving. Lieve gemoedelijke mensen.

Nooit meer.

Erna Wagensveld, 15-9-2016

Een boerencamping betekent rust, dachten wij, maar helaas de kinderen van het beheerdersechtpaar liepen de hele dag te gillen op het erf, na ze er op aan te hebben gesproken werd het niet beter.

Na twee dagen maar vertrokken want wij kwamen voor de rust en die was ver te zoeken.

Heerlijke plek

Dorien Neuteboom, 17-8-2016

De Hubertushoeve is een mooie plek om te verblijven. Wij zaten in het grote huis vooraan de boerderij. Heel veel ruimte voor ons vijven. Jammer van het afgesloten terras met schutting aan de wegkant. Geen uitzicht over de vallei. Daarvoor konden we wel met stoelen naar de camping lopen om op het picknick veldje te zitten. We misten alleen wat serviesgoed. Met een vaatwasser heb je nu eenmaal ook meer borden kommen en bestek nodig.

Kwa ligging ideaal voor plekken als Valkenburg (loopafstand met hele leuke wandeling van 30 min), Maastricht, Vaals e.d. Mooie wandelroutes en fietsroutes ( Caubeeg en Keutenbeeg om de hoek) direct vanaf de camping. De kinderen vermaakten zich uitstekend op de boerderij. Van jong tot oud! Eigenaars zijn zeer vriendelijk en hartelijk. Alles is mogelijk en bespreekbaar. Kortom een mooie plek om nog een terug te keren.

Genieten, eenvoudig genieten

veldy11624, 2-7-2016

De camping Hubertushoeve is een belevenis. Keurige velden (2). Sanitair is mooi en brandschoon. Zeeppompje aanwezig, goede warme douche's. Zelfs een koelkast.

Heel rustig en voor de kinderen is er van alles. Paarden, hooi en grote koeien.

De camping wordt gerund door de boer. ..nou ja twee boerengezinnen, vader en zoon. Vriendelijkheid en behulpzaamheid staan hoog in hun vaandel.

Vlak bij Valkenburg en dat is een geweldige plaats.

Maastricht ietsje verder.

Gewoon genieten . . . . Een aanrader. . .

Onze kinderen hebben genoten op deze heerlijke camping. De hooiberg was favoriet, met stip. Skelters, steppen en de trampoline ook top. Maar ook de paarden Kyra en Carlos vond onze dochter super. Wij verbleven in een 9 persoons huis. Dat was heel ruim, schoon, fijne bedden, eigen terras. Prachtige omgeving en mooie uitzichten. Echt een aanrader!

Ruim voldoende!

Lorette, 23-10-2015

Zeer vriendelijke en gastvrije uitbater. Niet opdringerig, inchecken en genieten maar! Voor vragen of opmerkingen telkens goed bereikbaar. Alles kan in overleg.

Qua ligging optimaal op slechts 3 kilometer van Valkenburg, het fietsmekka van Nederland. Vergeet alleen niet dat je boven op de Goudsberg logeerd. Dus wegfietsen gaat van de heuvel af, maar terug naar het logeeradres.......;-)

Voor de kinderen zijn er allerhande speeltoestellen en dergelijke.

We komen hier zeker terug!

Kortom: no nonsens camping voor een buitengewoon acceptabele prijs, waar vriendelijkheid en rust centraal staan!

Leuke boerderij camping

Prima gezinscamping, 24-8-2015

Kleinschalige boerencamping in prachtige omgeving. De koeien stonden in de wei dus die zag je niet, wel waren er een aantal paarden. s Avonds mochten de kinderen onder begeleiding rondjes rijden in de bak. Heel erg leuk. In het sanitair gebouw was een extra koel vries combinatie voor algemeen gebruik, erg prettig. Deel van het sanitair was redelijk nieuw, het andere wat ouder. Maar: super schoon, op elk moment van de dag ! Er was een tafeltennistafel, grote trampoline en veel stepjes, skelters etc. Vriendelijke mensen ook, kortom, prima camping.

Super!

Nico en Anjo Moolenschot, 21-8-2015

wij hebben gebruik gemaakt van het camping gedeelte en dit was super we hadden een mooie plek , sanitaire was goed en schoon, vriendelijke eigenaren die Hubert en Ellen hebben hun zaakjes goed voor elkaar 👍

Wij komen zeker nog een keer terug naar deze boerencamping!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Hubertushoeve in Walem (Valkenburg), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Hubertushoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Hubertushoeve scoort een 8.87 uit 10 op basis van 62 reviews.