Bed and Breakfast Hoeve Steenenis

Meer bedandbreakfast info

29 reviews over Bed and Breakfast Hoeve Steenenis

• 10Simone en Kees01-07-2014

Absoluut een aanrader!

Een verblijf bij Hoeve Steenenis met gastvrouw Arelia en gastheer Bart geeft een weekend weg een extra dimensie. Alles was perfect. De kamer (met mooi bad!), de gastvrijheid (en kindvriendelijkheid), het ontbijt, het uitzicht, de dieren, de natuur, de ligging nabij Maastricht en de vele kleine gezellige dorpjes met lekkere eetgelegenheden. We hadden ook nog eens schitterend weer. Niks meer te wensen dus. Gewoon perfect! Dank Aurelia en Bart! Groeten en succes met jullie B&B

Gereisd met jonge kinderen in mei 2014

• 10maurice en annemarie15-12-2013

fantastische plek!!!

We hebben heerlijk genoten op deze prachtige B&B. En vierde hier ons 12,5 jarig huwelijk. We hadden niks te wensen over, zaten in de prachtige kamer Carolus. (met het mooie speciale grote bad) De eigenaren Aurelia & Bart zijn zeer gastvrij en attent! Doen dit met ware Passie! Een heerlijk divers ontbijt kregen we iedere morgen met eigengemaakte jams en ook streek-producten.(wat een verassingen) Ook is de B&B brandschoon!!! :) En zeer mooi onderhouden! De B&B is centraal gelegen vlakbij Maastricht, Aken, Luik... De wandeling die ons aanbevolen was vanuit de B&B was prachtig langs de kastelen. En vlak voor vertrek nog een rondleiding over de Hoeve zelf was zeer leuk en met een interessante history. Veel dank en graag tot een volgende keer.

Gereisd met partner in december 2013

• 9Elke en Sietse25-10-2013

Parel van Zuid Limburg

Gelukkig zijn wij 5 dagen gebleven, en hebben echt de tijd genomen om de omgeving te verkennen. Met de fiets en wandelend door het glooiende landschap. De praktische treinverbinding is ideaal in het geval dat je niet over een auto beschikt. Grote steden in de omgeving zijn goed bereikbaar en met de e-fiets cross je zo het hele grensgebied door. Bart en Aurelia zijn gastvriendelijk en zetten een kruiwagen hout en een vuurkorf voor je klaar om midden op het land van het sprookjesachtige landschap te genieten van een vuurtje, zelfs in de herfstdagen een absolute aanrader. De kamer Livia is tot in de puntjes verzorgd het bed en het bad zijn fantastisch. Aan alles is gedacht en anders weten de gastheer en de gastvrouw je wel te informeren naar de culturele rijkdom van de omgeving.

Gereisd met partner in oktober 2013

• 9Olivier Ann09-05-2013

om nooit te vergeten

gewoonweg super logeren biij aurelia en bart wij zouden niet weten wat nog beter kan.. Wie wil verwent worden moet bij hun zijn . indien je die kans niet aanneemt zal je nooit weten wat een luxe b&b is . Voor mijn vijftigste verjaardag op 27 april 2013 heeft aurelia met hulp van mijn vriend ervoor gezorgd dat die dag onvergetelijk is geworden. amaai wat een ontvangst . Het hele gastenverblijf was gehuld in slingers en ballonnen . Verse bloemen champagne en rozenblaadjes op het bed van de carolus kamer.. IK heb het allemaal beleefd zoals in een super romantishe film. Ook bart is een attente gastheer . Hij heeft ons een rondleiding gegeven op de hoeve en er voor gezorgd dat het werk ons op geen enkel moment heeft gestoord.

Gereisd met partner in april 2013

• 10Remi22-03-2013

Helemaal geweldig.

Prachtige kamer, en een super vriendelijke ontvangst, top ontbijt, helaas moesten we na twee nachten weer naar huis.

Gereisd met partner in maart 2013

• 10Jeanne Keizers03-06-2011

Onvergetelijk verrassend

Mooie uitvalsbasis voor de steden Maastricht, Aachen, Luik en Valkenburg en de natuur. Mooie kamers (prima badkamer en lekkere bedden), gastvrijheid, lekkere koffie, heerlijk ontbijt en mooie ligging.

Wij zijn maar twee nachten gebleven maar het voelde als een hele week, wij waren weer heerlijk uitgerust!

Gereisd met partner in mei 2011

• 9marloes04-03-2011

Verwennerij!

Mooie uitvalsbasis voor de steden Maastricht, Aachen en Valkenburg en de natuur. Mooie kamers (prima badkamer en lekkere bedden), gastvrijheid, lekkere koffie, heerlijk ontbijt en mooie ligging.

Gereisd met partner in december 2010

• 10J.H. Schutjes27-08-2010

Verrassend

Bijzonder gastvrij en servicegericht. Zeer goed ontbijt waaraan niets ontbreekt. Sfeervolle gastenkamer met uitzicht op Cour van de boerderij. Een prima onderkomen. Leuk arrangement.

Gereisd met partner in augustus 2010

Bed and Breakfast Hoeve Steenenis info